Дріб від числа

Урок № 51

Тема. Дріб від числа

Мета уроку. Набути навичок знаходити число, якщо відомо значення його деякого дробу. Активізувати розумову діяльність учнів.

І. Перевірка домашнього завдання.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим в відповіді бути.

Ледарів у нас немає,

Хто руки не підіймає?

Вирушаймо всі у путь,

Нас цікаві речі ждуть.

Назвати відповідь.

Знайти третину числа: 420; 0,21; 11,1.

Знайти 0,01 числа: 800 (8); 275 (2,75); 15,7 (0,157).

Як знайти дріб від числа?

ІІ. Мотивація навчального процесу

Ми навчились

знаходити дріб від числа, а сьогодні розглянемо ще обернену задачу. Як знайти число, якщо відомого значення його деякого дробу. Наприклад, 0,7 від якого числа дорівнює 210.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Щоб відповісти на це запитання, позначимо шукане число буквою х, тоді:

Х – 0,7 = 210, звідки х = 210 : 0,7= 300.

Шукане число 300. дійсно, 300 – 0,7 = 210.

Запишемо правило:

Щоб знайти число за відомим значенням його дробу, треба це значення поділити на дріб.

Наприклад. Запиши число 0,1 якого дорівнює 200.

200 : 0,1 = 2000.

ІV. Робота з підручником

Прочитати задачу і її розв’язання ст. 292.

Знайди

відстань між двома станціями, якщо 0,4 цієї відстані дорівнює 20 км.

Ми знайшли число, 0,4 якого дорівнює 20.

20 : 0,4 = 50

V. На закріплення матеріалу

Виконати № 1589, № 1590, № 1592.

Розв’язати задачу.

Батько витратив 48 грн., що становить 0,6 усіх його грошей. Скільки грошей було у батька?

48 : 0,6 = 800 (грн.).

VІ. Завдання додому

Прочитати §35. Виконати № 1596, № 1597.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


Дріб від числа - Плани-конспекти уроків по математиці


Дріб від числа