ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
24. КОМП’ЮТЕРНИЙ МАЛЮНОК* – ПЕРШІ КРОКИ
1
Встанови відповідність.
* Тут і далі подано розкладку панелі інструментів, що відповідає ПЗ Windows ХР.
2
Розфарбуй олівцем червоного кольору кнопку миші, яку потрібно натиснути для вибору основного кольору, а зеленим – для вибору кольору тла.
3
Розглянь малюнок і підпиши під кожним обрані кольори.
4
Запиши, під якою назвою буде збережено малюнок.
5
Запиши, для чого ти можеш використати графічний редактор Paint.
6
Домалюй та розфарбуй ліву частину малюнка.
КОМП’ЮТЕРНИЙ МАЛЮНОК* - Інформатика
Схожі записи:
Поняття про символи та їх кодування ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 5. Поняття про символи та їх кодування Доброго дня, Комп’юшку! Що ти робиш? Мені потрібно передати повідомлення людям, які розмовляють...
ОЗНАЙОМЛЕННЯ 3 ПРОГРАМОЮ MICROSOFT EXCEL Розділ 4 Табличний процесор Ви дізнаєтесь… – що таке електронні таблиці і яке їхнє призначення – інтерфейс програми табличного процесора – які є об’єкти робочої...
АДРЕСНА КНИГА Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.1. АДРЕСНА КНИГА Електронна пошта широко застосовується як засіб дійового листування....
ЯКІ АЛГОРИТМИ МИ ВИКОНУЄМО В НАШОМУ ЖИТТІ Розділ 4 АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ 21 ЯКІ АЛГОРИТМИ МИ ВИКОНУЄМО В НАШОМУ ЖИТТІ Сьогодні ми: – дізнаємося про алгоритми із повсякденного життя; – навчимося складати...
СТВОРЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА. УВЕДЕННЯ ТА РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ Розділ 6. Текстовий процесор LIBREOFFICE WRITER 6.2. СТВОРЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА. УВЕДЕННЯ ТА РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ 1. Як увести велику літеру? Символи верхнього регістру? Як змінити мову...
ЛЮДИНА У СВІТІ ІНФОРМАЦІЇ ПОНЯТТЯ ПРО ПОВІДОМЛЕННЯ, ІНФОРМАЦІЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ 17. ЛЮДИНА У СВІТІ ІНФОРМАЦІЇ 1 З’єднай стрілочками. 2 Встанови відповідність. З’єднай стрілочками за зразком. 3 З’єднай стрілочками...
ЩО ТАКЕ КОМАНДИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ Розділ 4 АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ 18 ЩО ТАКЕ КОМАНДИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ Сьогодні ми: – дізнаємося про команди та їх виконавців; – навчимося наводити приклади...
З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ КОМП’ЮТЕР Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 4 З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ КОМП’ЮТЕР Сьогодні ми: – дізнаємося, які складові має комп’ютер; – навчимося...
Створюємо проект Додаток 1 Корисні алгоритми Алгоритм організації робочого місця за комп’ютером 1. Виміряй на око відстань від очей до центра екрана монітора. 2. Порівняй отримані дані...
ЯКІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ВІДБУВАЮТЬСЯ НАВКОЛО НАС Розділ 3 ПОНЯТТЯ ПРО ПОВІДОМЛЕННЯ, ІНФОРМАЦІЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ 14 ЯКІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ВІДБУВАЮТЬСЯ НАВКОЛО НАС Сьогодні ми: – дізнаємося, що таке інформаційні процеси; –...
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH Розділ 3 ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 12. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH Ти вже знаєш, що за допомогою комп’ютера можна створювати дивовижні малюнки. – Спеціальна програма для створення малюнків,...
Практична робота 8 Розділ 4 Текстовий процесор 25. Практична робота 8. Вставляємо графічні об’єкти в текстовий документ ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Під час виконання практичних завдань пам’ятай про...
ЦИКЛИ З УМОВАМИ Розділ 3 Алгоритми з повторенням та розгалуженням & 8. Алгоритми з повторенням 8.2. ЦИКЛИ З УМОВАМИ Програмісти часто стикаються із ситуаціями, коли кількість повторювань наперед...
ЛОГІЧНЕ СЛІДУВАННЯ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 23. ЛОГІЧНЕ СЛІДУВАННЯ Ганнусі й Олесеві так полюбилася логіка, що тепер на кожній перерві вони грають в різні...
Створюємо написи на малюнках ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 15. Створюємо написи на малюнках Комп’юшку, я вчора намалював такі гарні орнаменти і хотів би їх використати для створення листівки, але я...
