Маркетинг промисловий

Маркетинг промисловий – процес взаємодії підприємств з організаціями-споживачами, які закуповують товари промислового призначення з метою наступного виробництва, використання для власних цілей чи перепродажу іншим споживачам. Організаціями-споживачами є інші промислові підприємства, підприємства гуртової та роздрібної торгівлі, державні установи тощо. На ринку організацій-споживачів менше покупців, менше реалізується угод і висока вартість однієї угоди, ринок географічно сконцентрований, низька цінова еластичність. Внаслідок цього у товарно-ціновій політиці істотну роль відіграють стандартизація, відповідність специфікаціям виробника або покупця; надання широкого спектра післяпродажних послуг, використання лізингу, факторингу. Основними факторами, які впливають на поведінку організації-споживача, є особливості організації, обсяги та сфера їх діяльності, джерело фінансування, зовнішні та ін. фактори.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


Маркетинг промисловий - Економічний словник


Маркетинг промисловий