Модель запровадження змін

Модель запровадження змін – запропонована Дж. Коттером модель, в якій розкриваються основні етапи запровадження змін і комплексно аналізуються найважливіші причини їх невдалого запровадження. До таких причин автор моделі відносить: надмірну складність, неможливість створити міцну коаліцію, усвідомлення необхідності чіткого бачення, неможливість чітко сформулювати таке бачення, перешкоди на шляху реалізації чіткого бачення, відсутність планування проміжних результатів, передчасне “святкування перемоги”, запроваджені зміни не закріплюються у корпоративній культурі. Основними етапами М. з. з. виступають: створення відчуття крайньої необхідності змін, створення коаліції, формулювання чіткого бачення, поширення такого бачення в організації, надання відповідальним виконавцям можливості усувати перешкоди, досягати проміжних цілей, послідовно рухатись уперед без передчасної зупинки, закріплення змін у корпоративній культурі.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Модель запровадження змін - Економічний словник


Модель запровадження змін