ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

Урок 39. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Мета; узагальнити й систематизувати знання учнів; розвивати мислення, навички каліграфічного письма; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

– На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних. Скільки всіх?

– Появилися у квочки

Три

сини, чотири дочки.

Хоч чекала на курчат,

Вийшло… (семеро) качат.

2. Усна лічба

1) Лічба у межах 10 в прямому і зворотному порядку.

2) Гра “Ялинка” (повторення складу числа 9).

3. Розв’язування нерівностей

 ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Фізкультхвилинка

III. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Робота за підручником (с. 46). Перевір свої знання

Завдання 1

– Розгляньте малюнок.

– Хто сховався за парканом?

– Полічіть кроликів, які сховалися за

парканом.

Завдання 2

– Полічіть яблука, що впали.

– Де більше яблук – на дереві чи під ним?

Завдання 3

– Розгляньте числовий промінь.

– Прочитайте приклад під ним.

– Від якого числа слід рахувати?

– У який бік: праворуч чи ліворуч?

– Обчисліть за допомогою числового променя.

Завдання 4

– Даринка розсипала намистинки.

– Якщо їх правильно зібрати, можна слово відгадати.

– Яке слово прочитали?

– Що таке материк?

– Які ви знаєте материки?

– На якому материку ми живемо?

Завдання 5

– Що намальовано? Скільки цукерок? Які множини можна утворити?

– Утворіть множини. Порівняйте кількість їх елементів.

2. Каліграфічна хвилинка. “Конкурс красунь”

– Запишіть по рядку чисел 7; 8; 10.

3. Робота з монетами номіналом 5 к., 2 к., 1 к. Складання прикладу на додавання трьох доданків

5 + 2 + 1 = 8

– Якими дрібними монетами можна замінити монету вартістю 5 к.? (1 + + 1 + 1 + 1 + 1; 2 + 1 + 1 + 1; 2 + 2 + 1)

– Скільки буде 5 к. + 5 к.?

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

– Які завдання виконували на уроці?

– Яке завдання сподобалося найбільше?




ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