Плани-конспекти уроків по музиці

now browsing by category

 

Пісня, танець, марш

Квартет. Урок узагальнення знань

Жанрова палітра симфонічної музики

МИ ЗНАЄМО МУЗИКУ

ПТАШИНА МУЗИКА

Новорічний карнавал

ПОДОРОЖ ЛІСОВОЮ СТЕЖКОЮ ДО ЗАМКУ “ІНТОНАЦІЯ” (УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕМИ)

НАРОДНА МУЗИКА (ПІДСУМОК)

МУЗИКА ПРО ІГРАШКИ

Ритмічна вправа у розмірі 2/4. Робота над піснею “Вийшли в поле косарі”. Слухання музики. В. Барвінський. Прелюдія № 4 “Хорал”

Ритмічна вправа на поділ уваги. Розучування пісні “Писанки” В. Таповирі. Слухання музики. Варіації для флейти “Українські писанки”. Л. Дичко

ПІСНЯ – ДУША НАРОДУ. ІСТОРИЧНІ ПІСНІ

ЗВІРІ У МУЗИЦІ

Двочастинна форма музики. Зв’язок зміни частин зі зміною характеру музики, розвитку почуття, настрою. Едвард Гріг Пісня Сольвейг з музичної п’єси Пер Гюнт

МУЗИЧНА ПОДОРОЖ

Народна пісня

ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ МЕЛОДІЙ У ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРІВ

Симфонічний розвиток музики. Поняття про симфонію та симфонічний оркестр. П. Чайковський Симфонія № 4 (фінал), В. Сокальський Симфонія соль мінор (І частина)

Жанр прелюдії

Складові частини мелодії: мотив, фраза, речення. Розучування пісні “Посміхайтеся”, муз. О. Осадчого. Слухання музики. Б. Фільц. “Закарпатські новелети”

ТАНЦЮВАЛЬНІСТЬ

Інтонаційно-виражальні засоби мелодії. Розучування пісні “Хай буде так” Пола Маккартні. Слухання музики. Генрі Перселл. “Граунд” (земля)

Програмно-зображальна музика. Слухання музики. М. Римський-Корсаков. Симфонічна сюїта “Шахерезада”. Музика та звукові ефекти. Робота над піснею “Хай цвіте червона калина”

МУЗИКА УКРАЇНСЬКОГО ТА РОСІЙСЬКОГО НАРОДІВ

Шляхами симфонії

Як виконують музику

ГОЛОВНА ІНТОНАЦІЯ

Динамічна палітра музичних творів. Робота над піснею-гімном “Ще не вмерла України…”. Слухання музики. А. Хачатурян. “Танок із шаблями” з балету “Гаяне”

Сольфеджування вправи у змінному розмірі. Робота над українською народною піснею “Коломийки”. Слухання музики. Імпровізація на буковинські народні мелодії

Відлуння епох в музичному мистецтві. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина

МУЗИЧНА МОВА КОМПОЗИТОРІВ РІЗНИХ КРАЇН

Розповідає музика

Зображальні функції оркестру в оперному жанрі. Р. Вагнер “Валькірія”

Казкові тембри голосів

Вчимося слухати і чути

Знайомтесь: кантата

Сольфеджування вправи у дводольному розмірі 2/4. Розучування пісні В. Островського “Зимова пісенька”. Слухання музики. Концерт № 23. В. А. Моцарта, оповідання В. Короленка “Сліпий музикант”

Затакт, сольфеджування вправи. Розучування пісні “Веселкова пісня” О. Янушкевича. Слухання музики. С. Прокофєв. Сцена з балету “Попелюшка”

Українська симфонічна поема

Ритми та мелодії весни

Сольфеджування вправи у розмірі 2/4. Розучування пісні І. Шамо “Україно, любов моя”. Слухання музики. І. Шамо “Веснянка”

Зміст музики. Вокальна вправа. Розучування української народної пісні на слова Т. Шевченка “Думи мої”. Слухання музики. Я. Степовий. “Прелюд пам’яті Шевченка”

Ритмічна вправа з використанням пауз. Розучування пісні В. Шаїнського “Голубий вагон”. Слухання музики. І частина Третьої симфонії “Героїчної” Л. ван Бетховена

Заключний урок-концерт

Вийшли дітоньки на луг

КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ

МУЗИКА НАРОДІВ ЗАКАВКАЗЗЯ

ЕЛЕМЕНТИ МУЗИЧНОЇ МОВИ – ЛАД, РИТМ, МЕТР

Казку розповів… оркестр

Стилі та напрями у мистецтві. Класицизм. Л. ван Бетховен. “Місячна” соната (№ 14). Ритмічна вправа. Робота над піснею “Здрастуй, світ” Л. Квінт

ПРИКЛАДИ МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНИХ ІГОР

ПОДОРОЖ ІЗ МАРШЕМ

Другий семестр. МОВА ТА РОЗВИТОК МУЗИКИ

Ритмічна вправа з використанням шістнадцятих нот. Розучування колядки “Во Вифлеємі”. Слухання музики. В. Барвінський. “Колядки та щедрівки”

