ДОДАТКИ
До уроку 18
Поради тим, хто вирушає на Місяць
1. Якщо на Місяці тобі схотілося трішки пострибати, зважай на те, що ти підстрибнеш у шість разів вище, ніж на Землі, і падати будеш набагато повільніше. А все чому? Тому що сила ваги на Місяці в шість разів менше, ніж на Землі.
2. Будеш прогулюватися на Місяці – дивися під ноги. Вся поверхня Місяця засипана каменями, які падають із космосу.
3. Не забудь взяти годинники з календарем, інакше зовсім заплутаєшся в днях. На Місяці тривалість одного дня дорівнює двом нашим тижням, а потім на два тижні настає ніч.
4. Парасолька тобі не знадобиться: дощів на Місяці не буває. Власне, води там взагалі немає. Немає хмар, немає туманів, немає веселки. Правда, дощі там все-таки бувають – метеоритні, кам’яні.
5. Якщо полетиш на Місяць разом із друзями, не забудь, що розмовляти ви зможете тільки за допомогою радіопередавачів. Звуків на Місяці немає, там навіть метеорити падають безшумно. Це через те, що на Місяці немає атмосфери.
6. Поміркуй, як ти будеш дихати. Адже на Місяці немає повітря.
До уроку 18 - Плани-конспекти уроків по натурології
Схожі записи:
Які в тебе домашні улюбленці? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 37 Які в тебе домашні улюбленці? Тема. Які в тебе домашні улюбленці? Мета: розповісти учням про правила догляду за котом і...
ДИХАННЯ РОСЛИН І ТВАРИН УРОК 6. ДИХАННЯ РОСЛИН І ТВАРИН Мета: актуалізувати та поглибити знання учнів про властивості живих організмів, сформувати уявлення про дихання рослин і тварин; розвивати уміння...
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 1 ТЕМА 1. ОРГАНІЗМ ЯК ЖИВА СИСТЕМА УРОК 10 ТЕМА. ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 1 Мета уроку: навчальна – з’ясувати рівень навчальної компетентності учнів, здійснити контроль та оцінювання...
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 36 Тема. Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? Мета: ознайомити учнів із життям мурашок; повторити істотні ознаки комах; розвивати вміння аналізувати й...
Урок 13. Звук. Поширення звуку Урок 13. Звук. Поширення звуку Мета: формувати в учнів поняття про звукові явища, джерела звуку, поширення звуку; розвивати навички самостійної роботи з тестом, уміння аналізувати...
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ Урок 11 Тема. Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? Мета: ознайомити учнів із природними матеріалами, з яких зроблені предмети, необхідні...
Урок 2. Тіла. Характеристики тіла: довжина, маса, об’єм, густина. Їх вимірювання Урок 2. Тіла. Характеристики тіла: довжина, маса, об’єм, густина. Їх вимірювання Мета: формувати уявлення про реальні об’єкти, що оточують людину; формувати навички безпечного користування вимірювальними...
РІСТ ТА РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ УРОК 9. РІСТ ТА РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ Мета: поглибити знання учнів про основні властивості живих організмів, сформувати уявлення про ріст і розвиток рослин і тварин; розвивати...
Дерева, кущі, трав’янисті рослини СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 27 Тема. Дерева, кущі, трав’янисті рослини Мета: ознайомити учнів із різноманітним світом рослин; учити порівнювати дерева, кущі, трав’янисті рослини; розвивати мовленнєві...
УРОК-ГРА “ПРИРОДОЗНАВЧИЙ КВЕСТ” ТЕМА 1. ОРГАНІЗМ ЯК ЖИВА СИСТЕМА УРОК 10 (АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ВАРІАНТ) ТЕМА. УРОК-ГРА “ПРИРОДОЗНАВЧИЙ КВЕСТ” Мета уроку: навчальна – повторити визначення та закони, що були вивчені...
ЧОМУ КОМАХИ Є НАЙЧИСЕЛЬНІШОЮ ГРУПОЮ ТВАРИН НА ЗЕМЛІ Мета: продовжити формувати поняття “комахи”; формувати вміння описувати комах, визначати їх за істотними ознаками; розвивати спостережливість, мовлення, мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до комах. Хід...
ЗНАЧЕННЯ ЕНЕРГІЇ. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ УРОК 23. ЗНАЧЕННЯ ЕНЕРГІЇ. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ Мета: актуалізувати та систематизувати знання про енергію, її види, перетворення, джерела, машини та механізми; скласти загальні уявлення про енергозберігаючі технології;...
Коли і чим живляться тварини? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 38 Коли і чим живляться тварини? Тема. Коли і чим живляться тварини? Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про живлення диких...
ЕКОСИСТЕМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ: ЛІС, СТЕП, ПРІСНА ВОДОЙМА. ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМ. ОХОРОНА ЕКОСИСТЕМ УРОК 13. ЕКОСИСТЕМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ: ЛІС, СТЕП, ПРІСНА ВОДОЙМА. ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМ. ОХОРОНА ЕКОСИСТЕМ Мета: актуалізувати та поглибити знання про взаємозв’язки в природних екосистемах,...
