Колаж “Овечка в лузі”

УРОК 10. Колаж “Овечка в лузі”

Мета: навчити виготовляти колаж; удосконалювати навички роботи з різноманітним матеріалом; розвивати вміння добирати матеріали відповідних форми та кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі.

Обладнання: ножиці, синтепон, нитки, тканина, вата, паєтки, кольоровий папір, клей, пензлик.

ХІД УРОКУ

I. Організація уроку

II. Актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок

1. Релаксація

– Заплющіть очі, послухайте музику та уявіть таку картину…

Літній ранок. Ми вийшли на квітучу зелену луку. Навколо безліч кольорів. Ми торкаємося м’якої травички і розплющуємо очі.

– Кого ви бачили? (Метелика, комашок, зайчика).

– Відгадайте загадку та здогадайтеся, хто ще може бути на лужку.

2. Відгадування загадки

Хто в гарячий день на лузі Випасається в кожусі? (Вівця)

– Яку користь людині приносить вівця? (Людина використовує шерсть і м’ясо тварини).

3. Хвилинка-цікавинка. Чи знаєте ви, що…

– Шерсть із вівці не горить, а тому одяг з неї вогнестійкий.

– Із шерсті вівці виготовляють тенісні ракетки.

– Шерсть

тварини захищає її від холоду та спеки.

4. Складання асоціативного куща “Вівця”

 Колаж Овечка в лузі

(Лужок, квіти, отара, чабан, шапка, кожух…)

III. Мотивація навчальної діяльності

– Діти, сьогодні на уроці ми розширили знання про цю цікаву тваринку. Тож тепер виготовімо колаж “Овечка в лузі”, навчімося створювати композицію, використовуючи різноманітні матеріали.

IV. Вивчення нового матеріалу

Колаж – це прийом в образотворчому мистецтві, коли ціле створюється наклеюванням на яку-небудь основу матеріалів, що відрізняються від неї за кольором і фактурою.

1. Робота з підручником (с. 12-15)

2. Правила безпечної поведінки

3. Інтерактивна вправа “Карусель”

Діти утворюють два кола – внутрішнє і зовнішнє, ставши обличчям один до одного. Учні, які стоять у внутрішньому колі, рухаються по колу і ставлять запитання про дотримання правил безпечної поведінки на уроці трудового навчання, а ті, що у зовнішньому, – відповідають.

– Отже, сьогодні ми будемо виготовляти колаж “Овечка в лузі”. Усе необхідне – ножиці, синтепон, нитки, тканина, вата, паєтки, кольоровий папір, клей, пензлик – у вас є. Але найголовніше, що нам потрібно сьогодні на уроці, – це працьовиті руки, уява, терпіння, старанність та охайність. І виріб вийде привабливим.

Фізкультхвилинка

Зацвіла в долині кашка,

Йде гулять овечка Машка

В луг квітучий, де джмелі

І веселі метелі.

Раз – присіла,

Два – злякалась,

Від метелика сховалась.

А метелик зрозумів

І на вушко її сів.

Ти, овечко, не лякайся,

З нами краще в гру пограйся:

Два підскоки, три притопи

І зроби чотири кроки.

О. Придаток

V. Демонстрування та аналіз зразка

Пояснення послідовності виконання роботи

VI. Практична робота за посібником “А. В. Бровченко. Альбом з трудового навчання. 4 клас” (с. 20-22)

Учні виконують роботу за інструктивною карткою альбому самостійно. Учитель за потреби надає допомогу.

VII. Підсумок уроку

– Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

– Що робили протягом уроку?

– Чи задоволені ви своєю роботою?

– То що ж називають колажем?

1. Виставка та оцінювання робіт учнів

2. Прибирання робочого місця


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Колаж “Овечка в лузі” - Плани-конспекти уроків по праці


Колаж “Овечка в лузі”