АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПОВТОРЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ

Мета: проаналізувати якість виконання контрольної роботи; скорегувати знання учнів; удосконалювати навички розв’язання задач.

Тип уроку: урок систематизації, повторення та узагальнення знань.

Обладнання та наочність: тексти контрольної роботи.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

II. Аналіз виконання контрольної роботи

III. Повторення вивченого матеріалу.

– Пропонується розв’язати задачі з контрольної роботи, які викликали труднощі у дітей.

– Розв’язання задач.

– Де перед розсіювальною лінзою треба розташувати предмет, щоб його уявне зображення утворилося посередині між лінзою та її уявним фокусом?

– Знайдіть фокусну відстань та оптичну силу збиральної лінзи, якщо відстань від предмета до лінзи становить 30 см, а від лінзи до зображення 23см.

– Відстань від предмета до екрану дорівнює 3 м. Де треба розташувати збиральну лінзу, щоб утворилось зображення предмета, збільшене в 5 разів?

V. Домашнє завдання

– Завдання за підручником. Повторити розділ І.

– Завдання за задачником:


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПОВТОРЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ - Плани-конспекти уроків по фізиці


АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПОВТОРЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