Маркетинг диференційований (маркетинг дифференцированный) – вивчення попиту, ціноутворення, реклама, планування товарного асортименту з урахуванням різних елементів ринку.
Маркетинг диференційований - Економічний словник
Схожі записи:
Потенційний валовий національний продукт Потенційний валовий національний продукт – випуск продукції за умов повної зайнятості й оптимальних темпів економічного зростання....
Посадова інструкція Посадова інструкція – інструкція, яка чітко окреслює коло обов’язків, робіт, доручень, які мусить виконати особа, що займає певну посаду на підприємстві, фірмі, в компанії або...
Каміння напівкоштовне Каміння напівкоштовне – природні й штучні (синтетичні) мінерали, органогенні утворення та гірські породи в сировині, необробленому та обробленому вигляді (виробах). Розрізняють К. н. першого порядку...
Ресипросити Ресипросити – зустрічні угоди перестрахування; при розміщенні таких угод звичайна вимога перестрахувальника – адекватна взаємність....
Автоматизована система управління (АСУ) Автоматизована система управління (АСУ) – складні людино – машинні кібернетичні системи, в яких розумова діяльність поєднується з переробкою інформації, розрахунками, логічними операціями, що здійснюються з...
Метод адміністративного управління Метод адміністративного управління – спосіб впливу вищих органів на керований об’єкт за допомогою адміністративних важелів (указів, декретів тощо, обов’язкових для виконання)....
Бандероль митна Бандероль митна (фр. banderole – прапорець) – наклейка на товарі, яка свідчить про сплату мита або акцизу....
Інтереси економічні Інтереси економічні (интересы экономические) – категорія, що відображає об’єктивно зумовлені матеріальні потреби людей. Втілюється в життя через активну діяльність, є спонукальними мотивом цієї діяльності, рушійною...
Вексель-соло Вексель-соло – вексель, який містить тільки один підпис особи, зобов’язаної здійснити платіж....
Ієрархія організаційна Ієрархія організаційна – форма побудови держави, організацій та інших соціальних інститутів на основі централізації та підпорядкування (управління, контролю, примусу тощо) нижчих, але більших за своїм...
Ринок аукціонний Ринок аукціонний – сукупність економічних відносин з приводу організації продажу цінних паперів через брокерів та інших посередників у формі аукціонних торгів....
Інфляція прихована Інфляція прихована – інфляція, яка виникає внаслідок наявності товарного дефіциту, погіршення якості товарів і послуг та ін....
Банківське регулювання Банківське регулювання – система заходів центрального банку країни (в Україні – НБУ), спрямованих на підтримання стабільності банківської системи, захист інтересів вкладників і кредиторів. Формами Б....
Продаж цінних паперів короткий Продаж цінних паперів “короткий” – 1) будь-який вид продажу цінних паперів, які продавець бере у борг і доставляє покупцеві; 2) продаж цінних паперів продавцем, яких...
Закони народонаселення Закони народонаселення – закони, які виражають внутрішньо необхідні, сталі й суттєві зв’язки між демографічними та соціальними (в т. ч. економічними) процесами і властивими їм протилежними...
Мілітаризації теорія Мілітаризації теорія – сукупність ідей, поглядів, в яких обгрунтовуються неминучість війн і посилення мілітаризації економіки. Німецький учений В. Ратенау після першої світової війни стверджував, що...
Межа біржової спекуляції Межа біржової спекуляції – кількісні обмеження для учасників торгівлі (фізичних та юридичних осіб), які не є хеджерами, на операції з ф’ючерсними контрактами та опціонами, що...
Якість вищої освіти Якість вищої освіти – комплекс властивостей і показників розвитку системи вищої освіти, які зумовлюють її здатність формувати найвищий рівень інтелекту нації та задовольняти потреби та...
Реальний валютний курс Реальний валютний курс – номінальний валютний курс, перерахований з урахуванням зміни рівня цін у власній країні і в країні, до валюти якої котирується національна валюта....
