Маркетинг вертикальний

Маркетинг вертикальний – вид маркетингу, який передбачає наявність підприємства (фірми, компанії), а також одного або декількох оптових і роздрібних продавців, які ведуть пошук реалізації певного товару або груп функціонально близьких виробів за різними категоріями споживачів. М. в. відкритий американською компанією з виробництва обчислювальних машин IBM. Випускаючи машини, вона намагалася пристосувати свою продукцію до конкретних споживачів у галузях, де використовувалися такі машини. Тому вже наприкінці 40-х компанія мала фахівців з маркетингу в різних галузях економіки, які брали участь у розробці спеціальних курсів для навчання представників у сфері промисловості, роздрібної торгівлі, банківської справи, освіти, місцевих органів влади, страхування тощо, у використанні ними обчислювальної техніки.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


Маркетинг вертикальний - Економічний словник


Маркетинг вертикальний