Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
НОВИНА
“Гіпотеза, яка здається мені найбільш плідною, полягає в тому, що новини й правда не одне й те ж і мають чітко розмежовуватися. Функцією новин є сигналізація події, функцією правди – висвітлення прихованих фактів, постановка їх у певні відносини один з одним і вироблення картини дійсності, в рамках якої людина може діяти. Тільки в тих точках, де соціальні умови набирають пізнаваних і вимірюваних обрисів, починають збігатися площини правди й площини новин. Це невелика частина з цілої галузі людських інтересів” (Lippmann, 1960).
НОВИНА - PR
Схожі записи:
ГРОМАДСЬКІСТЬ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГРОМАДСЬКІСТЬ “Термін громадськість використовується щодо групи людей, котрі: А) стикаються з якоюсь проблемою; Б)розходяться в думках стосовно підходу до вирішення...
ТЕЛЕБАЧЕННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ “Сьогодні 65 відсотків американців одержують 100 відсотків новин з телебачення” (Bruce, 1992: 131)....
У пошуку згоди Паблик рилейшнз У пошуку згоди У 1955 р. нова книга Бернейса “Інженерія згоди” викликала неоднозначну реакцію. Деякі критики вважали, що інженерія згоди передбачає маніпуляцію мас-медіа....
Подушний податок – доступність підрахунку чи справедливості? – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Подушний податок – доступність підрахунку чи справедливості? Класичним прикладом неправильної асоціації цінностей з проблемою може служити кампанія британського уряду з введення...
Західні країни Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Західні країни США серйозно підходить до проблем ПР в усіх галузях. Є дані про витрати на суспільні...
ЗАДАЧНИК Паблик рилейшнз ЗАДАЧНИК Скористаємося рядом зазначених закономірностей для вирішення конкретних завдань. У Київському політехнічному інституті почастішали дзвінки, в яких повідомлялося, що в приміщенні підкладено бомбу....
“Філософія” урядових ПР Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.1. “Філософія” урядових ПР Наші урядові ПР тільки починають розвиватися, тому нас особливо цікавить чужий досвід. Особливість його також і...
Позиціонування марки – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Позиціонування марки Ефективні комунікативні стратегії містять те, що називається позиціонуванням, тобто чіткий аналіз того, що таке марка (компанії, особи, політичної партії...
Стереотипи в структурі громадської думки Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.2. Стереотипи в структурі громадської думки У цьому плані здається правильною політика в рамках завдань управління громадською думкою,...
Вибори Президента України Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Вибори Президента України Вибори Президента України проходили недостатньо енергійно і були недостатньо підготовленими з професійного боку. Можливо, кандидатам не вистачало фінансових,...
Прес-конференції та прийоми – Сем Блек Паблик рилейшнз Сем Блек Прес-конференції та прийоми (із книги: Black S. Introduction to Public Relations. – London, 1989) Проведення прес-конференцій є загальноприйнятим і ефективним засобом...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ Завданням ПР є внесення конкретних змін у процеси комунікації з тим, щоб в результаті це відобразилось у змінах...
ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Якщо в світі на першому місці по розвитку послуг ПР стоять кризові, фінансові та державні ПР, то в Україні та Росії,...
СТЕРЕОТИПИ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ СТЕРЕОТИПИ “Сучасне життя має пришвидшений і багатофакторний характер, крім усього іншого й фізична відстань відділяє людей, котрі перебувають у життєвому...
Історичні паралелі Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.4. Історичні паралелі Ті чи інші різкі зміни в суспільстві, що виходять від владних структур, вводилися певними методами навіть у...
Заміна імен – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Заміна імен Пропагандист часто намагається впливати на аудиторію, змінюючи благозвучні чи неблагозвучні імена з емоційною коннотацією на нейтральні, які більше підходять...
Крок 7: зустрічаючись з полемікою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 7: зустрічаючись з полемікою Чи звертатися до полемічних питань, що мають відношення до виступаючого, чи ні, залежить від...
ЛОГОТИП Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОГОТИП “Корпоративний імідж організації звичайно починається з корпоративного логотипу, відомого як лого, який може розглядатися як символ організації і який...
АУДИТОРІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ АУДИТОРІЯ “Від сімдесятих років поняття соціо-економічна група було замінено у Великобританії на поняття соціальні класи, базуючись на професії, а не...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ПРОФЕСІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ПРОФЕСІЯ “Я не згоден з тими, хто говорить, що ми не є професією, а ПР – це ділова...
ГУМОР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГУМОР “Шукайте будь-яку, навіть гумористичну можливість для згоди. Гумор гарний ще й тим, що олюднює вас в очах опонента” (Юрі,...
ПОЗИЦІОНУВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПОЗИЦІОНУВАННЯ “Позиціонування в ПР (від англійського position – становище, перебування, стан, позиція тощо) – це створення й підтримка (відтворення) зрозумілого...
МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Паблик рилейшнз МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Поведінка людини у складі соціальних груп відрізняється від її індивідуальної поведінки. Це вже добре розумів і використовував...
ЛІД Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛІД “Лід прес-релізу дуже важливий і має читатися як вступ до новини. Вся істотна інформація, яка підсумовує ситуацію, має міститися...
ЛОБІЮВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОБІЮВАННЯ “Лобіювання є прийнятою формою демократичного процесу, чия суть визначається типом парламентської чи політичної системи… Останнє дослідження висвітило суму “неконтрольованого...
МАС-МЕДІА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАС-МЕДІА “Відносини з медіа є засобом до завершення, однак не завершенням самим по собі. Прагнення до висвітлення мас-медіа заради них...
Крок 3: оберіть тему – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 3: оберіть тему Коли ви повертаєтеся після першої зустрічі зі своїм виступаючим без рішення, якою ж буде тема...
Повтор – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Повтор Пропагандист упевнений, що якщо він повторить повідомлення з достатньою частотою, воно свого часу буде прийнято аудиторією. Варіантом цієї техніки є...
Катастрофи в минулому і сьогодні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.1. Катастрофи в минулому і сьогодні Після 1986 р. ЧАЕС у сприйнятті населення пов’язана зі стереотипом страху, катастрофічності....
Росія Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Росія МДУ одним з перших набрав для перепідготовки офіцерів за програмою “спеціаліст у зв’язках з громадськістю”. У...
Нетрадиційні методи Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Нетрадиційні методи Населення не сприймає прямих атак на кандидатів. Особливо це стосується наших невмілих спроб створити суто негативний контекст для їхнього...
Самотній натовп – Д. Рісмен та ін Паблик рилейшнз Д. Рісмен та ін. Самотній натовп (із книги: Riesman D. а. о. The Lonely Crowd. – N. Y., 1955) Внутрішньо-орієнтована людина приносить в...
ГРОМАДСЬКА ДУМКА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГРОМАДСЬКА ДУМКА “Оскільки прихована функція громадської думки як соціального контролю, мета якої – інтеграція суспільства та забезпечення достатнього рівня згоди,...
Відбір – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Відбір Пропагандист із маси складних фактів відбирає тільки ті, які підходять для його мети. Цензура є однією з форм відбору і...
ФОТОГРАФІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ФОТОГРАФІЯ “Перш за все, портрет кандидата створює індивідуальний зв’язок між ним та виборцями: кандидат подає на їхній суд не просто...