Алгоритми та програми

Тема 2. Алгоритми та програми

1. Команда – це наказ, який спонукає до дії. Виконавець – це об’єкт, здатний виконувати певний набір команд. Виконавцями команд (алгоритмів) можуть бути як живі істоти, так і технічні пристрої. Приклади виконавців команд (алгоритмів): мікрохвильова піч, телевізор, солдат, робот, автомобіль.

2. Під алгоритмом розуміють зрозуміле і точне розпорядження (вказівку) виконавцю виконати певну послідовність дій, спрямованих на досягнення зазначеної мети або вирішення поставленої задачі.

3. Програма Paint

призначена для редагування та розфарбовування малюнків, малювання ліній та фігур. Основними елементами графічного редактора Paint є рядок заголовка, який містить назву програми Paint, системне меню (значок програми) та кнопки керування вікном програми. У заголовку Paint також відображається назва малюнка. Рядок меню – згруповані всі команди редагування малюнка. Панель інструментів знаходиться в меню Вигляд – Набір інструментів. Палітра кольорів вмикається в меню Вигляд – Палітра. Робоче поле містить
вікно документа.

4. Для того щоб створити подане зображення, потрібно:

– Обрати в меню Автоматичні фігури еліпс, намалювати його.

– Обрати в меню Автоматичні фігури трикутник намалювати його.

– Обрати в меню поворот та повернути наш трикутник на 180 градусів.

– Обрати в меню Автоматичні фігури еліпс, намалювати його під трикутником.

– Обрати в меню Заливку, вибрати зелений колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.

– Натиснути на великий еліпс, вибрати в меню Заливку, обрати жовтий колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.

– Натиснути на маленький еліпс, вибрати в меню Заливку, обрати червоний колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.

– Натиснути на трикутник, вибрати в меню Заливку, обрати червоний колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.

5. Троє хлопчиків намалювали три фігури: Мишко – зелений круг, Сашко – червоний квадрат, Єгop – синій трикутник.




Алгоритми та програми