Ціни внутрішнього ринку

Ціни внутрішнього ринку – ціни, за якими на внутрішньому ринку країни реалізуються імпортні товари або товари, призначені для експорту. Основою Ц. в. р. виступає національна вартість товару, яка може суттєво відрізнятися від інтернаціональної, і навколо якої коливаються світові та зовнішньоторговельні ціни. Різниця між Ц. в. р. та зовнішньоторговельними цінами служить основою для встановлення митних тарифів, експортних премій та визначає величину прибутку (збитку) від зовнішньоекономічної діяльності. При цьому враховують валютні курси (особливо диференційовані). В ширшому плані під Ц. в. р. розуміють ціни на товари в даній країні, що відбивають специфіку її національного відтворення (забезпеченість та якість ресурсів, структуру економіки, транспортні умови). Співвідношення Ц. в. р. різних країн виступає основою для визначення курсів валют, структури зовнішньоекономічного обороту, порівняльного аналізу ефективності окремих галузей, співставлення рівнів життя.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


Ціни внутрішнього ринку - Економічний словник


Ціни внутрішнього ринку