ЕТАПИ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ Розділ 2 Моделювання & 5. Інформаційна модель 5.1. ЕТАПИ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ Коли людина пізнає навколишній світ, вона формує своє уявлення про нього. Людина кожного...
КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ Розділ 6 КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ 29. КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ З презентаціями і комп’ютерними презентаціями ти ознайомився минулого навчального року. Пригадаємо, що таке презентація і що таке комп’ютерна...
Практична робота 5 Розділ 3 Мультимедіа 15. Практична робота 5. Працюємо з мультимедіа ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при...
Поняття інформатичної компетентності. Етапи розв’язування компетентнісних задач Розділ 5 Розв’язування компетентнісних задач Ви дізнаєтесь… – що таке компетентнісні задачі – які програмні засоби доцільно використовувати, розв’язуючи різні задачі & 19. Поняття інформатичної...
ЩО ТАКЕ ОБ’ЄКТ І ЯКІ ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 22 ЩО ТАКЕ ОБ’ЄКТ І ЯКІ ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ Сьогодні ми: – дізнаємося, що таке об’єкт та його властивості; – навчимося...
Комп’ютерна мережа ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 11. Комп’ютерна мережа Данилку, чому ти такий сумний? Я дуже втомився. Ми з моїм товаришем вирішили організувати свято в нашому класі....
Нові мешканці країни Скретч АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ § 27. Нові мешканці країни Скретч Щось мені сумно самому! Можна мені, Комп’юшку, покликати друзів? Звісно, у компанії завжди веселіше. Алгоритм додавання...
ЩО СПІЛЬНЕ В МОДЕЛЯХ Розділ 2 Моделювання & 4. Поняття моделі та предметної галузі 4.4. ЩО СПІЛЬНЕ В МОДЕЛЯХ 1. Модель відображає лише настану властивостей, відношень та особливостей поведінки...
Комп’ютер у ролі вчителя КОМП’ЮТЕРНА ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ 30. Комп’ютер у ролі вчителя Ти вже цілий рік вивчаєш інформатику і добре знаєш, що комп’ютер допомагає людині в багатьох...
АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ Розділ 1. Алгоритми та їх виконавці 1.3. АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ 1. Що таке команда? 2. Що таке система команд виконавця? 3. Чи готували ви якусь...
Повторюємо основні правила роботи за комп’ютером ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС § 2. Повторюємо основні правила роботи за комп’ютером Улітку в мене було багато вільного часу, і я склав кілька пам’яток,...
В КОМПЬЮТЕРНОМ КЛАССЕ Раздел 1 Компьютеры и их применение 1 В КОМПЬЮТЕРНОМ КЛАССЕ Дорогой друг! Учиться работать на компьютере ты будешь в компьютерном классе. Но прежде чем сесть...
НАВЧАЄМО В ІНТЕРНЕТІ Розділ 4 БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕНЕТІ 17. НАВЧАЄМО В ІНТЕРНЕТІ В Інтернеті є багато цікавої та корисної інформації. Ти можеш шукати цікаві сайти, розважатися, спілкуватися...
БЕЗПЕЧНА РОБОТА В ІНТЕРНЕТІ Розділ 4 БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕНЕТІ 20. БЕЗПЕЧНА РОБОТА В ІНТЕРНЕТІ Інтернет містить багато корисних і цікавих відомостей. Проте користування Інтернетом несе в собі й...
ВИКОРИСТАННЯ ПАНЕЛІ ІНСТРУМЕНТІВ Розділ 4 Табличний процесор & 16. Використання вбудованих функцій 16.2. ВИКОРИСТАННЯ ПАНЕЛІ ІНСТРУМЕНТІВ Є випадки, в яких виконати обчислення за три кроки (1-й – виділити...
ВИДІЛЕННЯ КЛІТИНОК Розділ 4 Табличний процесор & 12. Ознайомлення з електронними таблицями 12.2. ВИДІЛЕННЯ КЛІТИНОК Усі дії я клітинками можна виконувати лише тоді, коли вони виділені. Отже,...
ЯК ПРАЦЮВАТИ з КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ Розділ 6 КОМПЮТЕРНА ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ 33 ЯК ПРАЦЮВАТИ з КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ Сьогодні ми: – дізнаємося про навчальні програми...
Введення даних у таблицю 4. Табличний процесор 4.2. Введення даних у таблицю З набором першого символу в активній комірці з’являється текстовий курсор, а в рядку формул з’являються два значки...
Форматування тексту ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП’ЮТЕРІ § 8. Форматування тексту Я вже розповідав тобі, Данилку, у чому відмінність між програмами “текстові редактори” та програмами “текстові процесори”. Чи...
ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.3. ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ Завдяки електронній пошті люди, що живуть у...