Маркетингова тактика – формування та реалізація завдань підприємства на ринку щодо кожного товару в конкретний період (короткостроковий) на основі стратегії маркетингу і оцінки поточної ринкової ситуації. М. т. характеризується постійним коригуванням завдань підприємства залежно від змін ринкової ситуації, наприклад, змін індексу цін, загострення конкурентної боротьби, сезонного падіння попиту, зниження інтересу покупців до товару та ін. Завдання М. т.: розширити або звузити номенклатуру експортних товарів на основі уточнення даних про потреби споживачів, проведення підсилених рекламних заходів у зв’язку з падінням попиту, зниження ціни на товар з метою стимулювання збуту, розширення асортименту послуг сервісних служб для залучення нових покупців та ін. М. т. повинна забезпечувати постійний рівень прибутку, активну поведінку комерційних служб на ринку, швидке реагування на зміни ринкової ситуації, адекватні заходи на дії конкурентів, коригування діяльності підприємства відповідно до змін потреб споживачів.
Маркетингова тактика - Економічний словник
Схожі записи:
ФОБ, франко-борт ФОБ, франко-борт (англ. FOB – free on board – вільно на борту) – умова постачання товарів у міжнародній торгівлі, згідно з якою продавець зобов’язаний доправити...
Активно-пасивні рахунки Активно-пасивні рахунки (активно-пассивные счета) – бухгалтерські рахунки для обліку розрахункових відносин за активними і пасивними операціями, результатом яких можуть бути як дебетові, так і кредитові...
Золотий сертифікат Золотий сертифікат – грошове свідоцтво на відповідну суму капіталу, яке випускає банківська система США, своєрідний засіб зосередження золотого запасу в руках держави. З. е. на...
Маркетинг поновлюючий Маркетинг поновлюючий (маркетинг восстановительный) – підтримка ЖЦТ, що втрачає попит на ринку із суб’єктивних причин. Аналогічний поняттю ремаркетинг. Використовує зниження цін, поліпшення якості товарів, упаковки,...
Норма часу Норма часу – встановлений для виконання певної роботи (операції) час за визначених організаційно-технічних умов і передового виробничого досвіду. Двома видами Н. ч. є норми тривалості...
Хеджування арбітражне Хеджування арбітражне – вид хеджування, що враховує витрати на зберігання і є вигідним завдяки очікуваній позитивній зміні співвідношення цін на реальний товар і біржових котирувань...
Економічна модель Економічна модель – спрощене уявлення про дійсність, абстрактне узагальнення окремих явищ та процесів економічної системи загалом, втілене у формі економіко – математичної моделі....
Матеріально-технічна база Матеріально-технічна база (материально-техническая база) – сукупність матеріальних речових елементів, засобів виробництва, технологій, енергетичне забезпечення, які використовуються і можуть бути використані у виробничих процесах....
Хеджування селективне Хеджування селективне – хеджування, за якого угода на продаж (купівлю) реального товару й угоди на ф’ючерсному ринку здійснюються не одночасно і не на однакову кількість...
Форми і методи державного регулювання економіки Форми і методи державного регулювання економіки – основні способи функціонування, розвитку та реалізації стратегічної мети такого регулювання і похідних від неї цілей. Розбіжність поглядів щодо...
Диференціація цін Диференціація цін – встановлення цін на товари з урахуванням об’єктивних умов виробництва, а отже, суспільно необхідних витрат, а також співвідношення між попитом і пропозицією. За...
Регулювання Регулювання (лат. regulo – впорядковую) – 1) спосіб та механізм підпорядкування чого-небудь певній планомірній організації дій, впорядкування; 2) функція управління, що забезпечує функціонування та розвиток...
Податкове законодавство Податкове законодавство – сукупність юридичних, правових норм, що встановлюють види податків у країні, податкові ставки, порядок вилучення податків, податкові пільги. П. з. регулює відносини, пов’язані...
Змішане (командитне) товариство Змішане (командитне) товариство – вид господарського товариства, до якого, крім одного або більше учасників, що несуть відповідальність за зобов’язаннями товариства усім своїм майном, входять один...
