ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

Урок 49. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів; розвивати увагу, мислення, навички самостійної роботи; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Математичний диктант

– Запишіть підряд усі числа від 7 до 10.

– Запишіть у зворотному порядку числа від 8 до 5.

– Перший доданок – 4, другий

доданок – 1. Чому дорівнює сума?

– Від 9 відняти 1. Запишіть відповідь.

– Від 7 відняти 7. Запишіть відповідь.

– На тарілці лежало 8 пиріжків. Під час обіду всі пиріжки з’їли. Запишіть, скільки пиріжків залишилося на тарілці?

2. Робота за підручником (с. 56)

Завдання 1

– Порівняйте числа. Прочитайте нерівності зі знаком “більше”.

Завдання 2

– Що невідомо у рівностях? Які числа потрібно вставити?

– Запишіть утворені рівності у зошит. Прочитайте рівності

з однаковими відповідями.

Завдання 3

– Прочитайте рівності і нерівності. Знайдіть помилки. Скільки їх? (8) Порівняйте правильно.

Завдання 4

– Знайдіть відповідь за допомогою числового променя.

– Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім?

Завдання 5

– Скільки стрічок фокусник витягнув з правого рукава? А з лівого рукава? Скільки всього стрічок він витягнув?

– Розв’яжіть задачу. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

– Скільки голубів фокусник виніс на арену у великій клітці? Скільки голубів вилетіли з клітки? Скільки голубів залишилося у клітці?

– Розв’яжіть задачу. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

Фізкультхвилинка

III. ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ

1. Загадка

Скільки років у яйці курчаті,

Скільки крил у кошеняти,

Скільки в алфавіті цифр,

Скільки гір проковтне тигр,

Скільки мишка важить тонн,

Скільки в морі плаває зозуль,

Знає тільки цифра… (нуль).

2. Математика у віршах

До зайчатка на обід

Прискакав дружок – сусід.

На пеньку зайчата сіли

І по п’ять морквинок з’їли.

– Скільки з’їдено морквинок?

– Складіть приклад на додавання. (5 + 5 = 10)

– Із прикладу на додавання складіть приклади на віднімання. (10 – 5 = 5)

3. Порівняння чисел

1 * 3

2 * 5

4 * 4

5 * 1

8 * 6

1 * 9

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

– Які завдання виконували на уроці?

– Які з них здалися легкими? Які – складними?




ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