Публікації
- Категорія: Плани-конспекти уроків по українській мові (continued)
- ПЕРЕВІРНА РОБОТА. КОНТРОЛЬНЕ СПИСУВАННЯ
- Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Правильна вимова та написання слів уклонитися, уклін, уклінно
- Перенос слів із буквами й та ь
- Перенос слів із подовженими приголосними звуками. Складання речень
- Перенос слів із префіксами. Перевірна робота. Диктант
- ПЕРЕНОСИМО СЛОВА
- Перехід дієприкметників у прикметники
- Перша і друга дієвідміни дієслів
- ПИСЬМО БУКВОСПОЛУЧЕННЯ ДЖ, дж, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З НИМ
- ПИСЬМО БУКВОСПОЛУЧЕННЯ Дз, дз. БЕЗВІДРИВНЕ ПОЄДНАННЯ МАЛИХ БУКВ д І з. ПИСЬМО БУКВОСПОЛУЧЕНЬ дзь, дзе, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З НИМИ. САМОДИКТАНТ
- ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ Д. ПОРІВНЯННЯ ФОРМИ ВЕЛИКОЇ І МАЛОЇ БУКВИ. ПИСЬМО БУКВОСПОЛУЧЕНЬ З ВЕЛИКОЮ БУКВОЮ Д, СЛІВ, РЕЧЕНЬ З НЕЮ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ
- ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ф. ПИСЬМО БУКВОСПОЛУЧЕНЬ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ВЕЛИКОЮ БУКВОЮ Ф
- ПИСЬМО СЛІВ З АПОСТРОФОМ. ПИСЬМО АПОСТРОФА НА ВЕРХНІЙ РЯДКОВІЙ ЛІНІЇ (ПОЧАТОК З КРАПКИ)
- Письмовий cтислий переказ тексту, що вміщує розповідь про процес праці
- Письмовий переказ із творчим завданням
- Письмовий твір на морально-етичну або суспільну тему
- Письмовий твір-розповідь про процес праці за власним спостереженням
- Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях. Складання діалогу на тему "У бібліотеці"
- ПИТАННЯ ДО КІЛЬКІСНИХ І ПОРЯДКОВИХ ЧИСЛІВНИКІВ
- ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ЗА РІК
- Підготовка до підсумкової роботи за рік
- Підсумковий урок за рік. Урок-гра "Територія рідної мови"
- План тексту
- ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ З ДІЄСЛОВАМИ РІЗНИХ ОСОБОВИХ ФОРМ ТЕПЕРІШНЬОГО І МАЙБУТНЬОГО ЧАСУ
- ПОБУДОВА СПОЛУЧЕНЬ СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ПРИКМЕТНИКАМИ В РІЗНИХ ВІДМІНКОВИХ ФОРМАХ, ВВЕДЕННЯ ЇХ У ТЕКСТ
- ПОБУДОВА СПОЛУЧЕНЬ СЛІВ І РЕЧЕНЬ ІЗ ЗАЙМЕННИКАМИ В РІЗНИХ ФОРМАХ. ВПРАВИ НА ВИКОРИСТАННЯ ЗАЙМЕННИКІВ ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ РЕЧЕНЬ У ТЕКСТАХ. УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕКСТІВ, ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ЗАЙМЕННИКІВ ЗАМІСТЬ ЛЕКСИЧНИХ ПОВТОРІВ
- ПОБУДОВА ТЕКСТУ-ОПИСУ, ТЕКСТУ-РОЗПОВІДІ
- ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ РОКУ
- Повторення вивченого за рік. (Вправи 351-358). Урок розвитку мовлення. Повторення вивченого за рік. (Вправи 359-362). Контрольна робота: диктант
- Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ІНТОНАЦІЄЮ, ПРО ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
- Повторення вивченого про звуки і букви. Складання розповіді за поданими словами. Підсумок за рік
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ІМЕННИК ЯК ЧАСТИНУ МОВИ
- Повторення вивченого про іменник як частину мови. Розширення уявлення про лексичне значення іменника, слова з абстрактним значенням. (Вправи 87-91)
- Повторення вивченого про прикметник як частину мови. Спостереження за роллю прикметників у мовленні
- Повторення вивченого про прикметник як частину мови. Спостереження за роллю прикметників у мовленні. (Вправи 151-154)
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ СЛОВА, ПРО БУДОВУ СЛОВА
- Повторення вивченого про текст. Аналіз контрольної роботи
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ЧАСТИНИ МОВИ ПІДСУМОК ЗА РІК
- Повторення вивченого. Тренувальні вправи
- Повторення відомостей про текст. Ознаки тексту
- ПОВТОРЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ТЕКСТ. ТЕМА, МЕТА І ЗАГОЛОВОК ТЕКСТУ
- Повторення матеріалу за темою "Слова, що означають назви предметів". Вимова й правопис слова метро
- Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими
- Повторення та узагальнення вивченого про займенник. Творча робота на вживання займенників
- Поглиблення знань про культуру мовлення. Вправляння в етиці мовленнєвої поведінки. Складання діалогу "У магазині"
- Подвоєння букв на позначення подовжених м'яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків
- Подвоєння букв у загальних і власних назвах. Виразне читання вголос
- Подвоєння букв унаслідок збігу
- Подвоєння літер на позначення подовження і збігу приголосних. Подвоєння приголосних на письмі
- ПОДІЛ НА ГРУПИ СЛІВ, ЩО НАЛЕЖАТЬ ДО РІЗНИХ ЧАСТИН МОВИ. СЛУЖБОВІ СЛОВА
- Поділ слів із суфіксами для переносу
- Поділ тексту на речення. Зв'язок слів у реченні
- Поділ тексту на частини. План
- ПОДІЛ ТЕКСТУ НА ЧАСТИНИ. ПЛАН ТЕКСТУ
- ПОДІЛ ТЕКСТУ НА ЧАСТИНИ. ПЛАН. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА РОЛЛЮ АБЗАЦІВ
- ПОДІЛ ТЕКСТУ НА ЧАСТИНИ. СКЛАДАННЯ ПЛАНУ. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА РОЛЛЮ АБЗАЦІВ У ТЕКСТІ
- Поділ тексту на частини. Складання плану. Спостереження за роллю абзаців у тексті. (Вправи 29-32)
- Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант. Засвоєння форм луг
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ж. ПОРІВНЯННЯ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ж З ВЕЛИКОЮ БУКВОЮ Х. ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ж. ПИСЬМО СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ВЕЛИКОЮ БУКВОЮ Ж
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ ВЕЛИКОЇ БУКВИ К. ПОРІВНЯННЯ З ВЕЛИКОЮ РУКОПИСНОЮ БУКВОЮ Н. ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ К, СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З НЕЮ. ЗАКРІПЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ ВЕЛИКИХ ЛІТЕР
