Кути та їх вимірювання

Урок № 19

Тема. Кути та їх вимірювання

Мета. Формувати уміння та навички будувати кут заданої величини, порівнювати кути, визначати їх градусну міру, користуючись транспортиром, розрізняти на око прямий, тупий та гострий кути. Розвивати окомір, виховувати охайність та старанність.

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування

А) Що називають кутом?

Б) скільки сторін і вершин має кут?

В) які кути називаються рівними?

Г) який кут називається розгорнутим, скільки

він становить градусів?

Д) якими приладами вимірюють кути?

Е) які кути називають: прямими, гострими і тупими?

2. Математичний диктант.

1. Кути вимірюють за допомогою…

2. ½ прямого кута дорівнює… градусів

3. ½ розгорнутого кута дорівнює… градусів

4. Якщо кут тупий, то він більший від…

5. Якщо кут гострий, то він менший від…

6. Кут 60º становить… частину розгорнутого кута.

7. 45º градусів становить… частину прямого кута.

8. Намалюйте гострий

кут і визначте його міру.

9. Намалюйте тупий кут і визначте його величину.

10. Бісектриса утворила із стороною кута кут 60º, то кут дорівнює…

11. 30º становить… частину прямого кута.

12. 30º становить… частину розгорнутого кута.

III. Розв’язування вправ і задач

№ 346, 347 – усно

№ 359, 358 – групова робота

№ 359, 361-363 – самостійне розв’язання

№ 366 – практичне завдання для розвантаження (розгадай ребус).

IV. Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання §8, №360, 364, 365, 369, 371 (додаткове).




Кути та їх вимірювання