Ділення десяткових дробів

Урок № 43

Тема. Ділення десяткових дробів

Мета уроку. Формування вмінь і навиків ділити десятковий дріб на десятковий.

Хід уроку

І. Фронтальна перевірка домашнього завдання

ІІ. Активізація вмінь і навичок

Сьогодні 7 квітня – всесвітній день здоров’я. Чому ми повинні берегти його ще з дитячих років?

Вікторина “Як, де, чому”

Як?

1) Як поділити десятковий дріб на натуральне число?

2) Як поділити число на десятковий дріб?

3) Як поділити десятковий дріб на 10 і на 100?

Де?

1) Де застосовують

десяткові дроби?

2) Де розташовані десяткові дроби на координатній прямій?

3) Де вперше застосовували десяткові дроби?

Чому?

1) Чому відповідь неправильна? 4,2 : 0 = 4,2?

2) Чому між звичайним дробом і десятковим є залежність?

3) Чому дорівнює частка? 10,5 : 10,5?

ІІІ. Розв’язання вправ

Розв’язування вправ на дошці під керівництвом учителя.

№ 1476 (на дошці вивішена таблиця з алгоритмом порядку дій)

№ 1478(план розв’язування задачі на дошці написано

1. Урожайність проса

2.

Урожайність кукурудзи

3. Кількість всієї кукурудзи)

№ 1483

План розв’язування задачі на кодопозитиві:

1) Швидкість човна проти течії

2) Швидкість човна за течією

3) Час руху човна за течією

№ 1485; № 1488 – два учні виконують завдання на закритій дошці. Учні мають змогу перевірити свої відповіді.

№ 1493 – розв’язування складного завдання поетапно за вказівками вчителя.

IV. Завдання до дому

§ 3, № 1475, № 1479, № 1481.

V. Підсумок уроку

Захист свого алгоритму ділення десяткового дробу.

Вказівки та розв’язування № 1485:

1) 2,4 + 0,6 = 3(м);

2) 1,8 – 1,6 = 1,2 (м);

3) 1,2м  Ділення десяткових дробів3м = 3,6(м Ділення десяткових дробів);

4) 2,4 Ділення десяткових дробів1,8м = 4,32(м Ділення десяткових дробів);

5) 4,32 : 3,6 = 1,2(раз).




Ділення десяткових дробів