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ц. ПОРІВНЯННЯ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ц З ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ И, Й. ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ц, СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З НЕЮ. ЗАКРІПЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ш
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ч. ЗІСТАВЛЕННЯ ВЕЛИКИХ БУКВ Ч, У. ПИСЬМО ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ч. ПИСЬМО СЛІВ, РЕЧЕНЬ З ВЕЛИКОЮ БУКВОЮ Ч
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ МАЛОЇ БУКВИ ж. ПОРІВНЯННЯ З ІНШИМИ БУКВАМИ. ПИСЬМО МАЛОЇ БУКВИ ж. ПИСЬМО СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З МАЛОЮ БУКВОЮ ж
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ МАЛОЇ БУКВИ ц. ПОРІВНЯННЯ МАЛОЇ БУКВИ ц З МАЛИМИ БУКВАМИ и, й. ПИСЬМО МАЛОЇ БУКВИ ц. ПИСЬМО СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З МАЛОЮ БУКВОЮ ц. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ
- ПОЕЛЕМЕНТНИЙ АНАЛІЗ МАЛОЇ І ВЕЛИКОЇ БУКВИ Хх, ПОРІВНЯННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ІНШИХ БУКВ. ПИСЬМО МАЛОЇ І ВЕЛИКОЇ БУКВИ Хх. ПИСЬМО СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З БУКВОЮ Хх. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ
- ПОЄДНАННЯ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СПОЛУЧНИКІВ
- Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників. (Вправи 66-69)
- Поєднання однорідних членів речення сполучниками
- Позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів
- ПОЗНАЧЕННЯ НА ПИСЬМІ ГОЛОСНИХ І ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. СКЛАДНІ ВИПАДКИ ПРАВОПИСУ АПОСТРОФА
- ПОЗНАЧЕННЯ НА ПИСЬМІ ГОЛОСНИХ І ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ. СКЛАДНІ ВИПАДКИ ПРАВОПИСУ М'ЯКОГО ЗНАКА
- Позначення на письмі ненаголошених [е], [и] та [о] перед складом із наголошеним [у] в коренях слів
- Поняття "орфограма"
- Поняття літературної мови та її норми
- ПОНЯТТЯ ПРО ЗАЙМЕННИК ЯК ЧАСТИНУ МОВИ. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА РОЛЛЮ РІЗНИХ ЗАЙМЕННИКІВ У ТЕКСТІ
- Поняття про однорідні члени речення. Головні і другорядні члени речення. (Вправи 63-65)
- Поняття про пароніми, труднощі їх засвоєння у професійному спілкуванні
- Поняття про прислівник як частину мови. Незмінність
- Поняття про речення. Основні ознаки речення
- Поняття про рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською
- ПОНЯТТЯ ПРО СЛОВОТВІРНИЙ СЛОВНИК. ТВОРЕННЯ ВІДОМИХ СЛІВ, А ТАКОЖ ПОЕТИЧНИХ НЕОЛОГІЗМІВ
- Поняття про службові слова, їх роль у реченні. Вживання службових слів для зв'язку слів у реченні. Навчальний діалог
- Поняття про текст. Розрізнення груп окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту, тексту. Вимова й написання слів гроно, китиця
- Поняття про терміни і професіоналізми як невід'ємну складову частину професійного мовлення
- ПОНЯТТЯ ПРО ФРАЗЕОЛОГІЗМ, ЙОГО ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
- ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИСЛІВНИКІВ І ПРИКМЕТНИКІВ
- Порівняльна характеристика прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників
- ПОРІВНЯННЯ ДРУКОВАНИХ І РУКОПИСНИХ, ВЕЛИКИХ І МАЛИХ БУКВ. ЗАКРІПЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНИХ СЛІВ, РЕЧЕННЯ. САМОДИКТАНТ. РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
- Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників
- Порядок слів у реченні
- ПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗВ'ЯЗКОМ ПРИКМЕТНИКІВ З ІМЕННИКАМИ В РЕЧЕННЯХ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ЗМІНЮВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ ЗА РОДАМИ І ЧИСЛАМИ
- Походження (етимологія) слова. Етимологічний словник української мови
- Походження слів: власне українські та запозичені слова. Ознайомлення з тлумачним словником і словником іншомовних слів. Правопис слів іншомовного походження
- ПОШИРЕННЯ РЕЧЕНЬ СЛОВАМИ ТА СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ
- Правила вживання апострофа
- Правила вживання апострофа у текстах документів
- Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом
- Правила вживання знака м'якшення
- Правила вживання м'якого знака
- Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті
- Правило переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів
- Правильна вимова звуків [г], [г], позначення їх буквами "ге" і "ге"
- Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. Перевірна робота. Діалог
- ПРАВОПИС
- Правопис відмінкових закінчень іменників у множині
- ПРАВОПИС ГОЛОСНИХ У ЗАКІНЧЕННЯХ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ. ПРАВОПИС ГОЛОСНИХ І ПРИГОЛОСНИХ У СУФІКСАХ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ
- Правопис закінчень дієслів 3-ої особи теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 306-309)
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЖІНОЧОГО І ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В ОРУДНОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ
- Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини
- Правопис закінчень іменників жіночого роду на
- Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду на
- Правопис закінчень іменників у місцевому відмінку множини
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ У МНОЖИНІ
- Правопис закінчень іменників у родовому відмінку множини
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ У РОДОВОМУ ВІДМІНКУ МНОЖИНИ. ПЕРЕВІРНА РОБОТА. АУДІЮВАННЯ
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В ДАВАЛЬНОМУ І МІСЦЕВОМУ ВІДМІНКАХ ОДНИНИ
