Клуб здоров’я

ТЕМА: Я, МОЯ РОДИНА ТА ДРУЗІ. ЗДОРОВ’Я

UNIT 9. HE>

УРОК 100 (5)

Підтема: Клуб здоров’я.

Мета: Відпрацювати лексичний матеріал теми.

Удосконалювати вимову звуків.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Удосконалювати техніку читання.

Розвивати вміння знаходити певну інформацію під час читання.

Учити працювати з рекламними оголошеннями.

Виховувати любов до спорту і бажання дотримуватися здорового способу життя.

Обладнання: Підручник,

робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Hello, everyone! How are you today? I hope you are fine and you will be active and energetic at the lesson, because you have your recipes of being he>

Lessons are over: away you run To clubs and sections to have some fun.

Yes, you are right our today’s topic is “He>

Check on Homework

2. Перевірка домашнього завдання.

РЗ, впр. 3 (с. 98).

Учитель викликає двох-трьох учнів, які читають свої “Рецепти здоров’я”. Клас стежить за відповідями і доповнює

їх.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary Practice

1. Тренування учнів у вживанні лексичного матеріалу.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 98).

Учні поєднують частини словосполучень і складають з ними речення – самостійна робота на 5 хвилин. Учитель вибірково перевіряє кілька зошитів.

Reading

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 136).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Бесіда в режимі Т  Клуб здоровя Р1  Клуб здоровя Р2  Клуб здоровя Р3…

Т: One of the recipes of being he>

2) Reading. Етап читання Впр. 1 (c. 136).

Учні самостійно читають текст.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту прочитаного тексту.

А) Впр. 2 (с. 136).

Учні відповідають на запитання за змістом тексту в режимі Р  Клуб здоровя Class.

Б) РЗ, впр. 3 (с. 98).

Учні працюють у парах, читають рекламу спортивного клубу та ставлять запитання з опорою на ключові слова. Потім відтворюють діалог.

Pronunciation Practice

3. Відпрацювання римувань про здоров’я.

Впр. 4а (с. 136).

Учні працюють у парах: визначають повчальний зміст римувань, потім уголос по черзі виразно читають їх.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

1) Впр. 3 (с. 136), відповісти на запитання.

2) Впр. 4b (с. 137), за бажанням.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: Which of the he>

Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.




Клуб здоров’я