КОНТРОЛЬНА РОБОТА. ТЕСТУВАННЯ ЗА МОВНОЮ ТЕМОЮ

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів, отримані на уроках навчання грамоти; перевірити рівень сформованості мовних знань та мовленнєвих умінь; виховувати культуру письма.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ТЕСТУВАННЯ

Виберіть правильну відповідь.

1. Звуки ми:

(А) вимовляємо й пишемо;

(Б) вимовляємо і чуємо;

(В) чуємо й пишемо.

2. Букви ми:

(А) пишемо і вимовляємо;

(Б) бачимо й пишемо;

(В) чуємо і бачимо.

3. У якому слові є літера, яка позначає два звуки?

(A) Малятко;

(Б) людина;

(B) явір.

4.

У якому слові букв більше, ніж звуків?

(A) Ясен

(Б) місяць;

(B) юрта.

5. У якому слові дві букви позначають один приголосний звук?

(А) Джерело;

(Б) дерево;

(В) дупло.

6. У якому слові одна буква позначає два приголосні звуки?

(А) шерсть;

(Б) щітка;

(В) шість.

7. У якому реченні чотири слова?

(А) У першокласників Свято Букваря.

(Б) Вони дуже раді.

(В) Закінчився навчальний рік.

8. У якому слові три склади?

(А) Перелетів;

(Б) долетів;

(В) злетів.

9. У якому

слові наголошений перший склад?

(А) Іграшка;

(Б) пригода;

(В) горобчик.

10. Яке слово відповідає на питання хто?

(А) Лелека;

(Б) осінь;

(В) гніздо.

11. Яке слово відповідає на питання яка?

(А) Стежка;

(Б) довга;

(В) ранок.

12. Яке слово відповідає на питання що робила?

(А) Нитка;

(Б) дівчина;

(В) вишивала.

Якщо ти отримав(ла) 11-12 балів,- ти молодець!

Якщо 9-10 балів,- добре, але зверни увагу на допущені помилки.

Якщо 7-8,- повтори те, що забув(ла).




КОНТРОЛЬНА РОБОТА. ТЕСТУВАННЯ ЗА МОВНОЮ ТЕМОЮ