ЧОМУ ЧОРНЕ Й АЗОВСЬКЕ МОРЯ НЕПОВТОРНІ? Зустріч 46. ЧОМУ ЧОРНЕ Й АЗОВСЬКЕ МОРЯ НЕПОВТОРНІ? Мета: розповісти учням, чому Чорне й Азовське моря неповторні; розвивати мислення, комунікативні навички; виховувати бережливе ставлення до...
Екскурсія до водойми (у ліс). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) РІДНИЙ КРАЙ Урок 48 Тема. Екскурсія до водойми (у ліс). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) Мета: систематизувати знання дітей про ліс (у лісі ростуть...
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ ГРИБИ У ПРИРОДІ І ЖИТТІ ЛЮДЕЙ Мета: розширити і систематизувати знання учнів про їстівні та отруйні гриби; формувати уявлення про роль грибів в житті рослин і тварин лісу; розширювати світогляд учнів;...
Тварини рідного краю РІДНИЙ КРАЙ Урок 55 Тема. Тварини рідного краю Мета: розширювати уявлення учнів про тварин рідного краю; ознайомити зі способом живлення різних тварин; розвивати мовлення, мислення,...
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 42 Тема. Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? Мета: сприяти засвоєнню учнями правил догляду за хатніми...
Хто такі риби? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 34 Хто такі риби? Тема. Хто такі риби? Мета: ознайомити учнів з істотними ознаками риб; розвивати вміння аналізувати й узагальнювати; сприяти...
ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПОЛЕ. САД. ПРАКТИЧНА РОБОТА 5 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ” УРОК 16. ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПОЛЕ. САД. ПРАКТИЧНА РОБОТА 5 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ” Мета: актуалізувати та поглибити знання учнів про штучні екосистеми, ознайомити із рослинами...
Культурні рослини рідного краю РІДНИЙ КРАЙ Урок 53 Тема. Культурні рослини рідного краю Мета: ознайомлювати з культурними рослинами рідного краю, зі значенням культурних рослин для людини; формувати інтерес до...
ПОНЯТТЯ ПРО СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ ВСТУП УРОК 1 ТЕМА. ПОНЯТТЯ ПРО СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ Мета уроку: навчальна – разом з учнями визначити три головні особливості будь-якої системи; типи...
Як доглядати за кімнатними рослинами? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 29 Як доглядати за кімнатними рослинами? Тема. Як доглядати за кімнатними рослинами? Мета: ознайомити учнів з різноманітністю кімнатних рослин, з правилами...
Грунт. Значення грунту для живої природи і господарської діяльності людини СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 24 Тема. Грунт. Значення грунту для живої природи і господарської діяльності людини Мета: дати учням уявлення про грунт, склад грунту; застосовуючи...
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ (1-3 БАЛИ) ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ТЕМА 4. БІОСФЕРА – НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ (1-3 БАЛИ) Гра “Хто більше?” Учням пропонується записати в зошитах...
ВІДПОВІДІ ДО ПОСІБНИКА “ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ” 6 КЛАС ВІДПОВІДІ ДО ПОСІБНИКА “ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ” 6 КЛАС Тест №1. Поняття “Система” Варіант 1:1 б, г; 2 в; 3 а; 4 б; 5 а; 6 а. Варіант...
Урок 29. Мінерали, гірські породи та їх властивості. Корисні копалини Урок 29. Мінерали, гірські породи та їх властивості. Корисні копалини Мета: розширити уявлення учнів про мінерали, гірські породи, корисні копалини, формувати вміння спостерігати, порівнювати й...
ЯК ЗВІРІ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СВОЄ ПОТОМСТВО Мета: розповісти учням про розмноження звірів і догляд за потомством; сприяти розвитку мовлення, логічного мислення; виховувати любов до тварин. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II....
ЯК РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН ВПЛИВАЄ НА ЖИТТЯ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ Мета: формувати в учнів уявлення про значення тварин у природі та їх цінність для людей, про види та особливі ознаки тварин; розвивати вміння міркувати, порівнювати;...
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ Урок 9 Тема. Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі Мета: дати учням первинне...
ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ УРОК 1. ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ Мета: актуалізувати знання учнів про живу та неживу природу; сформувати поняття “система”, навчити розрізняти особливості природних та...
ЯК З’ЯВИЛИСЯ РІЗНОМАНІТНІ КУЛЬТУРНІ РОСЛИНИ Мета: поглибити знання учнів про культурні рослини, їх походження, про значення культурних рослин в житті людини; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до...
ЯКИЙ ОКЕАН НАЙМЕНШИЙ? Зустріч 25. ЯКИЙ ОКЕАН НАЙМЕНШИЙ? Мета: сформувати уявлення учнів про особливості Північного Льодовитого океану; розвивати мовлення, мислення; виховувати спостережливість, захопленість неповторністю й величчю природи. Хід...
ЗНАЧЕННЯ ШТУЧНИХ ЕКОСИСТЕМ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ. ЗЕЛЕНА АРХІТЕКТУРА УРОК 17. ЗНАЧЕННЯ ШТУЧНИХ ЕКОСИСТЕМ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ. ЗЕЛЕНА АРХІТЕКТУРА Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про штучні екосистеми та їх значення в житті людини,...