Маркетинг цільовий Маркетинг цільовий – вид маркетингу, який передбачає орієнтацію на окремий, відібраний із декількох сегмент ринку....
Акредитив непокритий (гарантований) Акредитив непокритий (гарантований) – акредитив, зарахований банком-емітентом на спеціальний позабалансовий рахунок....
Прострочені позики Прострочені позики – позики, не повернені банку у встановлений термін юридичними та фізичними особами. Якщо тривалість П. п. перевищує 30 діб, банк може утримувати виторг...
Вартість імпортна Вартість імпортна – сума валютних витрат на імпорт товару; сплачена за імпортний товар валютна ціна та пов’язані з імпортуванням додаткові витрати у валюті (комісійні, транспортні...
Принципи управління Принципи управління – цілеспрямоване використання у практиці управління об’єктивних законів світу, які втілюються в основних правилах, нормах такого управління. Такими П. у. є: єдність політичного...
Метод репутації Метод репутації – метод дослідження, що базується на врахуванні індивідом соціального становища чи престижу інших людей....
Українська наукова школа фізичної економії Українська наукова школа фізичної економії – школа, представники якої намагаються довести пріоритетність законів природи в економічному житті і фізичної економії як основної складової економічних знань....
Маневрування Маневрування – зміна управлінських параметрів системи без порушення загальної стратегії керівництва....
Гроші дорогі Гроші дорогі – форма кредитно-грошової політики, яка здійснюється з метою стримування економічного зростання, запобігання кризі надвиробництва і розвитку інфляційних процесів. її здійснює центральний банк країни...
Місце брокерське Місце брокерське – членство на певних видах біржі, що дає право на участь у торгах (отримувати інформацію, укладати угоду, брати участь в управлінні біржею)....
Теорія Хекшера-Уліна Теорія Хекшера-Уліна – концепція, що обгрунтовує необхідність визначення порівняльних переваг у зовнішній торгівлі на підставі оцінки факторів виробництва, їх співвідношень і взаємозв’язку. Названа на честь...
Касові журнали Касові журнали – журнали, в яких реєструють прибуткові та видаткові касові операції установ банку....
Націнка Націнка – 1) збільшення ціни виробу, продукції, товару, спричинена додатковими витратами на їх виготовлення і реалізацію або їх особливими властивостями; 2) надбавка до попередньої ціни...
Резерви виробництва Резерви виробництва (резервы производства) – внутрішні можливості кращого використання ресурсів підприємств, що дають змогу збільшувати обсяг виробництва продукції, підвищувати її якість без залучення додаткових коштів...
Метод впливу Метод впливу (метод взаимодействия) – метод управління дисциплінарного, розпорядчого та організаційно-стабілізуючого характеру....
Складна праця Складна праця – праця, що вимагає спеціальної підготовки, кваліфікації працівників. Кваліфікований працівник має більший обсяг знань та інформації, ніж працівник простої праці. Досвід показує, що...
Вексель документований Вексель документований – вексель, який супроводжується товаророзпорядчими документами, на підставі яких він складений....
Хронологія економічного циклу Хронологія економічного циклу – дати, які характеризують початок та закінчення кризи, її перехід у депресію, депресії – у пожвавлення, а пожвавлення – у піднесення, на...
Валютний виторг Валютний виторг – іноземна валюта, одержана від продажу за кордон товарів, послуг, виконаних робіт та інших операцій в інших країнах, а також всередині країни за...
Держава (політико – економічний аспект) Держава (політико – економічний аспект) – загальнонаціональний економічний суб’єкт, що зосереджує у своїх руках економічну владу і значну частку власності на продуктивні сили та значну...
Сукупний грошовий обіг Сукупний грошовий обіг – загальна сукупність платежів за певний період у готівковій і безготівковій формах у масштабі всієї країни....