Маркетинг конверсійний

Маркетинг конверсійний – вид маркетингу, який передбачає розробку маркетологами плану заходів, передусім за допомогою рекламної діяльності, спрямованого на подолання негативного ставлення споживачів (у т. ч. підприємств, фірм, компаній) до певного товару або послуги і перетворення їх на потенційних споживачів. М. к. зумовлений наявністю несприятливих умов для пропозиції товарів і необхідністю формування попиту, який би поглинув основну масу створених товарів. Як засвідчують дослідження західних маркетологів, незадоволення від придбаного товару або наданої послуги відчуває третина покупців.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Маркетинг конверсійний - Економічний словник


Маркетинг конверсійний