ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 35. ЗУСТРІЧАЄМОСЯ З ЛІТОМ Мета: – навчити учнів спостерігати

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 5. ЧАРІВНА ПАЛІТРА Мета: – надати учням початкові уявлення про живопис як вид образотворчого

Тема уроку. Архітектура як будівельне мистецтво. Будинок для казкового персонажа. Мета уроку. Ознайомити учнів з мистецтвом архітектури, видами та основними принципами архітектури; вчити створювати різні

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 18. МИСТЕЦЬКІ ЗАХОПЛЕННЯ ДІТЕЙ – ознайомити учнів із пропорціями та

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 31. СЕКРЕТИ ВЕСЕЛОГО ОРНАМЕНТУ Мета: – навчити учнів використовувати

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 24. ЗНАЙОМСТВО З КОЛОРИТОМ Мета: – навчити учнів використовувати зображувальні

Тема уроку. Особливості декоративного образу в творах народних майстрів. Світ народної іграшки. Мета уроку. Розширити знання дітей про різні види української народної іграшки – ляльки-мотанки

Тема уроку. Види скульптури. Особливості створення художнього образу в об’ємі. Мешканці казкового лісу. Мета уроку. Ознайомити учнів з видами та жанрами скульптури. Дати поняття про

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 28. ПТАХИ НАВЕСНІ Мета: – ознайомити учнів з декоративною

Тема уроку. Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції. Садки цвітуть. Мета уроку. Розвивати спостережливість, уяву, фантазію. Удосконалювати навички спостережень за сезонними змінами в природі

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 7. ОСІННІ КОЛЬОРИ Мета: – актуалізувати знання учнів з основ кольорознавства (основні, похідні, теплі,

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 33. КВІТКОВА ГАЛЯВИНА – розширити уявлення учнів про симетричну

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 15. ЧАРІВНА ЯЛИНКА Мета: – розширити уявлення учнів про симетричну

Тема уроку. Інтер’єр. У селянській хаті. Мета уроку. Формувати в учнів уявлення про інтер’єр українського традиційного житла, ознайомити їх із мотивами народного розпису та різновидами

Тема уроку. Народне мистецтво витинанки. Вазонова композиція. Мета уроку. Ознайомити з історичними передумовами виникнення витинанки та її видами; розвивати творчу уяву, аналітичне та образне мислення

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 27. АФРИКАНСЬКІ МАНДРИ Мета: – формувати художньо-конструктивні навички учнів

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 22. СМАЧНИЙ ДЕСЕРТ Мета: – ознайомити учнів зі способами передавання

Тема уроку. Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору і тону. Морські фантазії. Мета уроку. Вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору

Тема уроку. Петриківський розпис: композиційне та колірне рішення творів. Казкова квітка Петриківки. Мета уроку. Ознайомити учнів з декоративним народним розписом; дати початкове освоєння прийомів розпису;

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 30. ВЕЛИКОДНІ ПИСАНКИ Мети: – ознайомити учнів з традиціями

Тема уроку. Образи тварин у творах художників-анімалістів. Мій чотирилапий друг. Мета уроку. Ознайомити з анімалістичним жанром, професією художника-анімаліста; формувати композиційні вміння відтворювати рівновагу; цілісність, знаходити

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 6. ЖИВОПИСНЕ ЯБЛУКО Мета: ¦ ознайомити учнів з кольором – головним засобом виразності живопису;

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 4 ТАЄМНИЦІ КВІТКОВИХ СИЛУЕТІВ Мета: – ознайомити учнів із силуетно-площинним зображенням квітів, дерев, із

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 11. ЗОЛОТА РИБКА Мета: ¦ ознайомити учнів з поняттям “рельєф”

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 2 ЛІСОВА ГАЛЯВИНА Мета: – надати учням початкові уявлення про графіку як вид образотворчого

Тема уроку. Художній образ у графіці. Могутні сосни. Мета уроку. Поглиблювати знання учнів про засоби графіки та графічні матеріали. Розширити поняття про особливості будови різних

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 25. ВЕСНА ПРИЙШЛА Мета: – навчити учнів відтворювати глибину простору

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 29. ВЕСЕЛИЙ КОНИК Мета: – ознайомити учнів із народною

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 23. КВІТИ НА ПІДВІКОННІ Мета: – ознайомити учнів з симетрією

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 21. ПРИГОДИ ВІТЕРЦЮ Мета: – ознайомити учнів з поняттями “статична”

Тема уроку. Трансформація форми як засіб створення декоративного образу. Декоративний образ тварини. Мета уроку. Ознайомити учнів із поняттям “стилізація”, трансформацією природних форм в декоративні; розвивати

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 32. ФАНТАСТИЧНИЙ ЗВІР Мета: ¦ навчити учнів обирати формат,

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 17. ЗИМОВІ РОЗВАГИ Мета: – ознайомити учнів з композиційними засобами

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 10. КРАСУНЯ ЧЕРЕПАХА Мета: – ознайомити учнів з поняттями “об’єм”

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 3 СВЯТО ВРОЖАЮ Мета: – ознайомити учнів із засобами виразності графіки: лінією, штрихом, крапкою,

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 9. ЛІСОВИЧОК-ЧАРІВНИЧОК Мета: – ознайомити учнів з поняттями “скульптура” (як

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 4. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У СКУЛЬПТУРІ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ (8 годин) Урок № 26. КІШКА З МИШКОЮ ПОМИРИЛИСЯ Мета: – розширювати поняття

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 12. ЧАРІВНИЙ БУДИНОЧОК Мета: – надати учням елементарне поняття про

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 13. МІСТО МИТЦІВ ¦ ознайомити учнів із силуетним зображенням будівель,

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 3. КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ У ГРАФІЦІ ТА ЖИВОПИСІ (9 годин) Урок № 19. ТАЄМНИЦІ КОМПОЗИЦІЇ Мета: – ознайомити учнів із поняттями про

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 8. НАБЛИЖАЄТЬСЯ ЗИМА Мета: – ознайомити учнів з поняттями “хроматичні”, “ахроматичні” кольори; навчити збагачувати

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 1. МОВА ГРАФІКИ ТА ЖИВОПИСУ Урок № 1. КАЛЕЙДОСКОП ВРАЖЕНЬ Мета: ¦ ознайомити учнів з видами візуальних (образотворчих) мистецтв, головними засобами

Тема уроку. Архітектура малих форм. Шпаківня. Мета уроку. Забезпечити засвоєння учнями знань, що птахи – частина живої природи, розвивати образне мислення, творчу, естетичну, художню уяву

Тема уроку. Виражально-зображувальні засоби композиції. Святковий день. Мета уроку. Учити застосовувати закони композиції при виконанні творчої роботи та створювати образ з урахуванням власного бачення; розвивати

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ Тема 2. МОВА СКУЛЬПТУРИ, АРХІТЕКТУРИ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (7 годин) Урок № 14. НОВОРІЧНИЙ СУВЕНІР Мета: ¦ надати учням початкові уявлення про