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В ОРУДНОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ
- Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. (Вправи 125-128)
- Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на
- Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м'який, шиплячий приголосний та
- ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ НА ПРИГОЛОСНИЙ У РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ
- Правопис закінчень іменників чоловічого ролу в давальному і місцевому відмінках однини. (Вправи 137-140)
- Правопис знака м'якшення та апострофа в словах іншомовного походження
- ПРАВОПИС І ВЖИВАННЯ ЧИСЛІВНИКІВ ТА ЗАЙМЕННИКІВ
- Правопис іменників. Тематичне тестування
- Правопис не з дієсловами
- Правопис ненаголошених особливих закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
- Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
- Правопис особових закінчень дієслів
- Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами
- ПРАВОПИС СЛІВ З ПОДВОЄННЯМ І ПОДОВЖЕННЯМ ПРИГОЛОСНИХ
- ПРАВОПИС СЛІВ ЗІ СПРОЩЕННЯМ У ГРУПАХ ПРИГОЛОСНИХ
- ПРАВОПИС СЛІВ ІЗ НЕНАГОЛОШЕНИМИ ГОЛОСНИМИ
- ПРАВОПИС СЛІВ ІНШОМОВНОГО ПОХОДЖЕННЯ
- Правопис та відмінювання числівників
- Правопис, вживання та утворення графічних скорочень, абревіатур і складноскорочених слів
- Правопис. Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Сполучення ьо, йо
- ПРАКТИЧНЕ ЗАСВОЄННЯ ВИМОВЛЯННЯ І ПИСЬМА ТА ВІДМІНКОВИХ ФОРМ ОКРЕМИХ ЧИСЛІВНИКІВ (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000)
- ПРАКТИЧНЕ ЗАСВОЄННЯ ПРАВОПИСУ ЗАКІНЧЕНЬ НАЙУЖИВАНІШИХ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ З ОСНОВОЮ НА
- Практичне засвоєння форм родового відмінка числівників 50-80. Питання до кількісних і порядкових числівників. (Вправи 224-226)
- Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50-80
- Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів)
- Практичне ознайомлення із формами ступенів порівняння прислівників. Спостереження за вживанням у мовленні прислівників синонімів та антонімів
- ПРАКТИЧНІ ВПРАВИ НА ВИЗНАЧЕННЯ ВІДМІНКІВ ПРИКМЕТНИКА. ПЕРЕВІРНА РОБОТА. ДИКТАНТ № 2
- Префікс. Словотворча роль префіксів
- Префікси, співзвучні з прийменниками
- ПРИГОЛОСНІ ЗВУКИ
- Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі
- Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'язку в словосполученні та реченні
- Прийменник. Написання окремо прийменників з іншими частинами мови. Сполучник. Уживання сполучників і, та, й, а, але для зв'язку слів у реченні. Кома перед сполучниками а, але
- Прикметник (узагальнення). Тематичне тестування
- Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Якісні, відносні та присвійні прикметники
- Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях
- Прикметники
- Прикметники твердої і м'якої груп. Відмінювання прикметників
- Прикметники-антоніми і прикметники-синоніми
- Прикметники-антоніми та прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому та переносному значеннях. (Вправи 155-159)
- ПРИКМЕТНИКИ-СИНОНІМИ, ПРИКМЕТНИКИ-АНТОНІМИ. ПРЯМЕ І ПЕРЕНОСНЕ ЗНАЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКІВ
- ПРИКМЕТНИКИ-СИНОНІМИ, ПРИКМЕТНИКИ-АНТОНІМИ. УЖИВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ У ПРЯМОМУ ТА ПЕРЕНОСНОМУ ЗНАЧЕННЯХ
- Прикметники, близькі й протилежні за значенням. Вживання прикметників у переносному значенні. Складання вітання
- Прислівник:загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
- Прислівник. Правопис вивчених прислівників
- Прислівник. Сполучник. Прийменник
- Про одне і те ж по-різному: науково-популярні та художні тексти
- Протокол. Звіт про виконану роботу
- ПРОФЕСІЙНО-ВИРОБНИЧА, НАУКОВА Й ДІЛОВА ЛЕКСИКА
- Пряма мова і розділові знаки при ній
- Пряма мова та діалог. Тематичне тестування (тема "Пряма мова та діалог")
- ПРЯМА МОВА. ДІАЛОГ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ПРЯМІЙ МОВІ Й ДІАЛОЗІ
- Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі
- Пряма мова. Діалог. Тематичне тестування
- Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові після слів автора та перед словами автора
- Пряме і переносне значення слова
- Пряме й переносне значення слів
- ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛЬ
- Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)
- Речення з однорідними членами
- Речення з однорідними членами (без сполучників і з сполучниками а, але, одиничним і). Кома між однорідними членами
- Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Правопис особових закінчень дієслів
- Речення окличні та неокличні
- Речення, його граматична основа
- Речення, його граматична основа. Члени речення
- Речення. Види речень за метою висловлювання
- Речення. Види речень за метою висловлювання. Звуко-буквений аналіз слів
- РІД І ЧИСЛО ІМЕННИКІВ
- Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини
- РІД ІМЕННИКІВ. ІМЕННИКИ СПІЛЬНОГО РОДУ
- Рідна та державна мова
- Річна контрольна робота за текстом адміністрації
- Робота з деформованим текстом
- Робота з орфографічним словником. Перевірна робота. Перевірка знань за темами "Речення", "Слово", "Значення слова", "Будова слова"
- РОБОТА ІЗ ТЛУМАЧНИМ СЛОВНИКОМ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І СЛОВНИКОМ ІНШОМОВНИХ СЛІВ
- Робота над удосконаленням власного тексту. Вправляння у порівнянні художніх та науково-популярних описів. Контрольна робота: складання діалогу. (Вправи 42-45)
- Розбір слова за будовою. Граматика. Особливості будови вивчених частин мови
- Розвиток зв'язного мовлення. Докладний письмовий переказ тексту-опису предмета
- Розвиток зв'язного мовлення. Докладний письмовий твір-опис тварини
- Розвиток зв'язного мовлення. Докладний усний переказ тексту розповідного характеру
- Розвиток зв'язного мовлення. Загальне уявлення про мовлення і спілкування. Види мовленнєвої діяльності
- Розвиток зв'язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму
- Розвиток зв'язного мовлення. Лист. Адреса
- Розвиток зв'язного мовлення. Оповідання про випадок із життя
- Розвиток зв'язного мовлення. Особливості побудови опису. Художній і науковий описи
- Розвиток зв'язного мовлення. Особливості побудови роздуму. Докладний усний переказ тексту-роздуму
- Розвиток зв'язного мовлення. Письмовий твір-опис тварини за власним спостереженням
- Розвиток зв'язного мовлення. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі
- Розвиток зв'язного мовлення. Робота над помилками, допущеними у творі-описі
- Розвиток зв'язного мовлення. Робота над помилками, допущеними у творі-оповіданні про випадок із життя
- Розвиток зв'язного мовлення. Складання діалогів
- Розвиток зв'язного мовлення. Стилі мовлення
- Розвиток зв'язного мовлення. Твір-опис предмета за власним спостереженням
- Розвиток зв'язного мовлення. Твір-опис предмета за картиною
- Розвиток зв'язного мовлення. Твір-роздум на основі власного досвіду
- Розвиток зв'язного мовлення. Текст, його ознаки. Докладний усний переказ тексту
- Розвиток зв'язного мовлення. Типи мовлення
- Розвиток зв'язного мовлення. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду
- РОЗВИТОК МОВИ. СТАРІ ТА НОВІ СЛОВА
- Розгорнута відповідь на екзамені
- Розділові знаки при відокремлених означеннях. Відокремлені уточнюючі члени речення
- Розділові знаки при звертаннях
- Розділові знаки при однорідних членах речення
- Розділові знаки при прямій мові та діалозі
- РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ У ВИВЧЕНИХ СИНТАКСИЧНИХ КОНСТРУКЦІЯХ
- Роздільне написання слів у реченнях. Складання розповіді за малюнком. Вимова й правопис слів завдання, ведмідь
- РОЗМОВНИЙ СТИЛЬ
- Розпізнавання іменників (без уживання терміна) за питаннями хто? що? Складання речень
- Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. Складання розповідних речень
- РОЗПОДІЛ ПРЕДМЕТІВ ЗА ГРУПАМИ
- Розрізнення відмінків іменників жіночого роду
- РОЗРІЗНЕННЯ ВІДМІНКІВ ІМЕННИКІВ З ОДНАКОВИМИ ЗАКІНЧЕННЯМИ
- Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями. (Вправи 107-110)
- Розрізнення відмінків іменників. Відмінність родового і знахідного відмінків
- Розрізнення називного і знахідного відмінків
- Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням
- Розряди часток за значенням
- Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником
- Роль дієслів (без уживання терміна) у мовленні. Зв'язок дієслів з іменниками в реченні. Доповнення тексту. Вимова й написання слів килим, парасолька
- Роль займенників у текстах
- Роль мови у формуванні і самовираженні особистості
- Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів
- РОЛЬ ПРИСЛІВНИКІВ У ТЕКСТАХ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ПРИСЛІВНИК
- РОЛЬ ПРИСЛІВНИКІВ-СИНОНІМІВ І ПРИСЛІВНИКІВ-АНТОНІМІВ У МОВЛЕННІ
- РОЛЬ СЛІВ У ПОБУДОВІ ТЕКСТУ
- СВЯТО БУКВАРЯ
- Сила голосу і швидкість мовлення. Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи. Вимова й написання слів бібліотека, змагання
- Синоніми. Роль синонімів у тексті
- СИНОНІМІЯ І АНТОНІМІЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ
- Синтаксис і пунктуація. Просте речення
- Синтаксис і пунктуація. Складне речення
- Синтаксис усного й писемного ділового мовлення
- Синтаксичний розбір речення
- СКЛАД. НАГОЛОС
- Склад. Наголос. Основні правила переносу. Ознайомлення з орфоепічним словником і словником наголосів. Орфоепічна помилка (практично)
- Склад. Наголос. Фонетичний розбір слова
- Склад. Перенос слів із рядка в рядок
- СКЛАДАЄМО РЕЧЕННЯ
- СКЛАДАЄМО РОЗПОВІДЬ
- Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації
- Складання діалогів. Контрольне читання мовчки
- Складання інструкції "Як зробити рамку для фотографії"
- СКЛАДАННЯ РЕЧЕНЬ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ
- Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом
- СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОМУ РЕЧЕННІ
- СКЛАДНІ ВИПАДКИ ПРАВОПИСУ М'ЯКОГО ЗНАКА Й АПОСТРОФА
- СКЛАДНІ ВИПАДКИ ПРАВОПИСУ СЛІВ ІЗ НЕНАГОЛОШЕНИМИ ГОЛОСНИМИ
- СКЛАДНІ ВИПАДКИ ЧЕРГУВАННЯ ГОЛОСНИХ І ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ
- Складні речення
- Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Тематичне тестування. (тема "Складне речення")
- Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком. Кома між простими реченнями, що входять у складне. Кома перед і, й, та, а, але, щоб, тому що, коли, як
- СКЛАДНІ СЛОВА. СПОЛУЧНІ О, Е В СКЛАДНИХ СЛОВАХ. ПРАВОПИС СКЛАДНИХ СЛІВ РАЗОМ ТА ЧЕРЕЗ ДЕФІС
- СЛОВА
- Слова з ненаголошеними е, и, правопис яких треба запам'ятати. Перевірка написання слів за словником. Складання розповіді за малюнком і питаннями. Вимова й написання слів крига, крижина, крижинка
- Слова порівняння у текстах-описах
- СЛОВА-БЛИЗНЮКИ
- СЛОВА, НАЙВАЖЛИВІШІ ДЛЯ ВИСЛОВЛЕННЯ ДУМКИ В РЕЧЕННІ, ТЕКСТІ
- Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті. Навчальний діалог. (Вправи 21-24)
- СЛОВА, ПРОТИЛЕЖНІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ
- Слова, що звучать однаково, але мають різні значення
- Слова, що мають кілька значень
- Слова, що називають дії предметів. Складання речень за малюнками. Вимова й написання слів ковзатись, ковзанка, ковзани
- Слова, що називають ознаки предметів. Роль прикметника (без уживання терміна) у мовленні. Вимова й правопис слова ознака
- СЛОВА, ЩО ОЗНАЧАЮТЬ ДІЮ. ЩО РОБИТЬ?
