Модель запровадження змін – запропонована Дж. Коттером модель, в якій розкриваються основні етапи запровадження змін і комплексно аналізуються найважливіші причини їх невдалого запровадження. До таких причин автор моделі відносить: надмірну складність, неможливість створити міцну коаліцію, усвідомлення необхідності чіткого бачення, неможливість чітко сформулювати таке бачення, перешкоди на шляху реалізації чіткого бачення, відсутність планування проміжних результатів, передчасне “святкування перемоги”, запроваджені зміни не закріплюються у корпоративній культурі. Основними етапами М. з. з. виступають: створення відчуття крайньої необхідності змін, створення коаліції, формулювання чіткого бачення, поширення такого бачення в організації, надання відповідальним виконавцям можливості усувати перешкоди, досягати проміжних цілей, послідовно рухатись уперед без передчасної зупинки, закріплення змін у корпоративній культурі.
Модель запровадження змін - Економічний словник
Схожі записи:
Пай зростаючий Пай зростаючий – пай фізичної або юридичної особи в інвестиційному фонді, дивіденди на який не виплачуються, а залишаються у розпорядженні фонду, збільшуючи водночас вартість такого...
Ревізія вертикальна у маркетингу Ревізія вертикальна у маркетингу – перевірка функціонування однієї зі сторін маркетингової стратегії підприємства, фірми, компанії, наприклад, цінової або збутової політики....
Сировинна база країни Сировинна база країни – загальний обсяг мінерально-сировинних ресурсів, що використовуються або можуть бути використані у промисловості для виробництва необхідних товарів. В Україні налічується бл. 8...
Відтворення індивідуального капіталу Відтворення індивідуального капіталу – безперервне відновлення процесу капіталістичного виробництва на окремому підприємстві, фірмі, власником яких є окрема особа. Таких підприємств у розвинених країнах світу –...
Податкова дисципліна Податкова дисципліна – своєчасна сплата фізичними та юридичними особами встановлених законом податків і зборів до бюджету країни, що забезпечується правовими, адміністративними та морально-етичними заходами. Вирішальне...
Добровільне безробіття Добровільне безробіття – безробіття, за якого частина працездатного населення не бажає працювати за таку заробітну плату, яка сформувалася на ринку....
Міжнародний кооперативний альянс Міжнародний кооперативний альянс – міжнародна неурядова організація, яка об’єднує регіональні та національні союзи і федерації споживчих, сільськогосподарських, кредитних та інших кооперативів і створена для сприяння...
Ціна цінних паперів початкова Ціна цінних паперів початкова – ціна, що встановлюється на акції, облігації на початку торгівлі ними....
Технологія визначення переваг створюваного підприємства Технологія визначення переваг створюваного підприємства – низка дій маркетингових служб, спрямованих на з’ясування конкурентоспроможності новостворюваного підприємства, фірми або компанії, виготовлених ними товарів і наданих послуг,...
Зворотність кредиту Зворотність кредиту (возвратность кредита) – показник оцінки ефективності кредиту, що вказує терміни і своєчасність його повернення....
Аналіз типологічний Аналіз типологічний – метод дослідження, який базується на розчленуванні складних об’єктів на групи (класи) та дослідженні однорідних груп....
Роздування, розводнення Роздування, розводнення – обчислення величини реального ВНП на основі цін базисного року, коли ціни були найвищими, що призводить до завищення грошової оцінки ВНП....
Ринок нестійкий Ринок “нестійкий” – ринок, на якому відсутня певна тенденція у динаміці цін внаслідок неможливості встановити їх реальний рівень або через відсутність ринку продавця і покупця....
Критерії класифікації економічних систем Критерії класифікації економічних систем – найважливіші ознаки розвитку окремих підсистем і метасистем цієї системи, відповідно до яких розрізняють економічні системи, що існували впродовж розвитку світової...
Оборотний капітал Оборотний капітал – частка виробничого капіталу капіталістичних підприємств, вартість якого в процесі споживання повністю переноситься на продукт. До О. к. належить частина постійного капіталу (сировина,...
