ДОДАТКИ
До уроку 17
Гра “Будуємо модель Сонячної системи”
Необхідне обладнання
Картки із записаними на них поняттями: Сонце, Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон, астероїди, комети, метеорити, природні супутники, всесвіт, штучні супутники, місяцеходи, маленькі планети, ядро, хвіст; столи, стільці.
Інструкція учням. На столах у перевернутому виді лежать картки, на яких написані поняття, що стосуються будови Сонячної системи, й інші (зайві) поняття.
Підійти до стола й за сигналом журі перевернути картки.
Вибрати картки з назвами частин Сонячної системи.
Роздати картки членам команди.
Із гравців побудувати модель Сонячної системи, розташувавши дітей у певному порядку, що відповідає порядку справжнього розташування частин Сонячної системи (краще, якщо в дитячій групі буде один керівник, що всіх розміщуватиме по місцях).
Час для підготовки – 5 хвилин.
Ключ
До уроку 15 - Плани-конспекти уроків по натурології
Схожі записи:
Свійські тварини рідного краю РІДНИЙ КРАЙ Урок 57 Тема. Свійські тварини рідного краю Мета: ознайомити учнів зі свійськими тваринами рідного краю; розкрити цінність тварин для людини; розповісти, що люди...
ЩО ТАКЕ ГІРСЬКІ ПОРОДИ Мета: формувати в учнів уявлення про гірські породи, значення гірських порід у природі; виробляти вміння розрізняти гірські породи в твердому, рідкому і газоподібному станах; виховувати...
Якими горами славиться Україна? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про природу України? МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА УРОК 57 Якими горами славиться Україна? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про природу України? Тема. Якими горами славиться Україна? Підбиваємо підсумки....
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 1 ТЕМА 1. ОРГАНІЗМ ЯК ЖИВА СИСТЕМА УРОК 10 ТЕМА. ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 1 Мета уроку: навчальна – з’ясувати рівень навчальної компетентності учнів, здійснити контроль та оцінювання...
Чим живиться їжак? ЗАПИТАННЯ ДО ПРИРОДИ УРОК 63 Чим живиться їжак? Тема. Чим живиться їжак? Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про їжака як представника диких тварин; розповісти...
Урок 13. Звук. Поширення звуку Урок 13. Звук. Поширення звуку Мета: формувати в учнів поняття про звукові явища, джерела звуку, поширення звуку; розвивати навички самостійної роботи з тестом, уміння аналізувати...
Урок 7. Поняття про органічні та неорганічні речовини Урок 7. Поняття про органічні та неорганічні речовини Мета: дати поняття про органічні та неорганічні речовини; формувати вміння орієнтуватися в елементарних термінах хімічної науки; визначати...
Урок 2. Тіла. Характеристики тіла: довжина, маса, об’єм, густина. Їх вимірювання Урок 2. Тіла. Характеристики тіла: довжина, маса, об’єм, густина. Їх вимірювання Мета: формувати уявлення про реальні об’єкти, що оточують людину; формувати навички безпечного користування вимірювальними...
РІСТ ТА РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ УРОК 9. РІСТ ТА РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ Мета: поглибити знання учнів про основні властивості живих організмів, сформувати уявлення про ріст і розвиток рослин і тварин; розвивати...
ЗНАЧЕННЯ ШТУЧНИХ ЕКОСИСТЕМ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ. ЗЕЛЕНА АРХІТЕКТУРА УРОК 17. ЗНАЧЕННЯ ШТУЧНИХ ЕКОСИСТЕМ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ. ЗЕЛЕНА АРХІТЕКТУРА Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про штучні екосистеми та їх значення в житті людини,...
Які в тебе домашні улюбленці? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 37 Які в тебе домашні улюбленці? Тема. Які в тебе домашні улюбленці? Мета: розповісти учням про правила догляду за котом і...
ЧОМУ КОМАХИ Є НАЙЧИСЕЛЬНІШОЮ ГРУПОЮ ТВАРИН НА ЗЕМЛІ Мета: продовжити формувати поняття “комахи”; формувати вміння описувати комах, визначати їх за істотними ознаками; розвивати спостережливість, мовлення, мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до комах. Хід...
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі? СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 19 Тема. Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі? Мета: з’ясувати властивості води, значення...
Коли і чим живляться тварини? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 38 Коли і чим живляться тварини? Тема. Коли і чим живляться тварини? Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про живлення диких...
ЕКОСИСТЕМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ: ЛІС, СТЕП, ПРІСНА ВОДОЙМА. ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМ. ОХОРОНА ЕКОСИСТЕМ УРОК 13. ЕКОСИСТЕМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ: ЛІС, СТЕП, ПРІСНА ВОДОЙМА. ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМ. ОХОРОНА ЕКОСИСТЕМ Мета: актуалізувати та поглибити знання про взаємозв’язки в природних екосистемах,...
