ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

АЛГОРИТМИ ТА ВИКОНАВЦІ

21. ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

1

Склади алгоритм до кожного малюнка.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

2

Намалюй алгоритм, за яким можна створити малюнок квітки.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

3

Намалюй за поданим алгоритмом метелика.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

4

Склади алгоритм, який допоможе виконавцю розкласти фрукти на полиці за зростанням ваги, якщо груша важча, ніж яблуко, а яблуко важче за персик.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

5

Запиши алгоритм, використовуючи скорчений запис. Наприклад:

“Я у № 4” означає “покласти яблуко в комірку № 4”.

1.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

2.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

3.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

4.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

5.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

5

Склади алгоритм виходу з лабіринту.

Пригадай: для складання алгоритму використовуються умовні позначки: ← →↑↓ – вказують напрямок руху, а цифри за стрілкою – кількість клітинок.

Наприклад: запис → 2 ↓3 означає, що виконавцю потрібно пройти праворуч дві клітинки, а потім вниз три клітинки.

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

Відповідь:

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

class=""/>

6

До гаманця Буратіно потрапила одна фальшива* монета. Буратіно одразу склав алгоритм, за яким можна визначити, яка монета фальшива (вона важча за інші). Домалюй і розфарбуй монети в зображенні алгоритму. Назви всі дії алгоритму.

Дія 1 Дія 2

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

Дія 3 Дія 4

 ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО

*Фальшива – несправжня.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,50 out of 5)


ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО - Інформатика