ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8 “ВИЗНАЧЕННЯ ГУСТИНИ ТВЕРДИХ ТІЛ І РІДИН”

Мета: сформувати експериментальні навички учнів; виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту.

Тип уроку: урок формування практичних навичок.

Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи, зошит із друкованою основою для виконання лабораторних робіт.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання (вибірково або фронтально)

ІІІ. Виконання лабораторної роботи

Правила з техніки безпеки для учнів у кабінеті

фізики:

– Лабораторне обладнання розміщуйте на своєму робочому місці акуратно, щоб запобігти падінню приладів або їх перекиданню.

– Чітко дотримуйтеся порядку виконання лабораторної роботи та правил техніки безпеки.

– Будьте уважні й дисципліновані, точно виконуйте вказівки вчителя.

– Не залишайте робоче місце без дозволу вчителя.

– Не починайте роботу без дозволу вчителя.

– При проведенні дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів.

Стежте за справністю кріплень використовуваного обладнання, користуйтеся тільки справними приладами й обладнанням.

– Після завершення лабораторної роботи ретельно приберіть своє робоче місце.

– Із класу виходьте тільки з дозволу вчителя.

– При отриманні травми або поганому самопочутті повідомте про це вчителя.

1. Пропонується визначити густину твердого тіла правильної форми, порівняти обчислене значення з табличним, пояснити причини відмінностей.

2. Після вимірювання розмірів тіла та його маси учні обчислюють густини твердого тіла та заповнюють таблицю

 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8 ВИЗНАЧЕННЯ ГУСТИНИ ТВЕРДИХ ТІЛ І РІДИН

3. Пропонується визначити густину тіла неправильної форми за допомогою мензурки та терез та записати відповідний план дій.

IV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання

– Завдання за підручником. Стор. 79 вправа письмово.

– Завдання за задачником:

– Додаткове завдання. Куля, виготовлений із чавуна, має масу 800 г та об’єм 125 см3.Чи має ця куля порожнину?




ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8 “ВИЗНАЧЕННЯ ГУСТИНИ ТВЕРДИХ ТІЛ І РІДИН”