Урок № 28
Тема. Окремі випадки множення
Мета: Продовжувати формувати навички множення десяткових дробів на 10, 100 і 1000 та 0,1, 0,01, 0,001 і т. д.
Хід уроку
І. Фронтальна перевірка домашнього завдання
1) Перевірка правил множення десяткового дробу на 10, 100 і 1000 та 0,1, 0,01, 0,001.
2) Індивідуальні завдання на картках: 0,145×10; 1,76×100; 8,52×0,01; 7,003×100; 3,42×0,1.
3) Усні вирази на обчислення: 1,82×10-3; 4,2-0,2×10; 0,5×0,3+8×0,1; 0,4×100-2,85×0,1.
ІІ. Повідомлення теми. Мотивація діяльності учнів
Продовження вивчення множення десяткових
ІІІ. Розв’язування задач і вправ
№ 1294
У скільки разів число 123,5 більше за 12,35; за 1,235. (123,5 : 12,35 = 10 ( у 10 разів))
Яке число у 100 раз більше за 0,0032 (0,0032×100 = 0,32 (0,32)
№ 1296 – на дошці і в зошиті
10,8 грн. × 20 = 216,0 грн.
№ 1313 – з коментуванням
0,35кг ×500 000 = 175 000 кг = 175 т
№ 1314
V = 1,5м × 1,5м × 1,5м = 3,375 м3
№ 1316 – самостійно
А) 0,25ц = 0,25×100кг = 25кг;
Б) 7,1 ц = 7,1×100 кг = 710 кг;
В) 0,5 т = 0,5 × 100 кг = 500 кг.
№ 1317 – колективне розв’язування
1) Яка маса 2,4 м3 граніту? (2,6 т ×2,4 = 6,24 т)
2) Яка маса 0,9 м3чавуну? (7,2 т ×0,6 = 432 т)
3) На скільки 2,4 м3 граніту
№ 1333(а ) – із записом на дошці
Розв’язати рівняння
81+(х+32)×5 = 281;
(х +32)×5 = 281 – 81;
(х +32)×5 = 200;
Х + 32 = 200:5;
Х + 32 = 40;
Х = 40 – 32;
Х = 8.
ІV. Підсумки уроку і завдання додому
§27, §28 № 1307; № 1309; № 1315; № 1333(б).