Економіка торгівлі

Економіка торгівлі – сукупність економічних відносин, які об’єктивно формуються і розвиваються в процесі підготовки до реалізації товарів та послуг і визначають ефективність праці, використання різних ресурсів і засобів обслуговування, а також економічних законів, які управляють цими процесами. Ці відносини поділяються на техніко – економічні, організаційно-економічні та відносини економічної власності. Техніко-економічні відносини в торгівлі, як і у виробництві, формуються в процесі взаємодії відносин спеціалізації, кооперації,

концентрації господарської діяльності, обміну її результатами між відповідними суб’єктами господарювання тощо. Відносини економічної власності, які є системною сутністю виробничих відносин у торгівлі, виникають з приводу привласнення робочої сили, основних і оборотних засобів, різноманітних видів інтелектуальної власності, інформації, результатів їх упровадження в організацію торговельної діяльності тощо. Е. т. як наукова дисципліна досліджує економічні відносини та притаманні їм специфічні та загальні закони, які виникають між суб’єктами господарювання в процесі організаційно-економічного й технологічного забезпечення товарного обігу і реалізуються в конкретних видах їх господарської діяльності.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Економіка торгівлі - Економічний словник


Економіка торгівлі