Рондо як форма контрастного зіставлення головної незмінної теми (мелодії) з кількома різними епізодами. Парад маршів. В. А. Моцарт Турецьке рондо, Богдана Фільц Весняне рондо

ТРОЇСТІ МУЗИКИ

Особливі метро-ритмічні характеристики музики. Робота над піснею “Гей, ви, козаченьки”. Слухання музики. М. Скорик. “Гуцульський триптих”

Такт, затакт, сольфеджування вправи. Розучування пісні “Хлоп’ята і дівчата” (музика А. Островського). Слухання музики. Українська народна пісня “Ой горе тій чайці” та “Вальс” Жака Бреля

Паузи, тривалості пауз. Розучування норвезької народної пісні “Чарівний смичок”. Слухання музики. “Чарівна скрипка” (українська народна казка)

ВАРІАЦІЇ

В царині гучно-тихої луни

ПІСЕННІСТЬ У ВОКАЛЬНІЙ МУЗИЦІ

Як розвивається музика

Мелодія

МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО ПРИРОДУ

Чарівні мелодії зими

Сім сестриць-трудівниць

МУЗИЧНІ КРАЇНИ – СИМФОНІЯ, КОНЦЕРТ

Сольфеджування вправи. Розучування пісні “Квіточка і метелик”. Слухання музики. Прелюдія до дієз мінор. С. Рахманінова

МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО ЛЮДИНУ

КОЛОМИЙКИ

Тональність, тоніка. Розучування пісні “Веселкова пісня” О. Жилінського. Слухання музики. Українська народна пісня “За городом качки пливуть” в обробці М. Леонтовича

Тональний план музичного твору. Робота над піснею “Думи мої”. Слухання музики. Е. Гріг. Концерт для фортепіано з оркестром

Діапазон, регістр. Робота над піснею “Од Києва до Лубен”. Слухання музики. М. Римський-Корсаков. Арія Снігуроньки із опери “Снігуронька”

Тональність ре мінор. Робота над піснею “Веселкова” О. Жилінського. Слухання музики. Й. С. Бах. “Скерцо”

ПІСНЯ

Дводольний розмір, сильна і слабка доля. Робота над піснею “Все це потрібно мені”. Слухання: В. Моцарт “Фантазія ре мінор” та оповідання К. Паустовського “Старий кухар”

ПОСТАТЬ ТВОРЦЯ (МАРУСЯ ЧУРАЙ)

Тональність соль мажор. Розучування української народної пісні “Од Києва до Лубен”. Слухання української народної пісні “Ой під вишнею”

ЗУСТРІЧ ЗІ ШКОЛОЮ ТА МУЗИКОЮ. МУЗИКА НАВКОЛО НАС

Способи розвитку музики: виконавські, динамічні, жанрові, мелодичні, темпові, темброві. Пульс. Метр. Ритм. Метроритм. Основні музичні метри. Ладовий розвиток. Царство бальних танців. Франц Шуберт Вальс, Алегрето

ПІСНЯ – ДУША НАРОДУ. У ВІНОЧКУ НАРОДНИХ ПІСЕНЬ

ПОДОРОЖІ МУЗИЧНИМИ КРАЇНАМИ (УЗАГАЛЬНЕННЯ)

Музика весняного дощу

Жанрова палітра інструментальної музики

Засоби музичної виразності. Іграшкові й дитячі образи в музиці

СЮЖЕТНИЙ РОЗВИТОК МУЗИКИ

Гама до мажор. Тонічний тризвук. Робота над “Зимовою пісенькою”. Слухання музики. “До, ре, мі” з кінофільму “Звуки музики” Р. Роджерса

Тривалості нот; ритмічна вправа. Розучування пісні “Їхав козак за Дунай”. Слухання музики. Варіації на тему української народної пісні “Їхав козак за Дунай”

Синтез музики з іншими видами мистецтва. С. Прокоф’єв “Ромео і Джульєтта” балет

Про що говорить музика

ТАНЕЦЬ НАШОГО НАРОДУ

Музика зображає

Узагальнення вивчених знань. Інтонаційно-мелодичний розвиток. Царство народних танців. Слухання народних танців світу. Повторення вивчених пісень

РОЗВИТОК МУЗИКИ (ВСТУПНИЙ УРОК ДО ТЕМИ)

МУЗИКА ПЕРЕДАЄ ПОЧУТТЯ ЛЮДИНИ

НАЙДРЕВНІША МУЗИКА

ЛІРИЧНІ ПІСНІ

ЕЛЕМЕНТИ МУЗИЧНОЇ МОВИ – МЕЛОДІЯ, ЛАД (МАЖОР, МІНОР)

ПОДОРОЖІ З ПІСНЕЮ, ТАНЦЕМ, МАРШЕМ