УРОК 76
Тема. Контрольна робота № 6
Мета: перевірити рівень знань учнів з вивчених тем.
ХІД УРОКУ
Варіант I
1. Обчислити письмово.
624 : 8, 2 736 : 6, 7 347 : 3.
2. Із чисел 2, 6, 10, 18 вибрати такі значення х, за яких нерівність буде правильною.
180 : х < 50
3. Обчислити.
2 т 035 кг : 5 кг, 54 ц 36 кг : 6.
4. Виконати дії.
101 000 – (50 442 : 6 + 27 694)
5. Розв’язати задачі.
1) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника.
2) З двох міст назустріч одне
Варіант II
1. Обчислити письмово.
736 : 8, 2 625 : 3, 9 224 : 4.
2. Із чисел 3, 8, 10, 24 вибрати такі значення а, за яких нерівність буде правильною.
240 : a < 80
3. Обчислити.
218 км 400 м : 8, 2 т 035 кг : 5 кг.
4. Виконати дії.
101 000 – (50 442 : 6 + 28 799).
5. Розв’язати задачі.
1) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника.
2) З двох міст, відстань між якими 540 км, виїхали одночасно назустріч один одному два автобуси. Вони зустрілись через 4 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.
Контрольна робота № 6 - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
УСНЕ ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З УСНИМ ДІЛЕННЯМ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ; ПОВТОРИТИ ДІЛЕННЯ ЧИСЛА НА ДОБУТОК; УДОСКОНАЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ I. Перевірка домашнього завдання На...
Порівняння раціональних чисел Урок № 69 Тема. Порівняння раціональних чисел Мета: відпрацювати навички порівняння раціональних чисел у комплексі із набутими раніше навичками (з теми про додатні і від’ємні...
ЧИСЛОВІ МНОЖИНИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: повторити усну і письмову нумерацію чисел першої сотні; випадки додавання і віднімання в межах 20; розвивати мислення, пам’ять; виховувати акуратність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ...
Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Урок № 16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати навички зведення дробів до НСЗ та використати ці вміння учнів для розв’язування вправ,...
ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ ВІДНІМАННЯМ. СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ДОДАНКА Мета: узагальнити уявлення учнів про зв’язок дій додавання і віднімання; вчити виконувати перевірку додавання відніманням, віднімання – додаванням, розв’язувати складені задачі на знаходження невідомого доданка;...
Застосування способу округлення при додаванні і відніманні. Розв’язування задач (№№ 473-481) Тема. Застосування способу округлення при додаванні і відніманні. Розв’язування задач (№№ 473-481). Мета. Ознайомити учнів з прийомом округлення при додаванні і відніманні; закріплювати навички письмового...
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 867-875) Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 867-875). Мета. Ознайомити учнів із діленням...
ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 6. ЗНАХОДЖЕННЯ ДОВЖИНИ ЛАМАНОЇ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 98. ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 6. ЗНАХОДЖЕННЯ ДОВЖИНИ ЛАМАНОЇ Мета: вправляти учнів у розв’язуванні задач на різницеве порівняння,...
Віднімання раціональних чисел. Алгебраїчна сума чисел Урок № 7 5 Тема. Віднімання раціональних чисел. Алгебраїчна сума чисел Мета: базуючись на знаннях учнів про правила і властивості додавання та віднімання раціональних чисел,...
ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ ПРО МІРИ МАСИ ТА СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ НИМИ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЧЕТВЕРТЕ ПРОПОРЦІЙНЕ СПОСОБОМ ВІДНОШЕНЬ І. Перевірка домашнього завдання...
НУМЕРАЦІЯ ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ПОНЯТТЯ КЛАСУ. ТАБЛИЦІ РОЗРЯДІВ І КЛАСІВ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ І ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛА. ОБЕРНЕНІ ЗАДАЧІ Мета: ознайомити учнів з класами одиниць і тисяч, їх структурою, правилом читання багатоцифрових чисел, із застосуванням поняття “клас”; закріплювати вміння ділити і множити на одноцифрове...
Дроби. Порівняння дробів. Складені задачі, які включають знаходження частини числа (№№ 760-769) Тема. Дроби. Порівняння дробів. Складені задачі, які включають знаходження частини числа (№№ 760-769). Мета. Ознайомити учнів з поняттями “чисельник” і “знаменник”; вчити записувати і закріплювати...
Масштаб Урок № 52 Тема. Масштаб Мета уроку. Ввести учням поняття про масштаб, навчити їх визначати відстань на місцевості, якщо ця відстань відома на карті або...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ ДІЛЕННЯМ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ I. Перевірка домашнього завдання...
ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. САМОСТІЙНА РОБОТА УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 48. ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета: удосконалити навички...
ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ. ОБ’ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. МНОЖИНА. ЕЛЕМЕНТ МНОЖИНИ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 3. ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ. ОБ’ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. МНОЖИНА....
Використання переставного та сполучного законів множення УРОК 85 Тема. Використання переставного та сполучного законів множення Мета: повторити переставний і сполучний закони множення; підготувати учнів до засвоєння письмового множення багатоцифрових чисел на...
МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ 0 І 1. МНОЖЕННЯ НА 0 І 1 Мета: ознайомити учнів з випадками множення, коли одним із множників є числа 1 і 0; закріпити вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати уважність....
ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4 Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 4; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ...
Розв’язування задач на знаходження відстані між мимобіжними прямими Урок 41 Тема. Розв’язування задач на знаходження відстані між мимобіжними прямими Мета уроку: формування вмінь учнів у знаходженні відстані між двома мимобіжними прямими. Обладнання: стереометричний...
Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня та виразів з дужками. Задачі з буквеними даними (№№ 421-430) Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня та виразів з дужками. Задачі з буквеними даними (№№ 421-430). Мета. Закріплювати вміння учнів виконувати дії...
Одиниці вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими УРОК 32 Тема. Одиниці вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими Мета: систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання маси; вправляти в знаходженні частини від...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 4. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ ТА ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ Мета: формувати навички табличного ділення на 4; вправляти учнів у розв’язуванні і порівнянні задач; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ...
НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 1-Й КЛАС Урок 3. НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ Мета: повторити назви компонентів дій додавання і віднімання,...
Розв’язування показникових рівнянь УРОК 46 Тема. Розв’язування показникових рівнянь Мета уроку. Формування умінь учнів розв’язувати показникові рівняння способом зведення до спільної основи; способом винесення за дужки спільного множника;...
ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ З ДУЖКАМИ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ ДІЇ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ Урок 28. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ З ДУЖКАМИ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА...
Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Елементи куба УРОК 70 Тема. Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Елементи куба Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, на одноцифрові; з побудовою...
Повторення множення двоцифрових чисел на двоцифрове УРОК 99 Тема. Повторення множення двоцифрових чисел на двоцифрове Мета: повторити усне й письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове; ознайомити учнів із задачами на знаходження...
Вирази зі змінними Урок № 14 Тема. Вирази зі змінними Мета: вдосконалити вміння учнів працювати з виразами, що містять змінні (обчислення значень виразів, знаходження ОДЗ виразів зі змінними)....
Календарне планування з математики для 4 класу І семестр № п\п Тема Дата Розділ І. Узагальнення та систематизація знань Нумерація трицифрових чисел. Натуральні числа. Розрядні одиниці. Розряди. Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розрядний...
ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ДІЄЮ ДІЛЕННЯ. ЗНАК ДІЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ Урок 58. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ДІЄЮ ДІЛЕННЯ. ЗНАК ДІЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з дією ділення за допомогою розв’язування...
Застосування способу округлення чисел при додаванні та відніманні. Задачі на 2 дії, які містять знаходження невідомого множника УРОК 44 Тема. Застосування способу округлення чисел при додаванні та відніманні. Задачі на 2 дії, які містять знаходження невідомого множника Мета: вправляти учнів у застосуванні...
Порівняння сторін і кутів трикутника Урок № 37 Тема. Порівняння сторін і кутів трикутника Мета: перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу теми “Прямокутні трикутники”; домогтися засвоєння учнями змісту та схеми доведення...
ПОРІВНЯННЯ СПОСОБІВ УСНОГО ВІДНІМАННЯ КРУГЛИХ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ПЕРЕВІРКА ВІДНІМАННЯ ДОДАВАННЯМ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ НА ТРИ ДІЇ Мета: узагальнити знання учнів про різні способи віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; розвивати мислення, самостійність під час роботи;...
ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ Цілі: – навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про види та способи перетворення виразів; – розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, бачити закономірності; розвивати...