Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язання задачі складанням виразу

УРОК 11

Тема. Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язання задачі Складанням виразу

Мета: вправляти учнів у застосуванні письмового множення на двоцифрове число в процесі розв’язання задач; пояснити на прикладі можливість перевірки ділення з остачею; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Зробити на дошці креслення: показати шлях хлопчика, записати розв’язання задачі № 80.

2) Пояснити розв’язання двох перших виразів із № 79.

2. Завдання для опитування

– Записати в порядку зростання всі трицифрові числа, які можна записати цифрами 1, 5, 9.

– У записі числа 352 поміняти місцями цифри так, щоб число збільшилось.

3. Робота біля дошки

1) Обчислити: 18 – 13, 23 – 15, 21 – 29.

2) Олег купив 16 зошитів по 25 к. і 10 зошитів по 54 к. Скільки всього грошей заплатив Олег?

3) Посіяли 16 кг жита, а зібрали у 24 рази більше. Скільки кілограмів жита зібрали?

4. математичний диктант

– До числа 720 додати добуток чисел 6 і 7.

– Суму чисел 18 і 14 зменшити у 4 рази.

– Знайти 1/4 від числа 36.

– Знайти число, якщо 1/8 його дорівнює 10.

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Записати вирази та обчислити їх значення.

– Зменшуване 85, від’ємник

є добутком чисел 8 і 9.

– Ділене 56, дільник є різницею чисел 14 і 6.

2. Коментоване розв’язання прикладів № 83

3. Фізкультхвилинка

4. Робота за малюнком вправи № 84

Жабенятко не може відповісти на запитання. Допоможіть йому.

 Письмове множення на двоцифрове число. Розвязання задачі складанням виразу

– Яка маса одного ящика?

– Яка маса трьох ящиків? Яка маса двох ящиків масла?

5. Аналіз та розв’язання задачі № 85

– Скільки часу витратить батько на дорогу на роботу і назад автобусом?

– Скільки часу витратить батько на дорогу на роботу і назад на метро?

– На скільки менше часу витратить батько на дорогу, якщо їздитиме на метро?

– На скільки менше часу витратить батько на дорогу на роботу і назад за 7 днів, якщо їздитиме на метро?

Після аналізу задачі вчитель пропонує сильнішим учням скласти вираз до задачі, а решті учнів – розв’язати її під своїм керівництвом.

6. Самостійне розв’язання прикладів № 86

7. Групова робота

Високий рівень

Достатній рівень

Середній та початковий рівень

Для ферми учні зібрали 90 кг трави першого для, а другого дня – 60 кг. По скільки кілограмів трави нарвали учні за 2 дні на кожного кроля, якщо їх було на фермі 30? Розв’язати задачу двома способами

Для ремонту двох будинків витратили 13 банок фарби, по 3 кг у кожній. На перший будинок витратили 5 банок фарби. Скільки кілограмів фарби витратили для ремонту другого будинку?

Посадили 25 кг пшениці, а зібрали у 14 разів більше. Скільки кілограмів пшениці зібрали?

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 87, 88.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Роль живих організмів у біосфері
Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язання задачі складанням виразу