Матриця бостонської консалтингової групи – спосіб визначення пріоритетів формування продуктового портфеля бізнес-одиниці у формі двомірної решітки, по осі координат якої фіксується частка ринку, яку займає продукт, і темпи зростання цього ринку. Основними видами продуктів у портфелі матриці є: 1) “зірки” (швидке зростання і висока частка ринку, що вимагає значних фінансових вкладень, але завдяки високим темпам зростання і відповідної частки ринку формулюються значні фінансові ресурси); 2) “дійні корови” (низькі темпи зростання і висока частка ринку, що означає поєднання високих фінансових доходів і незначних інвестицій); 3) “собаки” (низькі темпи зростання і така ж частка ринку, що означає діяльність компанії з низькою часткою ринку у галузях, які перебувають у стані стагнації і вимагають високих витрат і ризиків); 4) “знаки запитання” (високі темпи зростання і низька частка ринку, що вимагає значних інвестицій у такі продукти або їх продажу зі знижками та ін.).
Матриця бостонської консалтингової групи - Економічний словник
Схожі записи:
Торговий агент-консигнант Торговий агент-консигнант – торговий агент, який зі своїх складів продає товар, що належить особі, яку він представляє, а в момент укладання угоди з третьою особою...
Операційна діяльність Операційна діяльність – основна діяльність підприємства, а також інші види діяльності, які не є інвестиційною чи фінансовою діяльністю. Так, цукровий завод, крім основної діяльності –...
Контроль над зарплатою і цінами Контроль над зарплатою і цінами – різновид державної політики доходів, мета якої – змінити поведінку монополістів на ринках праці і продуктів таким чином, щоб вони...
Застава зареєстрована Застава зареєстрована – застава акцій, записаних на ім’я зареєстрованої особи, дані про яку містяться в реєстрі акціонерної компанії....
Стадія знання Стадія знання – перша стадія ухвалення рішення відносно новизни, на якій за Роджерсом споживач отримує фізичні чи соціальні стимули, що привертають увагу до нового виробу....
Пайовик Пайовик (паевик) – особа, котра внесла пай і стала, таким чином, членом товариства, в яке внесений пай....
Аудиторська діяльність Аудиторська діяльність – проведення незалежними аудиторами та фірмами перевірок публічної фінансової звітності, обліку господарських операцій та іншої інформації щодо фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання та надання...
Аукціоніст Аукціоніст – особа, яка проводить аукціон, аукціонні торги, має відповідні знання та навики. Французький економіст Л. Вальрас називав А. ту абстрактну (вигадану) особу, яка здійснює...
Дохід держави Дохід держави (доход государства) – це національний дохід. Джерелом його утворення є сплачені податки, платежі, відрахування, рента, що надходять у державну скарбницю....
Офіційна облікова ставка Офіційна облікова ставка (официальная учетная ставка) – процентна ставка, що застосовується центральним банком країни в операціях із комерційними банками та іншими кредитними установами під час...
Оферта тверда Оферта тверда – конкретна пропозиція продавця на певну партію товару або виконання певного виду робіт лише одному можливому покупцеві із зазначенням терміну, протягом якого продавець...
Пропозиція тендерна Пропозиція тендерна – пропозиція укласти угоду з будівельними фірмами та компаніями про спорудження певних об’єктів, яка передбачає відповідні гарантії та згоду учасників контракту на фінансову...
Політика валютна поточна Політика валютна поточна – повсякденне оперативне регулювання діяльності валютного ринку з метою забезпечення нормального функціонування валютної системи, підтримання рівноваги платіжних балансів. Основними формами П. в....
Ремесло Ремесло – дрібне, переважно ручне виробництво товарів, яке потребує високої майстерності ремісника відповідної професії....
Кумулятивний ефект Кумулятивний ефект – економічний (передусім фінансовий) ефект, що досягається за рахунок постійного нагромадження та концентрації різноманітних факторів та їх наступної “вибухової дії”....
