Маркетинг протидійний – вид маркетингу, спрямований на обмеження ірраціонального (шкідливого для здоров’я людини) попиту, яким, зокрема, є попит на тютюнові вироби, алкогольні напої.
Маркетинг протидійний - Економічний словник
Схожі записи:
Первісна податкова знижка Первісна податкова знижка – часткове або повне звільнення від податків, що надається у початковий період діяльності підприємства, фірми, компанії на час освоєння устаткування, технології....
Стратегія управління ризиками Стратегія управління ризиками – принципи і правила управління ризиками на підприємстві, фірмі, в компанії на тривалий період на основі прогнозування ризиків і використання неоднакових методів...
Розподіл податкового тягаря між підприємцями, різними соціальними групами населення Розподіл податкового тягаря між підприємцями, різними соціальними групами населення – одна з найважливіших проблем, від раціонального вирішення якої значною мірою залежить виконання державою соціально-економічних функцій,...
Доларизація економіки Доларизація економіки – висока частка маси американської грошової одиниці у грошовій масі окремих країн або її поступове зростання, яке посилює негативний вплив на процес розширеного...
Квазікредит Квазікредит – згода однієї зі сторін оплатити зобов’язання іншої за домовленості швидкого повернення боргу....
Чистий відсоток Чистий відсоток – прибуток від банківської діяльності за винятком взаємних платежів із прибутку....
Ціни договірні Ціни договірні – ціни, що встановлюються за домовленістю між продавцем та покупцем товару (на відміну від твердої прейскурантної ціни, що встановлюється заздалегідь і не може...
Ідеальний Ідеальний (идеальный) – 1. Той, що стосується ідеї, діяльності мислення. 2. Уявний не існуючий реально. 3. Досконалий, взірцевий, той, що відповідає ідеалу....
Митна блокада Митна блокада (таможенная блокада) – економічна ізоляція одних держав іншими державами шляхом встановлення надвисоких митних тарифів, створення митних бар’єрів....
Ринок інженерно-консультаційних послуг Ринок інженерно-консультаційних послуг – сукупність економічних відносин з приводу надання інжинірингових послуг та їх оплати на світовому ринку....
Комутант Комутант – невелике спеціалізоване підприємство, яке спрямовує свою діяльність на задоволення незначних за обсягом, нестандартних разових потреб....
Ефект відсоткової ставки Ефект відсоткової ставки – показник, який визначає, як за певного обсягу грошової маси високий рівень цін підвищує попит на гроші і таким чином збільшує відсоткову...
Баланс попиту й пропозиції Баланс попиту й пропозиції (баланс спроса и предложения) – двостороння система згрупованих економічних показників, які характеризують обсяги, структуру й співвідношення між потребою в товарах і...
Класифікація виробничих фондів Класифікація виробничих фондів – поділ виробничих фондів на групи за певними ознаками залежно від їх призначення. Виробничі фонди проходять три основні стадії кругообігу, набуваючи грошової,...
Власність приватна Власність приватна – власність, отримана в процесі привласнення окремою особою, максимум – сім’єю, різних об’єктів у всіх сферах суспільного відтворення. Розрізняють В. п., засновану на...
Ефект снобізму Ефект снобізму – споживання, зумовлене прагненням окремих осіб або груп людей вирізнитися серед інших....
Форвардне покриття Форвардне покриття – термінова угода, за допомогою якої покупець або продавець валюти страхує себе від непередбаченої зміни валютного курсу....
Обмін безвалютний Обмін безвалютний (обмен безвалютный) – міжнародний обмін товарами й послугами без залучення іноземної валюти....
Структура економічних законів Структура економічних законів – комплекс стійких сутнісних і сталих зв’язків між різними сторонами та ланками одного економічного закону в межах окремих типів і видів економічних...
Вартість грошей Вартість грошей – купівельна спроможність грошової одиниці; кількість товарів і послуг, яку можна придбати на грошову одиницю за наявного рівня ринкових цін. Сучасні готівкові гроші...
Цінова конкуренція Цінова конкуренція (ценовая конкуренция) – один з видів конкуренції, пов’язаний з використанням цін як засобу досягнення кращих умов збуту, проникнення і завоювання ринку....
Обстеження Обстеження – проведення нагляду, перевірки, спеціального комплексного вивчення проблеми, що забезпечує надійний метод збору інформації. Розрізняють: 1) вибіркове статистичне О. – вивчення частини певної сукупності...
Абєкор Абєкор (Асоційовані банки Європейської корпорації) – міжнародне банківське об’єднання (створене 1971), яке сприяє міжбанківському обміну інформацією і провадить наукові дослідження у сфері економіки, передусім у...
Критерії бідності Критерії бідності – ознаки бідності, на підставі яких здійснюється оцінка та класифікація бідності в різних країнах. Основними К. б. є: 1) рівень безробіття; 2) рівень...
Сукупний працівник Сукупний працівник – сукупність працівників, які беруть участь у виробництві матеріальних благ і послуг. Це по суті комбінований робочий персонал, необхідний для створення певної споживчої...
Еквівалент ринкової ціни Еквівалент ринкової ціни (эквивалент рыночной цены) – розрахункова усереднена грошова одиниця, аналогічна середній ринковій ціні товарів для вартісної оцінки бартерних товарообмінних операцій при укладанні торгівельних...
Реєстраційний внесок Реєстраційний внесок – обов’язковий щорічний внесок, який роблять усі учасники біржової торгівлі....
Мід Мід (Meade) Джеймс (23. VI. 1907) – англійський економіст, фахівець з питань міжнародних економічних відносин, який отримав Нобелівську премію з економіки (1997) за внесок у...
Техніка Техніка (техника) – 1. Сукупність технічних засобів економіко-виробничої діяльності, що призначені для підвищення продуктивності праці і якості продукції. 2. Сукупність навичок і способів діяльності....
Диференціал Диференціал (лат. differentia – різниця, відмінність) – 1) премія або знижка ціни базисного сорту, за якої можуть бути запропоновані інші сорти, що допускаються для постачання...
Борт – брокер Борт – брокер – брокер, якого призначає біржа і який зобов’язаний гарантувати чесний та конкурентоспроможний ринок опціонів для виконання замовлень публіки за наявності обумовленої ціни....
Закони розвитку економічної організації Закони розвитку економічної організації – закони, які виражають внутрішньо необхідні, сталі й суттєві зв’язки між елементами організації та властивими їм (зв’язкам) суперечностями, що є рушійними...
Ланковість товарообороту Ланковість товарообороту – кількість переміщень товарів зі сфери виробництва у сферу споживання каналами торгівлі. Вимірюється коефіцієнтом л. т. (К) як співвідношення суми роздрібного (Р) і...
Заставник Заставник (залогодатель) – 1. Боржник, що надав заставу як гарантію повернення боргу. 2. Боржник, який придбав щось під заставу, оформивши це відповідним зобов’язанням....
Календар платіжний Календар платіжний – графік надходжень і витрат коштів підприємства, організації, установи. Складається з двох частин: дохідної та витратної. Використовується для планування руху наявних у підприємства,...