Ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа

УРОК 72

Тема. Ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа

Мета: пояснити ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі.

Обладнання: таблиця для усної лічби, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

1. Математичний диктант

– Записати число, якого становить 10.

– Знайти шосту частину від 36.

– З 25 л молока виходить 1 кг масла. Скільки масла вийде з 75 л молока?

Скільки днів у 6 тижнях?

– Скільки хвилин становить половина доби?

– Одна сторона трикутника 38 мм, друга – 22 мм. Знайти третю сторону, якщо периметр трикутника дорівнює 70 мм.

2. Робота біля дошки

1) 10 000 – 21 476 : 8

1) 10 000 – 16 272 : 8

2) 1/3 доб, 1/3 хв., 1/5 год.

2) 1/4 год., 1/10 хв., 1/2 м

3) Довжина ребра куба 3 см. Скільки квадратних сантиметрів паперу потрібно, щоб обклеїти весь куб?

3) Довжина

коридору 12 м, а ширина становить “1 довжини. Знайти площу коридору.

3. Усна лічба за таблицею Гра “Дістатися прапорця”

Дві мавпочки – Максі та Міксі – грали наввипередки. Хто з них здобуде перемогу?

 Ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа

4. Самостійна робота

Розв’язання прикладів № 600 за варіантами: І варіант – верхній рядок, ІІ варіант – нижній рядок.

5. Фізкультхвилинка

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Ділення іменованого числа на іменоване

Учитель звертає увагу, що при діленні іменованого числа на іменоване у відповіді не має найменування. Вправи № 595 (усне коментоване розв’язання), № 596 (письмове розв’язання з коментуванням).

2. Робота над задачею № 598 (учні читають задачу, розглядають її розв’язання)

3. Робота над задачею № 599 за рівнями: учні з високим рівнем знань розв’язують самостійно, решта – за таблицею

Довжина тканини в 1 сувої

Кількість сувоїв

Усього тканини

Сатин

 Ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа

3

249 м 90 см

Шовк

2

?

4. Самостійне розв’язання задачі № 597

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 601, 602.




Ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа