Лабораторна робота № 9 “Визначення умов рівноваги важеля”

РОЗДІЛ III

МЕХАНІЧНА РОБОТА. ЕНЕРГІЯ

УРОК № 4/38 (із резерву)

Тема уроку. Лабораторна робота № 9 “Визначення умов рівноваги важеля”

Тип уроку: удосконалювання знань і вмінь.

Мета уроку: удосконалювати знання про прості механізми; розвивати навички самостійної дослідницької роботи.

План уроку

Етапи

Час

Прийоми і методи

I. Інструктаж з техніки безпеки

5 хв.

Коментар учителя

II. Постановка навчальної

проблеми

5 хв.

Розповідь учителя

III. Виконання лабораторної роботи

20-25 хв.

Самостійна робота за посібником [4]; проведення дослідів; робота з підручником; записи у зошитах

IV. Виконання додаткових і творчих завдань

12-17 хв.

Самостійна робота; проведення дослідів; відповіді на питання; записи у зошитах

V. Домашнє завдання

1-2 хв.

Коментар учителя; записи на дошці й у щоденниках

Хід

уроку

I-III. Лабораторна робота № 9

Проводиться за посібником [4].

IV. Виконання додаткових і творчих завдань

Додаткові питання

– Чому зігнутою в лікті рукою можна підняти більший вантаж, ніж витягнутою?

– Чому довгий стрижень легше утримувати в горизонтальному положенні за середину, ніж за кінець?

V. Домашнє завдання

[1]: § 15; впр. № 15 (задачі 4, 5).

[2]: § 11 (п. 1, 2).

[3]: ДР – задачі 13.14-13.16;

ВР – задачі 13.19-13.22.

[4]: експериментальне завдання № 8.




Лабораторна робота № 9 “Визначення умов рівноваги важеля”