Мета: проаналізувати якість виконання контрольної роботи; скорегувати знання учнів; удосконалювати навички розв’язання задач.
Тип уроку: урок систематизації, повторення та узагальнення знань.
Обладнання та наочність: тексти контрольної роботи.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
II. Аналіз виконання контрольної роботи
III. Повторення вивченого матеріалу.
– Пропонується розв’язати задачі з контрольної роботи, які викликали труднощі у дітей.
– Розв’язання задач.
– Де перед розсіювальною лінзою треба розташувати предмет, щоб його уявне зображення утворилося посередині між лінзою та її уявним фокусом?
– Знайдіть фокусну відстань та оптичну силу збиральної лінзи, якщо відстань від предмета до лінзи становить 30 см, а від лінзи до зображення 23см.
– Відстань від предмета до екрану дорівнює 3 м. Де треба розташувати збиральну лінзу, щоб утворилось зображення предмета, збільшене в 5 разів?
V. Домашнє завдання
– Завдання за підручником. Повторити розділ І.
– Завдання за задачником:
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПОВТОРЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ - Плани-конспекти уроків по фізиці
Схожі записи:
БУДЬМО ЗНАЙОМІ: Я “БУДЬМО ЗНАЙОМІ: Я – ФІЗИКА!” Урок-вистава Мета. Ознайомити учнів з тим, що вивчає фізика, з деякими фізичними поняттями; розвивати науковий світогляд учнів, логічне мислення, зв’язне...
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 З ТЕМИ: “ПОЧИНАЄМО ВИВЧАТИ ФІЗИКУ” Мета: перевірити й оцінити якість засвоєних учнями знань; вчити учнів працювати самостійно; формувати вміння грамотно та охайно оформлювати роботу. Тип уроку: урок контролю знань. Обладнання...
РЕНТГЕН ЧИ ПУЛЮЙ? “РЕНТГЕН ЧИ ПУЛЮЙ?” Урок-диспут Мета. Вшанувати пам’ять видатного вченого, науковця світового рівня, полум’яного патріота України Івана Пулюя; висвітлити життєвий і творчий шлях, створити у свідомості...
Сполучені посудини РОЗДІЛ II ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ УРОК № 14/27 Тема уроку. Сполучені посудини Тип уроку: комбінований. Мета уроку: закріпити та перевірити знання, отримані на попередніх уроках; встановити...
Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу 2-й семестр МЕХАНІКА 3 . Закони збереження в механіці – Імпульс – Закон збереження імпульсу – Механічна робота і потужність – Механічна енергія – Кінетична...
Доцентрове прискорення в разі рівномірного руху по колу 1-й семестр МЕХАНІКА 1. Кінематика Урок 16/18 Тема. Доцентрове прискорення в разі рівномірного руху по колу Мета уроку: навчити учнів обчислювати прискорення під час рівномірного...
РІВНОМІРНИЙ РУХ МАТЕРІАЛЬНОЇ ТОЧКИ ПО КОЛУ. ПЕРІОД ОБЕРТАННЯ Тип уроку: комбінований урок. Мета: ознайомити учнів з особливостями обертального руху тіла; увести поняття періоду обертання та обертової частоти. Обладнання та наочність: демонстрування обертального руху,...
Рідкі кристали. Полімери 2-й семестр МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА Й ТЕРМОДИНАМІКА 1. Властивості газів, рідин, твердих тіл Урок 16/87 Тема. Рідкі кристали. Полімери Мета уроку: познайомити учнів з властивостями рідких...
Лабораторна робота № 10 “Збирання електромагніту й дослідження його дії” 2-й семестр ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ЯВИЩА 3. Магнітне поле Урок 6/43 Тема. Лабораторна робота № 10 “Збирання електромагніту й дослідження його дії” Мета уроку: навчитися збирати найпростіший...
ТЕПЛОВІ ДВИГУНИ Й ОХОРОНА ПРИРОДИ “ТЕПЛОВІ ДВИГУНИ Й ОХОРОНА ПРИРОДИ” Урок творчості Мета. Повторити й узагальнити знання учнів; Ознайомити їх з історією винаходів теплових двигунів; здійснювати екологічне виховання учнів; стимулювати...
Енергія магнітного поля 1-й семестр ЕЛЕКТРОДИНАМІКА 3. Електромагнітне поле УРОК 10/37 Тема. Енергія магнітного поля Мета уроку: вивести формулу для розрахунку енергії магнітного поля струму й роз’яснити учням...
ПО КРАЇНІ ЕЛЕКТРИКА “ПО КРАЇНІ ЕЛЕКТРИКА” Урок-подорож Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів про електричний струм, закон Ома для ділянки кола, види з’єднання провідників, роботу і потужність струму;...
Електричні взаємодії ЕЛЕКТРОДИНАМІКА Електричне поле. Електричний струм УРОК 1/1 Тема. Електричні взаємодії Мета уроку: ознайомити учнів з електричними взаємодіями; роз’яснити їм фізичний зміст закону збереження заряду й...
Взаємодії магнітів і струмів ЕЛЕКТРОДИНАМІКА Електромагнітне поле 10 уроків – Взаємодія магнітів і струмів – Магнітне поле – Сила Ампера й сила Лоренца – Магнітні властивості речовини – Явище...
Навчальний проект. Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і механізмів Мета: розкрити роль фізичного знання в житті людини, суспільному виробництві і техніці, сутність наукового пізнання засобами фізики; виробляти в учнів первинні дослідницькі навички; розвивати і...
