Оригамі “Жабки”

УРОК 5. Оригамі “Жабки”

Мета: учити урізноманітнювати дизайн ігрового середовища саморобками, виготовленими в техніці оригамі, удосконалювати навички роботи з папером; виробляти вміння вчитися, виготовляти вироби в техніці оригамі, організовувати своє робоче місце; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності, виховувати естетичні смаки, культуру праці; учити організовувати стосунки на толерантній основі.

Обладнання: кольоровий папір (бажано двосторонній), олівець.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

II. Мотивація

навчальної діяльності

Учитель розказує вірш і показує жабку, виконану технікою оригамі.

В деякому царстві, в деякому государстві

Жила собі жабка, жабка-бідолашка.

Бідолашка – бо була сама, одна-однісінька,

І не мала друзів жабка манісінька.

Н. Кравцова

– Чому у вірші жабку названо бідолашкою? (Бо вона була сама, одна-однісінька і не мала друзів жабка манісінька).

– Діти, що треба зробити, щоб допомогти жабці? (Знайти їй друзів).

III. Оголошення теми та завдань уроку

– Сьогодні ми допоможемо жабці знайти друзів і навчимося виготовляти жабок технікою оригамі.

IV.

Виклад нового матеріалу

1. Бесіда

– Що таке техніка оригамі, ви дізнаєтеся з вірша:

ОРИГАМІ

Дітки, я гадаю, з вас

Дехто в руки вже не раз

Паперовий аркуш брав,

З нього, граючись, складав

Чи то човника, чи пташку,

Чи кишеньку, чи баклажку,

Чи то жабку, чи жучка,

Чи то просто літачка.

Тож повернемося з вами

До складання знову,

До мистецтва оригамі –

Є такеє слово.

Це японське давнє слово

Необхідно знати:

“ори” – склад в японській мові,

Значить щось складати.

А папір свій називають

Всі японці “гамі”.

Коли з нього щось складають,

Кажуть: “оригамі”.

І. Дубинський

2. Робота з підручником (с. 33-36)

Фізкультхвилинка

V. Демонстрування та аналіз зразка Пояснення послідовності виконання роботи

VI. Практична робота за посібником “А. В. Бровченко. Альбом з трудового навчання. 4 клас” (с. 12)

Учні виконують роботу за інструктивною карткою альбому самостійно. Учитель за потреби надає допомогу.

VII. Підсумок уроку

1. Демонстрація виробів

2. Змагання “жабок” у стрибках (робота в парах)

– Тепер у нашої жабки є дуже багато друзів. А якщо є друзі, то, звичайно, хочеться погратися. Отже, влаштуймо жаб’ячі змагання у стрибках.

3. Хвилинка-цікавинка. Чи знаєте ви, що…

Насправді жаба – це дивовижна істота. У Японії жаб вважають символом удачі. У Давньому Єгипті жаби були символом воскресіння.

Якщо уважніше придивитися до жаби, то можна помітити, що за красою своїх нарядів і витонченістю рухів вона не поступиться навіть самій царівні. Жаби, певно, можуть бути зараховані до числа найбільш привабливих істот на Землі. Ці тварини досить добре освоїли нашу планету, оселившись у різних її куточках. Зустріти їх можна не тільки у вологих місцях, як ми всі звикли, а навіть у глибині пустель. Але, звичайно, для цього в пустелі повинно бути хоча б невелике джерело води.

Жаби населяють практично всі частини світу. Вони живуть усюди – у водоймах або болотах, на грунті, навіть на глибині кількох метрів у твердому шарі глини, на деревах.

Жаба ага, що живе в тропічній зоні Південної Америки і в Австралії, найбільша у світі. Її вага досягає 2,65 кг, а довжина – 53,9 см.

Найменші жабки, завдовжки всього 7 мм, живуть у Папуа – Новій Гвінеї.

Зір у жаб влаштований так, що вони можуть одночасно дивитися вперед, убік і вгору. Вони ніколи не заплющують очі надовго, навіть під час сну.

Волога шкіра жаб має бактерицидні властивості. Наші предки, знаючи про це, кидали їх у молоко, щоб воно не скисло.

4. Інтерактивна вправа “Мікрофон”

– Чи справдилися ваші очікування?

– Про що цікаве ви дізналися?

– Що найбільше сподобалося на уроці?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


Оригамі “Жабки” - Плани-конспекти уроків по праці


Оригамі “Жабки”