Мережа гуртова (оптова)

Мережа гуртова (оптова) – сукупність гуртових торговельних підприємств, які функціонують на гуртовому товарному ринку з метою забезпечення товаропросування та привласнення прибутків. Основними об’єктами М. г. є гуртові бази, гуртові склади, дрібногуртові структури, гуртово-роздрібні фірми, дистриб’ютори. Розрізняють торгово-закупівельні, закупівельно-збутові, перевалочні, торгові та інші гуртово-торговельні бази, які є провідними суб’єктами на гуртовому товарному ринку і виконують низку складних функцій – організації господарських зв’язків, закупівлі товарів, зберігання запасів, формування торгового асортименту та ін. Дрібногуртові структури здійснюють гуртову купівлю-продаж дрібними партіями і забезпечують товарами речові ринки, роздрібну мережу, частину роздрібної мережі продтоварами. Дистриб’ютори здійснюють функції купівлі-продажу гуртових партій товарів великих виробничих фірм і залежать від них (див. Дистриб’ютори).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


Мережа гуртова (оптова) - Економічний словник


Мережа гуртова (оптова)