Маркетинг підтримуючий (маркетинг поддерживающий) – застосування за сприятливої кон’юнктури, коли обсяги і структура товарної пропозиції відповідають обсягам і структурі попиту, а товар має стабільний попит і місце на ринку.
Маркетинг підтримуючий - Економічний словник
Схожі записи:
Баланс сальдовий Баланс сальдовий (баланс сальдовый) – баланс цифрових значень розрахункових залишків бухгалтерського обліку на певну дату....
Закони про право на працю Закони про право на працю – закони США, основним змістом яких є незаконність вимог про членство у профспілках як умови прийняття на роботу. Такі закони...
Принцип еквімаржинальний Принцип еквімаржинальний – правило, згідно з яким споживач з метою максимізації корисності товарів купує два види товарів, розраховуючи таким чином урівноважити їхні граничні корисності на...
Моральний знос Моральний знос (моральный износ) – втрата засобами праці (машинами, устаткуванням тощо) частини вартості без відповідного фізичного зносу, що відбувається внаслідок технічного прогресу, впровадження прогресивніших машин,...
Ринкові репортери Ринкові репортери – працівники біржі, які реєструють угоди, котування і вводять дані в ЕОМ для контролю за правильністю укладання угод....
Валютна позиція Валютна позиція – співвідношення вимог і зобов’язань банку (підприємства) в іноземній валюті. За рівності вимог і зобов’язань В. п. – закрита; за їх нерівності –...
Рівень економічного розвитку Рівень економічного розвитку – узагальнене економічне поняття, яке характеризує ступінь розвитку технологічного способу виробництва, організаційно-економічних відносин, відносин економічної власності та господарського механізму і виражається у...
Фактор порядку народження Фактор порядку народження – відмінності в рівні споживання сімей залежно від порядку народження в них дітей (народження первістка позначається на добробуті сім’ї більше, ніж народження...
Монохронія Монохронія – поняття, що характеризує споживачів, які займаються одночасно тільки одним видом діяльності....
Євробюджет Євробюджет – централізований міждержавний фонд грошових засобів країн – членів ЄС та сукупність відносин економічної власності з приводу їх формування і використання. Функціонує з 1958....
Проект економічний Проект економічний – програма дій, заходів реалізації конкретного соціально-економічного задуму, наприклад, оновлення виробництва....
Міжнародний кредит Міжнародний кредит – регульований та організований з боку МВФ рух позичкового капіталу у сфері міжнародних економічних відносин, пов’язаних з наданням валютних і товарних ресурсів з...
Роздержавлення і приватизація власності у постсоціалістичних країнах Роздержавлення і приватизація власності у постсоціалістичних країнах – процес переходу державної власності на засоби виробництва в інші, недержавні, типи та форми власності, в т. ч....
Офсетна угода Офсетна угода – взаємозалік валютних платежів і надходжень за двостороннього руху валютних коштів; компенсаційна угода....
Облігації безпечні Облігації безпечні – облігації з високою надійністю, стабільністю, регулярністю виплати відсотків, встановленими термінами погашення....
Платежі Платежі – готівкові та безготівкові фінансово-грошові операції, пов’язані з розрахунками громадян і організацій між собою, а також з суб’єктами фінансово-кредитної системи. У фінансових операціях організацій...
Міграція робочої сили Міграція робочої сили – переміщення працездатного населення з одного регіону в інший, а також з однієї країни в іншу у пошуках роботи, вищої заробітної плати...
Оцінка фінансової стійкості банку Оцінка фінансової стійкості банку – метод визначення фінансової стійкості банку залежно від витрат банку (умовно-змінних та умовно-постійних) з урахуванням обсягів його діяльності. До умовно-змінних витрат...
Протекціонізм селективний Протекціонізм селективний – політика протекціонізму, що застосовується в торгівлі з окремими країнами і за окремими групами товарів і послуг....
Установчий прибуток Установчий прибуток – прибуток, який привласнюється засновниками акціонерної компанії. Він являє собою різницю між сумою цін акцій, проданих засновниками акціонерної компанії за курсом, і сумою...
Політика екологічна Політика екологічна – комплекс форм і методів цілеспрямованої організованої діяльності держави, суб’єктів господарської діяльності, громадських політичних організацій щодо раціонального ставлення до природи з метою захисту...
Міжгалузеві та внутрігалузеві пропорції Міжгалузеві та внутрігалузеві пропорції – кількісно-якісні співвідношення матеріально-речових та особистісних факторів виробництва між галузями або окремими виробництвами чи підгалузями. Кількість таких пропорцій залежить від ступеня...
Подушка “Подушка” – завищення цін у рахунку – фактурі на певну суму з метою відшкодування можливих втрат від знецінення валюти платежу....
Профіль Профіль – комплекс ознак, характеристик діяльності підприємства, фірми або компанії, завдяки яким вони стають відомими різним групам споживачів....
Захист патентів Захист патентів – юридичний захист прав авторства, підприємницької діяльності, який передбачає оформлення та видачу патентів на винахід, господарську діяльність згідно з чинним законодавством....
Курс облігацій Курс облігацій – ціна, за якою продають і купують облігації. Розрізняють номінальний, емісійний і ринковий К. о. Номінальний К. о. вказує, яку суму коштів позичив...
Самостійність господарська Самостійність господарська – свобода дій суб’єктів господарювання в усіх сферах суспільного відтворення залежно від типів власності, форм і методів державного регулювання економіки, чинного законодавства та...
Банківський капітал Банківський капітал (банковский капитал) – сукупність грошових капіталів, залучених банком, які використовуються ним у вигляді банківських ресурсів для кредитно-розрахункових та інших операцій. Власний (акціонерний і...
Експортні премії Експортні премії – різні види фінансових пільг, які надаються державою експортерам з метою заохочення вивезення певних товарів і послуг. Такі премії скорочують витрати підприємств –...
Лізингоодержувач Лізингоодержувач (лизингополучатель) – суб’єкт підприємницької діяльності, що користується предметом лізингу....
Концепція “масового суспільства” Концепція “масового суспільства” – сукупність ідей та поглядів щодо характеристики економічного змісту сучасного капіталістичного суспільства, передусім з погляду масового виробництва і споживання. Ідейні витоки К.”м....
Функціональний зв’язок Функціональний зв’язок – взаємозв’язок і взаємозалежність функцій у межах системи відносин, що передбачають зміну однієї функції внаслідок змін (кількісно-якісних) інших функцій....
Податок авалорний Податок авалорний – платіж (торговий податок, податок на власність, більшість мит на імпорт тощо) на основі фіксованої відсоткової ставки від вартості товару, особливістю якого є...
Державні короткотермінові облігації Державні короткотермінові облігації – іменні цінні папери, які періодично випускає міністерство фінансів з гарантією погашення в зазначений термін центральним банком. Погашення облігацій здійснюється через перерахування...
Реклама недобросовісна Реклама недобросовісна – один із видів реклами, для якого характерні неточність, недостовірність, двозначність, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу поширення, інших вимог,...