Маркетинг цільовий – вид маркетингу, який передбачає орієнтацію на окремий, відібраний із декількох сегмент ринку.
Маркетинг цільовий - Економічний словник
Схожі записи:
Потенціал трудовий Потенціал трудовий (потенциал трудовой) – забезпеченість виробництва трудовими ресурсами, кваліфікація і рівень професійної підготовки яких відповідає його виробничому потенціалу....
Жиро Жиро (іт. giro – обіг, оборот) – різновид безготівкових розрахунків (жиророзрахунків), які здійснює банк, згідно з дорученням клієнта, перераховуючи суми з одного рахунку на рахунок...
Самостійність фінансова Самостійність фінансова – спроможність підприємства забезпечувати свій розвиток, орієнтуючись на використання власних джерел формування фінансових ресурсів....
Базисний пункт Базисний пункт – сота частина відсотка. У таких одиницях прийнято характеризувати, вимірювати різницю у відсоткових ставках. Так, якщо ставка відсотка підвищилася з 5,1 до 5,4%,...
Прогнозування попиту Прогнозування попиту – наукове передбачення загального обсягу і структури платоспроможної потреби в товарах на ринку за певних умов розвитку виробництва і рівня життя населення....
Альянс маркетинговий Альянс маркетинговий (альянс маркетинговый) – форма стратегічного партнерства з метою створення міцного багатостороннього союзу, в якому кожна сторона сприяє зміцненню сильних сторін учасників альянсу. Можу...
Страхова медицина Страхова медицина – форма соціального страхування, яка передбачає покриття витрат громадян на отримання медичних послуг за рахунок спеціальних страхових фондів, створених у добровільному або обов’язковому...
Оцінка ризику Оцінка ризику – спосіб визначення ймовірності настання події або певної сукупності подій, на випадок настання яких здійснюється розрахунок їх наслідків у вартісній формі і страхування....
Бони грошові Бони грошові – 1) сурогат кредитних грошей. Використовувалися у Франції під час ліквідації асигнатів – паперових грошей, випущених у період Великої французької революції; 2) грошові...
Арбітражні угоди, операції Арбітражні угоди, операції – біржові угоди, операції, що враховують різницю в цінах на один і той самий біржовий товар на різних біржах або різні терміни...
Теорії та концепції фінансів Теорії та концепції фінансів – сукупність концепцій, ідей різних напрямів, шкіл і течій економічної науки про доходи і витрати держави (а отже, фінансової системи країни)....
Техніко-економічне обгрунтування Техніко-економічне обгрунтування (технико-экономическое обоснование) – розрахунки на основі аналізу та оцінки економічної доцільності, що виконується для здійснення запропонованого проекту будівництва, спорудження підприємств, модернізації і реконструкції...
Антиінфляційна політика Антиінфляційна політика – комплекс взаємопов’язаних напрямів, засобів і важелів держави й центрального банку країни з метою запобігання високим темпам інфляції та управління нею на незагрозливому...
Факторинг конфіденційний Факторинг конфіденційний – факторинг, що обмежується обліком фактур, рахунків клієнтів до своїх боржників і отриманням кредиту за рахунок майбутньої оплати боргу боржником....
Стратегічне управління в банках Стратегічне управління в банках – раціональний вибір найважливіших стратегічних напрямів розвитку банків та цілеспрямований вплив власників і менеджерів банківських інститутів на задоволення потреб й інтересів...
Кредитна інфляція Кредитна інфляція – знецінення грошей внаслідок економічно необгрунтованого зростання не – забезпечених кредитних ресурсів. В Україні, зокрема, банки необгрунтованим розширенням обсягів кредитування збільшували кількість засобів...
Торгові договори й угоди Торгові договори й угоди – вид міжнародних договорів й угод, які регулюють торговельно-економічні відносини між державами. Т. д. й у. формують договірно-правову основу міжнародних торговельно-економічних...
Ділова репутація фірми Ділова репутація фірми – оцінка фірми її суміжниками, підприємцями, споживачами, що включає якісні та кількісні показники. До кількісних показників належать рентабельність виробництва, норма прибутку тощо....
Телемаркетинг Телемаркетинг (телемаркетинг) – збут продукції, товарів за допомогою засобів телекомунікацій....
Класифікація доходів і прибутків комерційних банків Класифікація доходів і прибутків комерційних банків – розташування основних видів доходів, в т. ч. прибутків, отриманих внаслідок банківської діяльності у формі зростання активів або зменшення...
Чистий дохід суспільства Чистий дохід суспільства – вартість додаткового продукту, що є частиною національного доходу. Складається з чистого доходу підприємств і централізованого чистого доходу держави....
Міжнародна науково-виробнича кооперація Міжнародна науково-виробнича кооперація – один з важливих сучасних напрямків зовнішньоекономічних зв’язків, метою яких є спільні розробки науково-технічних проблем, взаємний обмін науковими досягненнями, виробничим досвідом, підготовка...
Компанія привілейована Компанія привілейована – 1) компанія, організована на підставі урядової концесії; 2) компанія, яка висуває жорсткіші вимоги до чисельності своїх членів, управління й виплати відсотків на...
Умови праці Умови праці – комплекс факторів трудового процесу, виробничого середовища, стану місця роботи і ставлення працівника до виконуваної роботи, які впливають на здоров’я і тривалість життя,...
Палата рахункова міжнародна товарна Палата рахункова міжнародна товарна – палата, яка здійснює клірингові операції на Лондонській та Гонконзькій товарних біржах, а також на Австралійському ринку опціонів та Сіднейській біржі...
Показники фінансові Показники фінансові – комплекс кількісно-якісних характеристик (коефіцієнтів, вимірників, індексів, індикаторів), які дають системну оцінку фінансово-економічних відносин різних суб’єктів господарської діяльності. Кожен з таких коефіцієнтів відображає...
Акція циклічна Акція циклічна – акція, ціна якої зростає чи знижується синхронно з піднесеннями і спадами в національній економіці....
Передання технології Передання технології – передання технології розвиненими країнами слаборозвиненим на платній або безоплатній основі. ЮНІДО (організація ООН з промислового розвитку) розглядає П. т. як тривалий і...
Дуальна позика Дуальна позика – позика у двох валютах; ситуація, за якої відсотки виплачуються в одній валюті, а основний капітал повертається в іншій....
Фінанси домогосподарств Фінанси домогосподарств – грошові ресурси, що формуються у громадян країни з доходів, отриманих від трудової та індивідуальної діяльності і спрямовуються на відтворення робочої сили і...
Іноземний контрагент Іноземний контрагент – іноземна фізична або юридична особа, яка виступає однією із сторін у комерційній угоді....
Промисловий зразок Промисловий зразок – 1) опис зовнішнього вигляду нового виробу, його форми, рисунка; 2) дослідний зразок нового виробу, створення якого свідчить про можливість його промислового виробництва....
Фактор виробництва Фактор виробництва (фактор производства) – ресурси, які необхідно витратити, щоб виготовити продукцію....
Інтегрована капіталістична власність Інтегрована капіталістична власність – процес переплетення, взаємопроникнення і зрощування власності міжнародних монополій (в т. ч. ТНК) інтегрованих країн, національних державно-монополістичних капіталів і власності наднаціональних органів...
Соціальна справедливість Соціальна справедливість – одна з фундаментальних цінностей соціально-економічного життя окремої країни, регіональних союзів декількох або багатьох країн, яка передбачає створення рівних можливостей для розвитку та...