ДИНАМІКА РУХУ ТІЛА ПО КОЛУ “ДИНАМІКА РУХУ ТІЛА ПО КОЛУ” Урок із груповою формою роботи Мета. Поглибити знання учнів та формувати вміння користуватися алгоритмом розв’язування задач із динаміки; узагальнити і...
Лабораторна робота № 13 “Визначення питомої теплоємності речовини” 2-й семестр ТЕПЛОВІ ЯВИЩА 4. Кількість теплоти. Теплові машини Урок 10/52 Тема. Лабораторна робота № 13 “Визначення питомої теплоємності речовини” Мета уроку: навчитися визначати питому...
УМОВИ ПЛАВАННЯ ТІЛ “УМОВИ ПЛАВАННЯ ТІЛ” Урок-експериментальне дослідження Мета. Вивчити умови плавання тіл на основі поняття про архімедову силу; формувати інтерес до експерименту; розвивати вміння спостерігати, глибоко аналізувати,...
Відносність механічного руху 1-й семестр МЕХАНІКА 1. Кінематика Урок 3/5 Тема. Відносність механічного руху Мета уроку: розширити й поглибити знання про відносність руху; сформувати навички додавання швидкостей і...
Лабораторна робота № 4 “Вивчення характеристик звуку” РОЗДІЛ I МЕХАНІЧНИЙ РУХ УРОК № 12/12 Тема уроку. Лабораторна робота № 4 “Вивчення характеристик звуку” Тип уроку: удосконалювання знань і вмінь. Мета уроку: формувати...
Лабораторна робота № 7 “Дослідження треків заряджених частинок по фотографіях” 2-й семестр АТОМНА І ЯДЕРНА ФІЗИКА УРОК 12/89 Тема. Лабораторна робота № 7 “Дослідження треків заряджених частинок по фотографіях” Мета уроку: навчитися аналізувати фотографії треків...
Зародження та розвиток фізики як науки. Методи наукового пізнання 1-й семестр ВСТУП – Зародження та розвиток фізики як науки – Роль фізичних знань у житті людини – Методи наукового пізнання – Вимірювання. Похибки вимірювань...
Радіоактивні перетворення 2-й семестр АТОМНА І ЯДЕРНА ФІЗИКА УРОК 9/86 Тема. Радіоактивні перетворення Мета уроку: розкрити природу радіоактивних перетворень; ознайомити учнів з радіоактивними сімействами. Тип уроку: урок...
Розв’язування задач на відбивання та заломлення світла Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА УРОК № 23 ТЕМА. Розв’язування задач на відбивання та заломлення світла Мета: формувати навички розв’язування задач на відбивання та заломлення світла;...
Сила тяжіння. Вага й невагомість 1-й семестр МЕХАНІЧНІ ЯВИЩА 2. Взаємодія тіл Урок 5/18 Тема. Сила тяжіння. Вага й невагомість Мета уроку: дати учням відомості про силу тяжіння й вагу...
Тематичне оцінювання знань за темою: “Електричний струм” 1-й семестр ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ЯВИЩА 2. Електричний струм Урок 23/29 Тема. Тематичне оцінювання знань за темою: “Електричний струм” Мета уроку: контроль та оцінювання знань, умінь і...
ГУСТИНА РЕЧОВИНИ Мета: сформувати поняття густини речовини, одиниці виміру, навичок її обчислення; формувати вміння аналізувати умову задачі та грамотно її оформлювати. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та...
Виштовхувальна сила. Закон Архімеда РОЗДІЛ II ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ УРОК № 17/30 Тема уроку. Виштовхувальна сила. Закон Архімеда Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета уроку: сформувати поняття про архімедову силу,...
Око. Вади зору. Окуляри Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА УРОК № 29 ТЕМА. Око. Вади зору. Окуляри Мета: розширити й поглибити знання учнів про явище заломлення світла та використання цього...
ГРАФІКИ РІВНОМІРНОГО ПРЯМОЛІНІЙНОГО РУХУ Тип уроку: комбінований урок. Мета: показати учням, як можна за допомогою графіків охарактеризувати рівномірний прямолінійний рух; формувати навички побудови графіків руху; акцентувати увагу учнів на...
СУД НАД ФІЗИКОЮ “СУД НАД ФІЗИКОЮ” Урок-рольова гра Мета. Розкрити значення фізики в житті людей; ознайомити учнів із біографіями видатних фізиків та їхнім внеском у розвиток фізики. Тип...
Швидкість. Рівномірний прямолінійний рух РОЗДІЛ I МЕХАНІЧНИЙ РУХ УРОК № 2/2 Тема уроку. Швидкість. Рівномірний прямолінійний рух Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета уроку: сформувати в учнів поняття швидкості,...
Сила тяжіння РОЗДІЛ II ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ УРОК № 5/18 Тема уроку. Сила тяжіння Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета уроку: дати уявлення про гравітаційну взаємодію тіл, про...
Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінзи. Побудова зображень, що дає тонка лінза Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА УРОК № 25 ТЕМА. Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінзи. Побудова зображень, що дає тонка лінза Мета: розширити й поглибити...
ЕНЕРГЕТИКА И ЕКОЛОГІЯ “ЕНЕРГЕТИКА И ЕКОЛОГІЯ” Урок роботи в базово-перехресних групах Я використовую свої знання І визнаю їхню важливість. Я вкладаю своє розуміння І почуваюсь причетним. На основі...