Дружимо з математикою

Урок 84. Дружимо з математикою

Вимовляй правильно. Одинадцять, дванадцять, тринадцять, п’ятнадцять. Одна гривня, дві гривні, десять гривень.

Якось Малюк з Гавчиком вийшли на вулицю.

– Ой-ой-ой, скільки машин! – вигукнув Гавчик. – Автобус – один, – почав він лічити. – А тролейбус – то вже багато.

– Ні, – заперечив Малюк. – Тролейбус – то тільки два.

– Тролейбус – то два, – погодився Гавчик, – а трамвай – то вже багато.

– Ні, трамвай – це тільки три.

– Автобус – то один, – сказав

Гавчик. – Тролейбус – то два, трамвай – то три. А метро – багато.

– Метро – це лише чотири, – сказав Малюк.

І Гавчик заходився лічити спочатку.

– Автобус – один, тролейбус – два, трамвай – три, метро – чотири, а мотоцикл…

– П’ять, – випередив його Малюк.

– Ура! Я навчився лічити, – застрибав Гавчик.

– Ану, полічи стільці в кімнаті, – сказав Малюк, коли вони повернулися додому.

– Стілець біля стола – це автобус, – махнув хвостиком

Гавчик. – Стілець біля ліжка – це тролейбус. Стільці біля стіни – це трамвай і метро. А цей стілець – мотоцикл.

– О! – схопився за голову Малюк. – Ти все переплутав!.. (Георгій Почепцов).

– Чи навчився Гавчик лічити? Для чого людині вміти лічити? Що можна порахувати у твоєму класі? Дай назву оповіданню.

Вивчи напам’ять.

Раз, два, три, чотири, п’ять! –

П’ятеро пташат летять! –

Перше, друге, третє. п’яте.

Йду четвертого шукати.

Запам’ятай!

У слові одинадцять наголос падає на третій склад.




Дружимо з математикою