Методика оцінки якості продукції в Україні

Методика оцінки якості продукції в Україні – комплекс методів та показників, за допомогою яких визначається сукупність корисних властивостей продуктів. До таких показників, розроблених у Держспоживстандарті нашої країни, відносяться: 1) якість та конкурентоспроможність продукції (див. відповідні статті); 2) рівень споживчих властивостей порівняно з кращими аналогами; 3) рівень органолептичних властивостей з кращими аналогами; 4) рівень соціальної конкурентоспроможності (ціна порівняно з кращими аналогами та доступність) на українському ринку; 5) наявність/відсутність претензій, рекламацій споживачів, контролюючих органів, закупівельних організацій; 6) задоволеність споживачів і закупівельних організацій (на підставі відгуків споживачів і закупівельних організацій); 7) використання сировини та матеріалів; 8) рівень стабільності показників якості; 9) рівень рекламного супроводу; 10) географія продажу.




Методика оцінки якості продукції в Україні