АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ; ОПРАЦЮВАТИ СПОСОБИ ТА ПРИЙОМИ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ ПОЯСНЮВАТИ ВИБІР ДІЙ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ; ПЕРЕВІРЯТИ ПРАВИЛЬНІСТЬ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ

І. Аналіз контрольної роботи

1. Загальна характеристика виконання контрольної роботи, аналіз помилок та розв’язування відповідних вправ. Біля дошки учні, які допустили помилки, розв’язують аналогічні завдання. Учні, які успішно впорались із завданнями, розв’язують завдання іншого варіанта.

2. Усні обчислення.

1) Довести, що у вправі 130 записано “кругові вирази”.

2) Гра “Кращий обчислювач”. На дошці записано стільки стовпчиків виразів, скільки рядів парт у класі. Перемагає той ряд, учні якого швидше правильно обчислять вирази свого стовпчика.

46 +38

72 + 19

36 + 47

81 + 35

50 – 23

100 – 46

2 • 7 + 38

3 • 6 + 54

2 • 9 + 39

3 • 7 – 13

3 • 8 – 23

3 • 6 – 9

II. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє учням, що на уроці вони ділитимуть трицифрові числа на двоцифрові, навчаться пояснювати вибір дій для розв’язування задач.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення ділення на двоцифрове

число за вправою 132.

2. Пояснити знаходження частки 196 : 28 (біля дошки).

3. Вправа 134. Два вирази обчислити з поясненням на дошці, а два – коментуючи з місця.

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Самостійне розв’язування задачі 135. Скласти обернені задачі.

2. Задачу 136 запропонувати спочатку розв’язати самостійно. Якщо виникнуть труднощі, уточнити, що число груш є від’ємником у різниці між числом яблунь і груш.

3. Додаткові диференційовані завдання.

1) Скласти і розв’язати задачу за коротким записом.

Було – 230 кг буряків і 320 кг моркви

Використали – 1/2 овочів кожного виду

На скільки більше використали кілограмів моркви, ніж буряків?

2) Задача. Тренер хоче купити для команди м’ячі. Якщо він купить 5 м’ячів, то в нього залишиться 150 грн. Щоб купити 7 м’ячів, йому не вистачає 30 грн. Скільки грошей у тренера? (Для сильніших учнів).

V. Підсумок уроку

Учили ділення на двоцифрові числа. Поділити 161 на 27 з їоясненням.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Граматична основа речення
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО