Кольори

Урок 20

Тема: Кольори

Мета:

– Повторити й активізувати ЛО теми.

– Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми.

– Ознайомити з літерами Оо, Pp.

– Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, навички письма, комунікативні здібності учнів.

– Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

– Виховувати культуру спілкування

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

Т:

Hello, my dear children!

Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми пригадаємо, як називаються іграшки англійською мовою. Також вивчимо кольори і літери Оо та Рр англійської абетки.

Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення римування “Let’s Play!”

2) Вивчення вірша “Colours”. Учитель читає римування, показуючи картки названих у ньому кольорів. Учні повторюють за ним по рядку, а потім – повністю.

COLOURS

Red, yellow, green and white. Let’s play ball day and night!

ІІ

О сновна частина уроку

Фонетична зарядка.

1) Розпізнавання звуків.

Учитель пропонує учням послухати віршик, звертаючи увагу на звук [і]. Коли учні чують звук [і], вони повинні плеснути у долоні.

THE BRIGHTEST MONTH OF THE YEAR

Which is a green month of the year? Guess, guess, May’s a green month of the year? Yes, yes! Which is a yellow month of the year? Guess, guess. October’s a yellow month of the year? Yes, yes! Which is a white month of the year? Guess, guess. January’s a white month of the year? Yes, yes! Which is the brightest month of the year? Guess, guess. July’s is the brightest month of the year? Yes, yes!

2) Репродукція.

Учитель пояснює незнайомі слова вірша (засобами пантоміми й перекладу) хором повторюють рядки вірша за учителем.

Активізація ЛО Теми.

1) Гра “Bring Me a Toy”.

Учитель поділяє клас на дві команди. Діти на декілька секунд заплющують а вчитель розкладає по класу (але не ховає) іграшки: м’ячики, машинки, ляльки, іграшкові паровозики й літаки. Потім учитель просить учнів принести з іграшок, називаючи її англійською мовою. Наприклад:

Т: One, two, three – bring me a doll/ball/car…

2)Робота з картками.

Учні працюють у парах: розглядають малюнки на картках (HOj) із зображе іграшкового магазину й рахують кількість кожного з найменувань іграшо кількість записують у клітинку поряд із зображенням іграшки. Потім по називають предмети та їх кількість. Учитель стежить за правильністю вик ня завдання.

3.Фізкультхвилинка.

Пісня-сценка “Teddy Bear”

Учитель вмикає запис пісеньки. Учні слухають і виконують відповідні рухи.

4.Презентація й активізація нових ЛО.

1)Бесіда з учнями.

Т (бере синій олівець): This is a blue pencil. Repeat: blue! (Бере червоний олівець.) This is a red pencil. Repeat: red! (Бере зелений олівець.) This is a green pencil. Repeat: green! (Бере жовтий олівець.) This is a yellow pencil. Repeat: yellow! Учні повторюють за вчителем назви кольорів. Т (показує учням олівці різних кольорів): What colour is this?

Учні хором або по черзі відповідають.

2)Впр. 1 (с. 44).

Т: Look at the colours on page 44 (показує відповідну сторінку). What colours can we see? Listen and point.

Учні слухають і вказують на відповідний колір.

5.Розвиток умінь мовлення.

1)Впр. 2 (с. 44).

Т: Look at the pictures on page 44. Who can we see? What is on the boy’s/girl’s picture? What colour is the rabbit/fox? Listen to the dialogue and act it out in pairs.

Послухайте діалог та розіграйте його в парах.

Учні слухають діалог, а потім інсценують його у парах за ролями. Учитель стежить за правильністю вимови.

2)Впр. З (с. 44).

Учні повторюють римування по рядках за вчителем, потім хором розповідають його повністю.

3)РЗ, впр. 2 (c. 35).

Учні в робочих зошитах малюють кольоровими олівцями іграшки, які є вдома, і розповідають про них. Наприклад: Pt: I have a red and blue ball. P2: I have a yellow car, etc.

4)РЗ, впр. 1 (c. 35).

Учні розфарбовують кольоровими олівцями іграшки, а потім по черзі наз які кольори вони використали.

Вивчення літер англійської абетки: Оо, Pp.

1)Впр. 4 (с. 45).

T: Look at the pictures on page 45 (показує відповідну сторінку). Here we two letters of the English alphabet.

Listen to the song and say these letters.

Т: So in this picture we can see the letter Оо {указує) and an OWL – сову (we can also see the letter Pp (указує) and a PIG – свиню (указує).So, О is for an OWL, P is for a PIG (показує перші літери слів).

2)Впр. 5 (с. 45).
Гра “Air Writing”.

Учитель демонструє на дошці написання літер Оо та Pp. Учні в повітрі “пишуть” ці літери. Після цього ведучий (спочатку вчитель, а потім один, “пише” в повітрі вже вивчені літери алфавіту, а решта учнів називають і

3)РЗ, впр. З (с. 36).

Учні самостійно прописують літери Оо, Рр у зошитах.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Г: Які кольори англійською ви тепер можете назвати? А які літери англійської абетки ви вже вивчили?

2.Закінчення уроку.

Т: Goodbye, children. Ps: Goodbye, teacher.




Кольори