ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ПОВІТРЯ

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати свої знання про повітря; розвивати творчу активність, уважність; виховувати інтерес до природничих знань.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

– Чи забруднюється повітря у вашому довкіллі?

– Які транспортні засоби найбільше забруднюють повітря? Поясніть чому.

– Доведіть, що повітря після дощу та снігопаду стає чистішим.

– Чи можете ви особисто охороняти повітря від забруднення? Розкажіть.

– Запропонуйте способи очищення повітря

на нашій планеті.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні на уроці ви доведете, що вмієте застосовувати свої знання про повітря.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 40-41)

1) Назвіть склад повітря. Який газ, що входить до складу повітря, необхідний для дихання рослин, тварин і людини? Поясніть, як ви розумієте вислів “чисте повітря”.

2) Проаналізуйте. Що в природі залежить від повітря? Назвіть і поясніть свою думку.

– Різноманітність неживої та живої природи на Землі.

– Виникнення вітру.

– Початок і завершення навчального

року в школі.

– Життя рослин і тварин.

3) Назвіть властивості повітря. Яким чином вони впливають на погоду? Поясніть свою думку.

4) Порівняйте повітря та воду. Чим вони схожі, а чим відрізняються?

5) Обговоріть у класі таку ситуацію. Що станеться з нашою планетою і твоїм оточенням, якщо люди продовжуватимуть забруднювати повітря? Як ви з друзями можете допомогти очищенню повітря? Складіть план корисних дій.

Фізкультхвилинка

– Розкажіть про зображене на фотографіях (с. 41), використовуючи знання про повітря, отримані на уроках природознавства.

– Що вам запам’яталося найбільше?

– Що вас вразило або здивувало?

– Які знання ви можете використати в щоденному житті?

– Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?

2. Робота в групах

– Як ви розумієте подані вислови?

– Потрібен, як повітря.

– Шукай вітра в полі.

– Вітер у голові.

– Іде, куди вітер дме.

– Кидати слова на вітер.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

– Що вам удалося на уроці, а що – ні?




ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ПОВІТРЯ - Плани-конспекти уроків по натурології


ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ПОВІТРЯ