- СЛОВЕСНІ ФОРМУЛИ НА ОЗНАЧЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЧАСУ ПРОТЯГОМ ДОБИ
- Словниковий склад української мови. Власне українські й запозичені слова
- СЛОВО ТА ЙОГО ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
- Слово. Речення. Складання речень за малюнками та опорними словами. Правильна вимова й написання слова олень
- Словосполучення і речення, синтаксичні зв'язки в них
- Словосполучення і речення. Члени речення (у тому числі однорідні). Просте і складне речення
- СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ Й РЕЧЕННЯ. ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
- Словосполучення та речення. Тематичне тестування
- Словосполучення. Головне та залежне слова у словосполученні
- СЛОВОТВІРНИЙ ЛАНЦЮЖОК. СЛОВОТВІРНИЙ РОЗБІР СЛОВА
- Службові слова. Роль службових слів у реченні
- СПЕЦИФІЧНО ПОБУТОВА ЛЕКСИКА. ПРОСТОРІЧНІ СЛОВА
- Співвідношення звуків і букв. Тематичне тестування (Звуки мовлення та знаки письма)
- Спільнокореневі слова й форми слова
- Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови
- Сполучення йо, ьо
- Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності й підрядності, їх види
- Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання
- СПОСОБИ ДІЄСЛІВ (ДІЙСНИЙ, УМОВНИЙ, НАКАЗОВИЙ)
- СПОСОБИ ТВОРЕННЯ ДІЄСЛІВ
- СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ВЖИВАННЯМ ДІЄСЛІВ НЕОЗНАЧЕНОЇ ФОРМИ У ПРИКАЗКАХ І ПРИСЛІВ'ЯХ, ПОРАДАХ, ІНСТРУКЦІЯХ. ПОБУДОВА ПОРАД, ІНСТРУКЦІЙ
- Спостереження за вживанням особових займенників у текстах
- Спостереження за вживанням особових займенників у текстах. (Вправи 240-243)
- Спостереження за вживанням прикметників для всебічної характеристики предметів. Граматичний розбір прикметника у сполученні з іменником
- Спостереження за вживанням прикметників у різних типах тексту
- СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ВЖИВАННЯМ ПРИКМЕТНИКІВ У ТЕКСТАХ РІЗНИХ СТИЛІВ: НАУКОВОМУ І ХУДОЖНЬОМУ
- Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому. (Вправи 160-162)
- СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗАКІНЧЕННЯМИ ПРИКМЕТНИКІВ У РІЗНИХ ВІДМІНКОВИХ ФОРМАХ. СКЛАДАННЯ ОПИСУ ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА ОПОРНИМИ СЛОВАМИ
- Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня
- Спостереження за зв'язком прикметників з іменниками в реченнях. Узагальнення знань про змінювання прикметників за родами і числами
- Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорідними членами
- Спостереження за написанням закінчень дієслів 1-ої особи теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 299-301)
- Спостереження за написанням закінчень дієслів 2-ої особи теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 302-305)
- Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Виразне читання та переказування уривка з казки "Коза-дереза"
- Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. (Вправи 275-278)
- Спостереження за роллю прикметників у загадках. Складання загадок
- Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах
- Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах. (Вправи 339-341)
- Спостереження за роллю прислівників-синонімів у мовленні. (Вправи 326-328)
- Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні
- Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні. (Вправи 220-223)
- Спостереження над засобами зв'язку речень у тексті. Лексичні засоби зв'язку речень у тексті. Навчальний діалог. (Вправи 25-28)
- Спрощення в групах приголосних
- Спрощення в групах приголосних. Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення
- Старі й нові слова в українській мові. Переказування тексту. Вимова й написання слів шофер, телевізор
- Стилі, типи і жанри мовлення
- СТИЛІСТИЧНА РОЛЬ ДІАЛЕКТИЗМІВ, ПРОФЕСІЙНИХ СЛІВ, ТЕРМІНІВ, ПРОСТОРІЧНИХ СЛІВ
- СТИЛІСТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ СЛОВОТВОРУ
- СТИЛІСТИЧНЕ ЗАБАРВЛЕННЯ ЗНАЧУЩИХ ЧАСТИН СЛОВА: ПРЕФІКСІВ І СУФІКСІВ
- Стилістичні засоби синтаксису
- СТИЛІСТИЧНО НЕЙТРАЛЬНА ЛЕКСИКА. ЕМОЦІЙНО Й ЕКСПРЕСИВНО ЗАБАРВЛЕНІ ЗАСОБИ, ЩО НАДАЮТЬ МОВЛЕННЮ СТИЛЬОВОГО ВІДТІНКУ
- СТРУКТУРА ТЕКСТУ: ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА, КІНЦІВКА; ВІДОМЕ Й НОВЕ. ТЕМА Й ОСНОВНА ДУМКА ТЕКСТУ
- Ступені порівняння прикметників. Утворення вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників
- Ступені порівняння прислівників
- Тверді і м'які приголосні. Позначення м'якості приголосних на письмі
- Тверді та м'які приголосні. Позначення м'якості приголосних буквами я, ю, є, і
- ТВОРЕННЯ ДІЄСЛІВ УМОВНОГО Й НАКАЗОВОГО СПОСОБІВ
- ТВОРЕННЯ І ПРАВОПИС СКЛАДНОСКОРОЧЕНИХ СЛІВ
- ТВОРЕННЯ Й ВІДМІНЮВАННЯ АКТИВНИХ І ПАСИВНИХ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ ТЕПЕРІШНЬОГО Й МИНУЛОГО ЧАСУ
- ТВОРЕННЯ НОВИХ СЛІВ ПРЕФІКСАЛЬНИМ, СУФІКСАЛЬНИМ, ПРЕФІКСАЛЬНО-СУФІКСАЛЬНИМ, БЕЗАФІКСНИМ СПОСОБАМИ, СКЛАДАННЯМ ОСНОВ. ПЕРЕХІД СЛІВ З ОДНІЄЇ ЧАСТИНИ МОВИ В ІНШУ
- Творення слів із найуживанішими префіксами
- Творення слів із найуживанішими суфіксами
- Творення слів. Основні способи словотвору
- Текст і його ознаки
- ТЕКСТ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ФУНКЦІОНУВАННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ. ОСНОВНІ ОЗНАКИ ТЕКСТУ: ЗВ'ЯЗНІСТЬ, КОМУН І КАТИ ВНІСТЬ, ЧЛЕНОВАНІСТЬ, ІНФОРМАТИВНІСТЬ. ТЕКСТ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
