Фірмовий стиль

Фірмовий стиль – комплекс заходів (образотворчих, візуальних, пластичних, мовних та ін.), за допомогою яких забезпечується спорідненість вироблених фірмою товарів, їх індивідуальність, що використовуються як важливий спосіб рекламування цих товарів, а отже, їх просування на ринок. Основними елементами Ф. с. є товарний знак (див. Знак товарний), логотип (розроблений дизайнерами оригінальний малюнок повної або скороченої назви фірми чи групи її товарів). Ці два елементи за допомогою фірмового кольору, а також відповідного формату і способу друку об’єднуються у фірмовий блок, що супроводжується роз’яснювальними написами тощо. Крім того, важливим елементом Ф. с. є комплект шрифтів.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Фірмовий стиль - Економічний словник


Фірмовий стиль