Фізична особа Фізична особа (физическое лицо) – громадянин, що бере участь в економічній діяльності як повноправний суб’єкт цієї діяльності. Фізична особа діє від свого імені, їм не...
Планові показники Планові показники – кількісно-якісне вираження завдань макроекономічних, регіональних, галузевих планів і планів організацій, що характеризують процес відтворення залежно від рівня планової роботи на відповідних рівнях....
Розрахункова зона маркетингу Розрахункова зона маркетингу – регіон, в якому рекламодавець займається придбанням засобів реклами (зазвичай, у містах і прилеглих до них районах)....
Золоте правило здійснення ліквідних операцій Золоте правило здійснення ліквідних операцій – банківський принцип збігу термінів здійснення операцій, пов’язаних з активами і пасивами, дотримання якого дає змогу уникнути дефіциту готівки, фондів....
Інвестиції у виробничі активи Інвестиції у виробничі активи – вкладення в основні фонди, запаси матеріальних оборотних засобів, цінності....
Інтегральні показники конкурентоспроможності Інтегральні показники конкурентоспроможності (интегральные показатели конкурентоспособности) – числова характеристика конкурентоспроможності товару, що є відношенням групового показника за технічними параметрами до групового показника за економічними параметрами....
Баланс грошових доходів і видатків населення Баланс грошових доходів і видатків населення – система показників, яка відображає джерела грошових доходів населення у процесі розподілу й перерозподілу частини національного доходу, а також...
Людський фактор Людський фактор – комплекс здібностей, властивостей, рис людини, які на різних етапах історичного розвитку залучаються до процесу виробництва економічних благ. Наприкінці XIX – на початку...
Некомпенсаційна стратегія Некомпенсаційна стратегія – стратегія альтернативної оцінки, згідно з якою недолік (слабкість) одного показника торгової марки не може бути компенсований достоїнством (силою) іншого показника....
Комівояжер Комівояжер – роз’їзний представник великої торговельної фірми, який пропонує покупцям товари, демонструє наявні зразки, здійснює пошук покупців. К. не може бути ні самостійною юридичною одиницею,...
Ринок чистої конкуренції Ринок чистої конкуренції – сукупність великої кількості малих і середніх підприємств, торгівля між якими, а також між фізичними особами здійснюється без значного впливу на рівень...
Стеля цін Стеля цін – законодавчо встановлений максимально допустимий рівень зростання цін на товари та послуги з метою сповільнення темпів інфляції та недопущення зниження життєвого рівня найбідніших...
Кредит стандартний Кредит стандартний – кредит (незалежно від виду забезпечення), термін погашення якого ще не настав, або кредит, за яким своєчасно і в повному обсязі погашається основний...
Центр витрат Центр витрат – підрозділ великих підприємств, фірм і компаній, основним завданням якого є дотримання планових рівнів витрат. Такий центр допомагає діяльності центрів прибутку інвестицій і...
Чистий інвестиційний дохід Чистий інвестиційний дохід – дохід у формі відсотків і дивідендів, отриманий громадянами однієї країни від громадян інших країн, за вирахуванням відсотків і дивідендів, які виплачують...
Валютні цінності Валютні цінності – валюта країни в усіх формах (банкноти, білети державного казначейства, монети тощо), платіжні документи (чеки, векселі, депозитні сертифікати, акредитиви тощо) та інші цінні...
Перехресне хеджування Перехресне хеджування – страхування ризику від одного фінансового інструмента придбанням ф’ючерса або опціону на інший фінансовий інструмент....
Аналіз мотиваційний Аналіз мотиваційний – маркетингове дослідження причин і умов, які визначають поведінку споживача на ринку. Дає змогу з’ясувати характер інформації, яку використовує споживач під час пошуку...
Хеджування випереджальне Хеджування випереджальне – вид хеджування, що полягає у купівлі чи продажу ф’ючерсного контракту до завершення угоди з реальним товаром....
Багатство нематеріальне Багатство нематеріальне – частина національного багатства, що складається з накопиченої виробничої майстерності й досвіду людей, їхніх здібностей, потреб, творчих обдаровань, знань та інформації в знаках...