- ТЕКСТ-МІРКУВАННЯ
- ТЕКСТ-МІРКУВАННЯ: ТВЕРДЖЕННЯ, ДОКАЗИ, ВИСНОВКИ
- Текст-міркування. Перевірна робота. Перевірка знань за темами "Мова і мовлення", "Текст"
- Текст-опис
- Текст-розповідь
- ТЕКСТИ ДЛЯ АУДІЮВАННЯ
- Тема і основна думка тексту
- Тема, мета, заголовок тексту
- ТЕМА, ОСНОВНА ДУМКА В ТЕКСТАХ
- ТЕМА, ОСНОВНА ДУМКА, ЗАГОЛОВОК ТЕКСТУ
- ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1. КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ
- ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ. КОНТРОЛЬНЕ ЧИТАННЯ МОВЧКИ ТЕКСТУ НАУКОВОГО СТИЛЮ
- ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ
- Тематичне тестування (тема: Прийменник, правопис прийменників)
- Тематичне тестування (тема: Сполучник, правопис сполучників)
- Тематичне тестування (тема: Частини мови). Навчальне читання мовчки
- Тематичне тестування (тема: Частка. Правопис часток)
- Тематичне тестування Дієприкметник
- Тематичне тестування Дієприслівник
- Тестові завдання "Будова слова. Словотвір. Орфографія". Аудіювання
- ТИПИ І СТИЛІ ТЕКСТУ. ПОНЯТТЯ ПРО ОФІЦІЙНО-ДІЛОВИЙ СТИЛЬ
- Типи фразеологічних одиниць в українській мові
- Тренувальні вправи з орфографії
- Тренувальні вправи з теми "Будова слова. Орфографія". Культура мовлення. Використання в мовленні слів із префіксами та суфіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності
- Тренувальні вправи з теми "групи слів за значенням"
- Тренувальні вправи з теми "Лексикологія". Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення
- Тренувальні вправи з теми "Орфографія"
- Тренувальні вправи з теми "Фонетика. Графіка. Орфоепія"
- Тренувальні вправи з теми "Фонетика. Орфоепія. Орфографія"
- Тренувальні вправи на використання прикметників у мовленні. Практичні словотворчі вправи. Усний опис зимового пейзажу
- ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА ПОБУДОВУ РЕЧЕНЬ З ПРИКМЕТНИКАМИ, ВИЗНАЧЕННЯ ВІДМІНКІВ ПРИКМЕТНИКІВ
- Тренувальні вправи на побудову та поширення речення
- УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ. ПИСЬМО В ЗОШИТІ БЕЗ ДРУКОВАНОЇ ОСНОВИ
- УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. ПОВТОРЕННЯ НАПИСАННЯ БУКВ Ф, І, Ї, Я, Р, Л, Д, К, Н
- УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. ПОВТОРЕННЯ НАПИСАННЯ БУКВ Шш, Гг, Пп, Тт. ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ
- УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНИХ РЕЧЕНЬ. ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ МІЖ ДРУКОВАНИМИ І РУКОПИСНИМИ ЛІТЕРАМИ. ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ
- УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ. ПИСЬМО В ЗОШИТІ БЕЗ ДРУКОВАНОЇ ОСНОВИ. СПИСУВАННЯ З ДОШКИ ДВОСКЛАДОВИХ РУКОПИСНИХ СЛІВ. ДИКТАНТ ОДНОСКЛАДОВИХ СЛІВ. ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ. СПИСУВАННЯ ПРИСЛІВ'Я ІЗ БУКВАРЯ. ЗАПИСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО СЕБЕ
- УЖИВАННЯ ЗАЙМЕННИКІВ З ПРИЙМЕННИКАМИ
- УЖИВАННЯ ЗАСТАРІЛИХ СЛІВ І НЕОЛОГІЗМІВ У МОВЛЕННІ, ВИЗНАЧЕННЯ ЇХНЬОЇ РОЛІ В ТЕКСТАХ РІЗНИХ СТИЛІВ
- УЖИВАННЯ ЗНАКА М'ЯКШЕННЯ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ ПРИКМЕТНИКІВ
- УЖИВАННЯ ЗНАКА М'ЯКШЕННЯ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ ПРИКМЕТНИКІВ У РОДОВОМУ, ДАВАЛЬНОМУ, ОРУДНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ ВІДМІНКАХ ОДНИНИ
- Уживання знака м'якшення перед закінченням прикметників. (Вправи 192-195)
- УЖИВАННЯ ЗНАКА М'ЯКШЕННЯ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ У ПРИКМЕТНИКАХ
- Уживання і написання займенників з прийменниками: форми орудного відмінка займенників 3-ої особи однини і множини. (Вправи 251-255)
- УЖИВАННЯ ІМЕННИКІВ З ПРИЙМЕННИКАМИ В РІЗНИХ ВІДМІНКАХ
- Уживання іменників із прийменниками в різних відмінках. Засвоєння літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по. (Вправи 147-150)
- УЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ З ІМЕННИКАМИ В РІЗНИХ ВІДМІНКАХ. ЗАСВОЄННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ФОРМ ІМЕННИКІВ У МІСЦЕВОМУ ВІДМІНКУ МНОЖИНИ З ПРИЙМЕННИКОМ по
- УЖИВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ ДЛЯ ВСЕБІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТІВ
- УЖИВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ ДЛЯ ВСЕБІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТІВ. ГРАМАТИЧНИЙ РОЗБІР ПРИКМЕТНИКА У СПОЛУЧЕННІ З ІМЕННИКОМ
- УЖИВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ У ХУДОЖНІХ І НАУКОВО-ПОПУЛЯРНИХ ТЕКСТАХ
- Уживання прикметників у художніх творах та в науково-популярних текстах
- Узагальнення вивченого з теми "Іменник"
- Узагальнення вивченого про будову слова
- Узагальнення вивченого про речення
- Узагальнення знань і вмінь з теми "Дієслово". Урок-гра
- Узагальнення знань і вмінь учнів за темою "Слова, які позначають дію предметів". Складання розповіді за серією малюнків та питаннями
- Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, и в коренях слів. Звуко-буквений аналіз слів
- Узагальнення знань, умінь і навичок із фонетики, графіки, орфографії та орфоепії
- УЗАГАЛЬНЕННЯ І РОЗШИРЕННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ДІЄСЛІВ. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ДІЄСЛОВАМИ РІЗНИХ СЕМАНТИЧНИХ ГРУП
- Узагальнення і систематизація знань з лексикології та фразеології
- УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ ЗА ТЕМОЮ "ПРИКМЕТНИК"
- Узагальнення і систематизація знань із теми "Будова слова, словотвір", "Орфографія"
- Узагальнення і систематизація знань про прикметник. Спостереження за роллю прикметників у прислів'ях, загадках, засіванках. (Вправи 213-215)
- УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ ЗА ТЕМОЮ "ПРИКМЕТНИК"
- Узагальнювальне слово перед однорідними членами. Двокрапка після узагальнювального слова
- Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Тематичне тестування (тема: Однорідні члени речення)
- Узагальнюючий урок з теми "Прикметник". Навчальний переказ
- Узагальнюючий урок за темою "Прислівник"
- Українська мова. Спорідненість її з іншими мовами
- УРЗМ 1. Написання правил за темою "Поведінка в осінньому лісі"
- УРЗМ 2. Робота з деформованим текстом
- УРЗМ 6. Написання листа
- УРЗМ 7. Написання запрошення (привітання)
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ, СТИСЛИЙ ПИСЬМОВИЙ ПЕРЕКАЗ ОПОВІДАННЯ В. СУХОМЛИНСЬКОГО "УСМІШКА"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ДЕТАЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ З ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. НАПИСАННЯ ТВОРУ "ЗИМА"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПЕРЕВІРНА РОБОТА. ПИСЬМОВИЙ ПЕРЕКАЗ
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ "ДЖЕРЕЛЬЦЕ ВЗИМКУ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ "ОСІНЬ ЗА ВІКНОМ ЧАРІВНУ КАЗКУ ПИШЕ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ "РОМАШКИ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНИЙ ОПИС ДЕРЕВ. СКЛАДАННЯ КАЗКИ ЗА ПОДАНИМ ПЛАНОМ І ОПОРНИМИ СЛОВАМИ "ГОРОБИНА І ЯЛИНА В ЗИМОВОМУ ЛІСІ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПТАШКА КРАСНА ПІР'ЯМ, А ЛЮДИНА
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ПИСЬМОВОГО ТВОРУ-ОПИСУ ЗА КАРТИНОЮ К. БІЛОКУР "СОНЯШНИКИ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТВОРУ НА ОСНОВІ ВРАЖЕНЬ ВІД ЕКСКУРСИ "КРАСА ОСІННЬОГО ПАРКУ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТВОРУ НА ОСНОВІ ВРАЖЕНЬ ВІД ЕКСКУРСІЇ "КРАСА ОСІННЬОГО ПАРКУ"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТВОРУ-МІРКУВАННЯ "ЩО ТАКЕ ДОБРОТА?"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТЕКСТІВ-ІНСТРУКЦІЙ
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТЕКСТУ-МІРКУВАННЯ НА ОСНОВІ ПРОЧИТАНОГО ОПОВІДАННЯ В. СУХОМЛИНСЬКОГО "СПІВУЧА ПІР'ЇНКА"
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ТВІР
- УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ТВІР-РОЗПОВІДЬ ЗА ТЕМОЮ "ЯСКРАВІ КРАПЛИНИ ЛІТНІХ КАНІКУЛ"
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 1. ВИДИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. РІЗНОВИДИ АУДІЮВАННЯ Й ЧИТАННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 1. ЗАГАЛЬНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО СИТУАЦІЮ СПІЛКУВАННЯ ТА ЇЇ СКЛАДНИКИ. НАВЧАЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 1. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ТЕКСТ, ЙОГО СТРУКТУРНІ ОСОБИСТОСТІ, МОВНІ ЗАСОБИ МІЖФРАЗОВОГО ЗВЯЗКУ В ТЕКСТІ. УСНИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ НАУКОВОГО СТИЛЮ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 10. УСНИЙ ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ (СТАТТЯ В ГАЗЕТУ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 10. УСНИЙ ТВІР-ОПИС ПРИМІЩЕННЯ НА ОСНОВІ ОСОБИСТИХ ВРАЖЕНЬ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 11. КОНТРОЛЬНИЙ ПИСЬМОВИЙ ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ (СТАТТЯ В ГАЗЕТУ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 11. УСНИЙ ТВІР-ОПИС ПРИМІЩЕННЯ НА ОСНОВІ ОСОБИСТИХ ВРАЖЕНЬ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 12. КОНСПЕКТ ПРОЧИТАНОГО (ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ СТАТТІ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 12. УСНИЙ ТВІР-ОПИС ПРИРОДИ НА ОСНОВІ ОСОБИСТИХ ВРАЖЕНЬ У ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 13. КОНСПЕКТ ПРОЧИТАНОГО (ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ, НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОЇ СТАТТІ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 13. ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ТВОРУ ТА ЙОГО СИСТЕМАТИЗАЦІЯ (ПРАКТИЧНО). СКЛАДНИЙ ПЛАН ГОТОВОГО ТЕКСТУ Й ПРОСТИЙ ПЛАН ВЛАСНОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 14. ВИСТУП ПРОБЛЕМНОГО ХАРАКТЕРУ НА ЗБОРАХ, СЕМІНАРАХ
- Урок розвитку комунікативних умінь № 14. Твір-опис окремих предметів у художньому стилі
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 15. ТЕМАТИЧНІ ВИПИСКИ, ПЛАН (СКЛАДНИЙ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 16. ТЕЗИ
- Урок розвитку комунікативних умінь № 16. Усний твір-оповідання про випадок із життя. Відгук про висловлювання товариша. Текст. Удосконалення вміння правильної вимови голосних і приголосних звуків у процесі виступів із повідомленням на певну соціокультурну тему
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 17. КОНСПЕКТ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ВИСЛОВЛЮВАНЬ, ЩО СПРИЙМАЮТЬСЯ НА СЛУХ
- Урок розвитку комунікативних умінь № 17. Усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 18-19. КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ З ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ
- Урок розвитку комунікативних умінь № 18-19. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 2. ЖАНРИ МОВЛЕННЯ: ОПОВІДАННЯ, ЗАМІТКА, ПОВІДОМЛЕННЯ, ПЛАН РОБОТИ, ОГОЛОШЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 2. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ТИПИ МОВЛЕННЯ. ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ОПИСУ ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 2. СКЛАДАННЯ ДІАЛОГІВ ВІДПОВІДНО ДО ЗАПРОПОНОВАНОЇ СИТУАЦІЇ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 20. БІБЛІОГРАФІЯ. АНОТАЦІЯ
- Урок розвитку комунікативних умінь № 20. Відповідь на уроках української мови в науковому стилі
- Урок розвитку комунікативних умінь № 21. Ділові папери. Лист рідним, друзям, адреса
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 21. УСНИЙ ВІДГУК ТВІР МИСТЕЦТВА В ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ
- Урок розвитку комунікативних умінь № 22. Замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 22. ПИСЬМОВИЙ ВІДГУК НА ТВІР МИСТЕЦТВА
- Урок розвитку комунікативних умінь № 23-24.Контрольний твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 23. ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 24. ДІЛОВІ ПАПЕРИ. СУБСИДІЯ, ВАУЧЕР, ПРИВАТИЗАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 25. ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ФІНАНСОВА ІДЕНТИФІКАЦІЙНА КАРТКА, ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 3. ТЕКСТ, ЙОГО ОСНОВНІ ОЗНАКИ. СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕКСТУ. ВИДИ ЗВ'ЯЗКУ РЕЧЕНЬ У ТЕКСТІ. НАВЧАЛЬНЕ ЧИТАННЯ МОВЧКИ ТЕКСТУ-РОЗДУМУ ХУДОЖНЬОГО стилю
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 3. УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 3. УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ З ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 4. ПИСЬМОВИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ З ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 4. ПИСЬМОВИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ-РОЗДУМУ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 5. ВИСТУП НА ЗБОРАХ, СЕМІНАРАХ (ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ПІДГОТОВЛЕНИЙ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 5. ТИПИ МОВЛЕННЯ (ПОВТОРЕННЯ). ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ОПИСУ ПРИМІЩЕННЯ Й ПРИРОДИ. ПОЄДНАННЯ В ОДНОМУ ТЕКСТІ РІЗНИХ ТИПІВ МОВЛЕННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 6. ВИСТУП НА ЗБОРАХ, СЕМІНАРАХ (ПІДГОТОВЛЕНИЙ)
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 6. УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ПРИМІЩЕННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 6. УСНИЙ ТВІР-ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 7-8. КОНТРОЛЬНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ІЗ ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 7. ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА КАРТИНОЮ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 7. СТИЛІ МОВЛЕННЯ (ПОВТОРЕННЯ). ПОНЯТТЯ ПРО ОФІЦІЙНО-ДІЛОВИЙ СТИЛЬ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 8. ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ПЛАН РОБОТИ. ОГОЛОШЕННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 8. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО СТИЛІ МОВЛЕННЯ. ПОНЯТТЯ ПРО ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛЬ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 9. КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ПРИМІЩЕННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 9. СКЛАДАННЯ ДІАЛОГІВ
- УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 9. УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ МОВЛЕННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 1. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ І КОМУНІКАЦІЯ. ПОНЯТТЯ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКІВ СПІЛКУВАННЯ З МЕТОЮ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБМІНУ ТА ЗАЄМОВПЛИВУ. ДОТРИМАННЯ ОЗНАК КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 10. ОСНОВИ РИТОРИКИ. ПІДГОТОВКА ПРОМОВИ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 11. ГОВОРІННЯ. ПИСЬМО. ВИСТУП НА СЕМІНАРАХ, ЗБОРАХ, КОНФЕРЕНЦІЯХ. КОНСПЕКТ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. КОНСПЕКТУВАННЯ ВИСЛОВЛЮВАНЬ, ЩО СПРИЙМАЮТЬСЯ НА СЛУХ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 12. ОСНОВИ РИТОРИКИ. ПОЛЕМІКА В ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ. ПОЛЕМІЧНІ ПРИЙОМИ. ЕТИКА ПОЛЕМІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 13. ОСНОВИ РИТОРИКИ. ПОЛЕМІКА В ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ. ПОЛЕМІЧНІ ПРИЙОМИ. ЕТИКА ПОЛЕМІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 14. ГОВОРІННЯ. СКЛАДАННЯ І РОЗІГРУВАННЯ ДІАЛОГІВ ДО ЗАПРОПОНОВАНИХ СИТУАЦІЙ НА ПРОФЕСІЙНУ ТЕМУ. ПЕРЕГОВОРИ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 15. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ В ЖАНРІ СТАТТІ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 16. АУДІЮВАННЯ ТЕКСТІВ РІЗНИХ СТИЛІВ, ТИПІВ, ЖАНРІВ МОВЛЕННЯ, ЗАПИСАНИХ НА РІЗНИХ НОСІЯХ ІНФОРМАЦІЇ
- УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ № 17. ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ. ПРОТОКОЛ. ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