Економіка промисловості Економіка промисловості – наука, яка вивчає закономірності розвитку й функціонування продуктивних сил і економічних відносин (економічного способу виробництва) у промисловості, досліджує механізм дії об’єктивних економічних...
Посередницький ринок Посередницький ринок – форма організації ринків біржових товарів, яка передбачає велику кількість учасників (дрібних, середніх і великих торгових організацій), вільне ціноутворення, торгівлю на основі типових...
Чисті податки Чисті податки – податки, які сплачує населення державі, за винятком трансфертних платежів, які населення отримує від держави....
Нова інфляція Нова інфляція – сукупність поглядів окремих західних економістів, які вважають основною причиною інфляції після другої світової війни вимоги профспілок щодо підвищення заробітної плати і їх...
Інвестиційна податкова знижка Інвестиційна податкова знижка – знижка, що надається підприємствам, компаніям, фірмам, які здійснюють капітальні вкладення, з метою стимулювання їх інвестиційної діяльності....
Позиція коротка Позиція коротка – ситуація на різних видах бірж, за якої товар, цінні папери або валюта продані й для компенсації їх нестачі необхідно купити відповідну кількість...
Аллє Аллє (Allais) Моріс (н.1911) – французький економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки (1988) “за новаторський вклад в теорію ринку та ефективного використання ресурсів”. Внесок А....
Прибуток капіталізований Прибуток капіталізований – прибуток, що спрямовується на збільшення власного капіталу та резервів акціонерної компанії....
Лідерство у цінах Лідерство у цінах (лидерство в ценах) – встановлення ціни на товар, що виготовляється і продається кількома фірмами в умовах олігополії. Якщо фірма – лідер змінює...
Ідеологія економічна Ідеологія економічна (від ідея та гр. logos – слово, поняття, вчення) – система економічних ідей, понять і теорій, в яких адекватно відображаються економічні інтереси і...
Критерії ефективності банківської діяльності Критерії ефективності банківської діяльності – комплекс найважливіших показників, за допомогою яких визначається ефективність виконуваних банком функцій та операцій. До таких показників належать: 1) стратегія банку...
Марка торгова Марка Торгова (марка торговая) – символ, назва, малюнок або їх сполучення, що дає змогу виокремити товар даного продавця, відрізнити його від аналогічних товарів інших продавців....
Захист патентний Захист патентний (защита патентная) – юридичний захист права авторства, підприємницької діяльності, що передбачає оформлення за законом і видачу патенту на винахід, господарську діяльність....
Варант підписний Варант підписний – варант, який дає власникові акцій право на купівлю певної кількості простих (звичайних) акцій того самого емітента....
Фінансові зобов’язання Фінансові зобов’язання – обов’язкові платежі, розрахунки (підприємств, фірм, компаній), зумовлені фінансово-договірними відносинами....
Реклама Реклама (лат. reclamo – кричати)- цільова інформація про споживчі властивості товарів та послуг з метою їх популяризації і збуту. Р. – будь-яка форма повідомлень, які...
Стратегія підприємства фінансова Стратегія підприємства фінансова – система довготермінових заходів фінансової діяльності підприємства (фірми, компанії) та найефективніших шляхів їх реалізації. Основними етапами формування С. п. ф. є: формування...
Євроринок кредитів Євроринок кредитів – ринок, на якому надаються довготермінові кредити в євровалюті на 5-10 років....
Закон соціалізації Закон соціалізації – стадійний економічний закон, який виражає внутрішньо необхідні, сталі й суттєві зв’язки між рівнем розвитку технологічного способу виробництва, передусім продуктивних сил, зростанням усуспільнення...
Початковий капітал Початковий капітал – сума грошей, цінних паперів, матеріально-речових цінностей, необхідних підприємцю для відкриття власної справи, створення підприємства з виробництва товарів, послуг. П. к. неоднаковий в...