ДЕКОРАТИВНЕ ПАННО. “МИРУ ВСЬОМУ СВІТІ”

Урок 19. ДЕКОРАТИВНЕ ПАННО. “МИРУ ВСЬОМУ СВІТІ”

Мета: вдосконалювати навички роботи з різними матеріалами; розвивати творчі здібності, образне мислення, асоціативну пам’ять, фантазію, увагу, терпіння та охайність; активізувати творчу ініціативу учнів; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу.

Обладнання: соломка, картон, ножиці, декоративні матеріали, шаблони, стрічка, клей ПВА, пензлик для клею, ганчірка, малюнок-шаблон, мультимедійна дошка.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

З добрим

ранком!

Розпочато день.

По-перше, проженемо лінь!

На уроках не нудьгувати,

Всім старанно працювати.

2. Перевірка готовності до уроку

3. Упорядкування робочих місць

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомленя теми та мети уроку

– Сьогодні на уроці ми виготовимо панно-аплікацію з соломки “Мир у всьому світі”.

2. Повідомлення вчителя

Мультимедійна презентація “Зразки аплікацій із соломки”

ПІСНЯ ПРО МИР

Летить наша пісня

До

сонця, до зір –

Це пісня про щастя,

Це пісня про мир.

Співають цю пісню,

Твою і мою,

Маленькі в’єтнамці

В далекім краю.

Співають цю пісню

Корейці малі,

Її не убили

Загарбники злі.

Вона долітає

З-за рік і з-за гір –

Це пісня про щастя,

Це пісня про мир.

М. Пригара

Фізкультхвилинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз – присіли, другий – встали.

Всі за парти посідали.

3. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя.

Мультимедійна презентація. Робота за підручником (с. 44-45)

– Розгляньте зразки на дошці. (На дошці – основа для панно із зображенням земної кулі з написом “Мир”.)

– Об’єднайтесь у три групи.

Одна група виготовлятиме квіти, друга – голубів, третя клеїтиме на папір стеблинки з листям. (Кожній групі роздають шаблони елементів композиції.)

1. Обведіть на картоні шаблони, що лежать у вас на парті.

2. Виріжте їх.

3. На вирізану форму наклейте рядочком соломку таким чином, щоб кінці соломинки виходили за контур деталі.

4. Коли соломка підсохне, зайві кінці відріжте ножицями.

5. По черзі наклейте елементи на основу для панно.

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Не працюйте притупленими ножицями.

4. Не тримайте ножиці лезами вгору.

5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.

6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.

7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.

8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

9. Клеєм слід користуватися так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ

Створення виставки дитячих робіт.

– Хто вважає, що сьогодні працював у повну силу?

– Кому потрібно ще попрацювати, щоб робота вийшла якісною? Оцінювання роботи.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Бажаю, діти, успіхів постійних

І знань бажаю вам міцних, надійних,

Щоб їх змогли в житті застосувати

І будь-які вершини підкоряти!




ДЕКОРАТИВНЕ ПАННО. “МИРУ ВСЬОМУ СВІТІ”