Урок 26. Погода і спостереження за нею Урок 26. Погода і спостереження за нею Мета: продовжити формувати в учнів уявлення про погоду; навчати визначати, спостерігати та описувати причини її зміни; ознайомити учнів...
Екскурсія до водойми (у ліс). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) РІДНИЙ КРАЙ Урок 48 Тема. Екскурсія до водойми (у ліс). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) Мета: систематизувати знання дітей про ліс (у лісі ростуть...
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ ГРИБИ У ПРИРОДІ І ЖИТТІ ЛЮДЕЙ Мета: розширити і систематизувати знання учнів про їстівні та отруйні гриби; формувати уявлення про роль грибів в житті рослин і тварин лісу; розширювати світогляд учнів;...
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА Урок 61 Тема. Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) Мета: дати учням уявлення про карту України та умовні...
УРОК-ГРА “ТРАГЕДІЯ ПЛАНЕТИ ЕКОЛУЗІЯ” ТЕМА 4. БІОСФЕРА – НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА УРОК 30 (АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ВАРІАНТ) ТЕМА. УРОК-ГРА “ТРАГЕДІЯ ПЛАНЕТИ ЕКОЛУЗІЯ” Мета уроку: навчальна – пригадати чинники шкідливого впливу діяльності...
ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПОЛЕ. САД. ПРАКТИЧНА РОБОТА 5 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ” УРОК 16. ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПОЛЕ. САД. ПРАКТИЧНА РОБОТА 5 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ” Мета: актуалізувати та поглибити знання учнів про штучні екосистеми, ознайомити із рослинами...
ЯК ЛЮДИНА ЗАСТОСОВУЄ РІЗНОМАНІТНІ РЕЧОВИНИ ТА МАТЕРІАЛИ? Зустріч 65. ЯК ЛЮДИНА ЗАСТОСОВУЄ РІЗНОМАНІТНІ РЕЧОВИНИ ТА МАТЕРІАЛИ? Мета: дати учням уявлення про різноманітність речовин у природі; продовжити формування вміння робити висновки за результатами...
ПОНЯТТЯ ПРО СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ ВСТУП УРОК 1 ТЕМА. ПОНЯТТЯ ПРО СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ Мета уроку: навчальна – разом з учнями визначити три головні особливості будь-якої системи; типи...
Урок 5. Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей. Повітря – природна суміш Урок 5. Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей. Повітря – природна суміш Мета: формувати уявлення про різницю між чистими речовинами й сумішами, вміння розрізняти...
ЩО КОРИСНО ЇСТИ Мета: скласти правила раціонального харчування; розвивати в учнів уміння встановлювати взаємозв’язок продуктів харчування і здоров’я травної системи; виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я; Хід уроку...
Для чого ми вивчаємо природознавство ВСТУП Урок 1 Тема. Для чого ми вивчаємо природознавство Мета: дати учням уявлення про природознавство як предмет; учити розповідати, що вивчає природознавство, ставити питання про...
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ (1-3 БАЛИ) ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ТЕМА 4. БІОСФЕРА – НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ (1-3 БАЛИ) Гра “Хто більше?” Учням пропонується записати в зошитах...
Урок 29. Мінерали, гірські породи та їх властивості. Корисні копалини Урок 29. Мінерали, гірські породи та їх властивості. Корисні копалини Мета: розширити уявлення учнів про мінерали, гірські породи, корисні копалини, формувати вміння спостерігати, порівнювати й...
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ У БІОСФЕРІ ТЕМА 4. БІОСФЕРА – НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА УРОК 29 ТЕМА. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ У БІОСФЕРІ Мета уроку: навчальна – розглянути та порівняти особливості й роль...
ЯК ЗВІРІ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СВОЄ ПОТОМСТВО Мета: розповісти учням про розмноження звірів і догляд за потомством; сприяти розвитку мовлення, логічного мислення; виховувати любов до тварин. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II....
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, намагається зайняти весь доступний простір) СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 21 Тема. Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, намагається зайняти весь доступний простір) Мета:...
ЧОМУ НА ЗЕМЛІ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПОРИ РОКУ? Зустріч 7. ЧОМУ НА ЗЕМЛІ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПОРИ РОКУ? Мета: розширити уявлення учнів про причини змін пір року на Землі; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, аналізувати, робити...
ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ УРОК 1. ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ Мета: актуалізувати знання учнів про живу та неживу природу; сформувати поняття “система”, навчити розрізняти особливості природних та...
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ЛЮДИНУ ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ Мета: перевірити, як учні вміють застосовувати знання про людину та її організм; розвивати мислення, пам’ять; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II....
Де твій рідний край? РІДНИЙ КРАЙ УРОК 40 Де твій рідний край? Тема. Де твій рідний край? Мета: розширити знання учнів про населений пункт, у якому вони проживають; ознайомити...