Конкуренція нецінова

Конкуренція нецінова – завоювання конкурентної переваги товаровиробниками завдяки поліпшенню якості та надійності їх продукції, вдосконаленню методів збуту, наданню послуг, розширенню сфери післяпродажного обслуговування, подовженню терміну гарантії служби виробів, наданню споживачам кредитів на придбання товарів та послуг та інших пільг, використанню реклами тощо. Значного поширення у процесі реалізації товарів набувають угоди про маркетинг, про будівництво об’єктів “під ключ”, якими передбачено надання консультаційних послуг, сприяння в освоєнні нової техніки й технології, навчання фахівців, продаж пакета ліцензій та ін. Негативні ознаки К. н. – гіпертрофоване використання реклами, штучне нав’язування споживачам нових матеріальних благ, формування монополіями (в т. ч. олігополіями) вигідної для них психології споживання.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Конкуренція нецінова - Економічний словник


Конкуренція нецінова