Мета: формувати навички письмового ділення на двоцифрове число
Тип уроку: засвоєння нового матеріалу
Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень (№9; РЗ ч. 1 с. 30, №1) . Актуалізувати прийом письмового ділення на двоцифрове число у випадку, коли значення частки записується однією цифрою; раціональний спосіб добору значення частки ( №1). Актуалізувати прийом письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове у випадках, коли значення частки містить три та дві цифри; спосіб визначення найвищого
Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (№8).
Очікувані результати:
Учень (учениця):
Розуміє суть прийому письмового ділення на двоцифрове число, у випадку коли значення частки записується двома цифрами. Застосовує прийом письмового ділення на двоцифрове число, у випадку коли значення частки записується однією цифрою; Розуміє суть раціонального способу добору пробних цифр частки. застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове число; розпізнає задачу на подвійне зведення до одиниці та на спільну роботу за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), застосовує відповідний спосіб її розв’язування.