Лімітна ціна

Лімітна ціна (від лат. times – межа) – гранична межа рівня ціни на певний вид продукції; одна з форм ціноутворення, що практикується з метою обмеження невиправданого зростання затрат на виготовлення нової продукції, оцінки економічної і соціальної доцільності її розробки за заданими техніко – економічними параметрами. Використовується як критерії формування економічно обгрунтованих оптових цін і прийняття рішення про виправданість виробництва нової продукції. Для забезпечення ефективності нових виробів їх проектна собівартість

повинна бути нижчою від Л. ц.. Якщо різниця між Л. ц. і проектною собівартістю не перевищує нормального прибутку для даного виду виробів, то необхідно переглянути доцільність їх випуску. Перевірка обгрунтованості розрахунків Л. ц. і економічного ефекту проводиться спільно проектантом і замовником нової продукції. У більшості випадків Л. ц. розраховуються за формулою: Цл = Цб + ЕкКе, де Цл – Л. ц.; Цб – ціна базової продукції, Ек – корисний ефект застосування нової продукції, Ке – коефіцієнт врахування корисного ефекту в ціні нової продукції.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Лімітна ціна - Економічний словник


Лімітна ціна