Закон Грешема Закон Грешема – закон грошового обігу, сутність якого полягає в тому, що гірші гроші з часом витісняють з обігу якісніші за їх однакової встановленої державою...
Дочірнє підприємство Дочірнє підприємство – суб’єкт, що самостійно господарює, проводить виробничо-комерційну діяльність, відокремився від основного (материнського) і заснований ним через передання частини виробничих фондів, а також певна...
Міжнародна валютна система Міжнародна валютна система – сукупність валютно-економічних, організаційних і правових відносин між суб’єктами різних країн з приводу функціонування й розвитку валюти у міжнародному обігу. Сформувалася на...
Чисті податки Чисті податки – податки, які сплачує населення державі, за винятком трансфертних платежів, які населення отримує від держави....
Облігації доходні Облігації доходні – облігації компанії, за якими відсоток виплачується у разі отримання компанією прибутку....
Клірингові розрахунки Клірингові розрахунки (клиринговые расчеты) – взаєморозрахунки на основі клірингу, заліку взаємних вимог через клірингові банки, розрахункові клірингові палати....
Економічний суверенітет Економічний суверенітет (экономический суверенитет) – 1. Економічна незалежність держави, її право самостійно вирішувати внутрішні і зовнішні економічні питання, без втручання в них будь-якої іншої держави....
Робоча сила Робоча сила – здатність людини до праці, сукупність її потреб, фізичних, інтелектуальних і організаторських здібностей, набутих знань і досвіду, що використовуються у процесі виробництва матеріальних...
Стандартний термін на біржі Стандартний термін на біржі – найпоширеніші періоди укладання контрактів на біржі: 1, 2, 3, 6 і 12 місяців....
Вартість майбутня Вартість майбутня – вартісна оцінка інвестицій у цінні папери, якої вони досягнуть у майбутньому за умови наявності інформації про розмір їх річного приросту, що йде...
Митне регулювання Митне регулювання – комплекс митних заходів держави, які використовуються у процесі регулювання зовнішньої торгівлі....
Цикл конверсії готівки Цикл конверсії готівки – часовий інтервал, кількість днів між датою видання підприємством, компанією готівки для купівлі сировини, товарів тощо і датою отримання готівки від реалізації...
Захист патентний Захист патентний (защита патентная) – юридичний захист права авторства, підприємницької діяльності, що передбачає оформлення за законом і видачу патенту на винахід, господарську діяльність....
Роздрібний конгломерат Роздрібний конгломерат – корпорація довільної форми, яка об’єднує кілька підприємств різних напрямів і форм роздрібної торгівлі під єдиним контролем з частковою інтеграцією функцій розподілу та...
Асоціація українських банків Асоціація українських банків – добровільне об’єднання приватних і комерційних банків з метою захисту своїх інтересів, зокрема формування сприятливої законодавчої бази, уніфікації правил виконання банківських операцій...
Системно-структурний підхід в економічному дослідженні Системно-структурний підхід в економічному дослідженні – загальний принцип пізнання економічних систем, що передбачає виділення основних підсистем та їхніх елементів (а в межах останніх – компонентів...
Компенсаційний пакет Компенсаційний пакет (компенсационный пакет) – це система винагород, які використовуються в організації і включають в себе три елементи: основна заробітна плата, додаткова заробітна плата, соціальні...
Економічні блага Економічні блага – сукупність матеріальних речей і послуг, які с предметом виробничої діяльності та обміну, використовуються для задоволення людських потреб і кількість яких обмежена порівняно...
Організація арабських країн – експортерів нафти (ОАПЕК) Організація арабських країн – експортерів нафти (ОАПЕК) – регіональна міжнародна організація, яка захищає інтереси групи країн Африки та арабського Сходу на світових ринках продажу нафти...
Франко-борт Франко-борт (франко-борт) вид угоди, коли покупець сплачує за перевезення з моменту завантаження товарів на літак або борт морського судна....
Розробка стратегії маркетингу Розробка стратегії маркетингу (разработка стратегии маркетинга) – створення попередньої стратегії маркетингу на основі схваленої розробки задуму товару....