Негативне рекламування

Політологічний словник

Негативне рекламування – метод виборчої пропаганди, що полягає у прагненні до взаємної дискредитації суперників політичних змагань, до розвінчання позитивного іміджу опонента. Цей метод набув поширення в політичній практиці США, де з 70-х років застосовувався під час президентських виборів, а у 80-х роках поступово поширився на вибори до сенату і до законодавчих зборів штатів. Елементи “негативного рекламування” були присутні у виборчій кампанії 1994 р. в Україні. Це явище називають прикметою кінця “ери

ідеалізму” в політиці – часів, коли виборцям пропонували енергійних, беззастережно позитивних, поважних громадських діячів. Фахівці прогнозують значний несприятливий вплив “негативного рекламування” на загальний політичний процес через те, що воно зокрема спричиняє падіння інтересу громадян до виборів, ускладнює мобілізацію мас на прийняття якогось відповідального рішення. Очевидно, несприятливими можуть бути його наслідки й за вітчизняних умов, коли демократія перебуває в стадії становлення.

С. Рябов




Негативне рекламування