Податок подохідний шедулярний
Податок подохідний шедулярний – податок, який на відміну від глобального подохідного податку, вилучається не з сукупного доходу платника податків, а з частин (шедул) джерел доходу.






Схожі записи:
Горизонтальна диверсифікація виробництва Горизонтальна диверсифікація виробництва – розширення асортименту та складу продукції, що випускається за рахунок виробництва нових виробів, які відрізняються від раніше випущених....
Валютна виручка (виторг) Валютна виручка (виторг) – сума надходжень в іноземній валюті від експорту товарів і послуг, від міжнародних кредитів, виконання робіт в інших країнах та всередині країни за іноземну валюту....
Очікуваний курс Очікуваний курс – обмінний курс на певну дату в майбутньому, який прогнозують більшість учасників ринку....
Підприємство екологічне Підприємство екологічне – самостійне або здебільшого регульоване державою і наддержавними органами еколого-господарське новаторство на основі використання різноманітних можливостей для виконання екологічно чистих робіт, створення екологічних товарів і послуг (їх ринку) у результаті використання традиційних джерел енергії, ресурсів, що супроводжується всебічною системою захисту довкілля, а також нетрадиційних (відновлюваних джерел енергії) з метою гармонійного поєднання інтересів суспільства і власних цілей підприємства. Необхідність широкомасштабного впровадження П. е. зумовлена поглибленням екологічної кризи (див. Криза екологічна). Частка екологічно чистих промисловихRead More...
Міжнародна валютна система Міжнародна валютна система – сукупність валютно-економічних, організаційних і правових відносин між суб’єктами різних країн з приводу функціонування й розвитку валюти у міжнародному обігу. Сформувалася на основі інтернаціоналізації технологічного способу виробництва (інтернаціоналізації продуктивних сил і міжнародного поділу праці), відносин економічної власності і господарського механізму. Матеріальна основа М. в. с. – розвиток міжнародної торгівлі, міграція капіталу, поширення золотого стандарту. Першою М. в. с. була система золотого стандарту, закріплена Паризькою угодою 1867. її характерні ознаки: стабільні золоті валютиRead More...
Ширина ринку Ширина ринку – 1) кількість котирувальних паперів, за якими регулярно укладаються угоди; 2) відсоток цінних паперів, що беруть участь і впливають на зміну економічної кон’юнктури....
Криза платіжного балансу Криза платіжного балансу – криза, під час якої зовнішні зобов’язання країни значно перевищують суму надходжень від експорту товарів і послуг, а також від трансфертних платежів прямих і портфельних іноземних інвестицій, банківських кредитів тощо. Так, у США 1999 дефіцит платіжного балансу становив майже 340 млрд дол. (3,7% ВВП, в т. ч. дефіцит торгового балансу – 28 млрд дол.). К. п. б. – наслідок комулятивної дії негативних зовнішніх і внутрішніх макроекономічних диспропорцій та загострення суперечностей, які можутьRead More...
Коефіцієнт повних витрат праці Коефіцієнт повних витрат праці – показник, який характеризує витрати живої та уречевленої праці в певній галузі й опосередковано в інших галузях, пов’язаних із суспільним поділом праці....
Середня тривалість життя Середня тривалість життя – кількість років, що їх у середньому має прожити людина за певного рівня умов життя та якості життя. Для визначення С. т. ж. найчастіше вживають показник С. т. ж. новонародженого. За показник С. т. ж. у майбутньому на планеті ООН прийняла 75,6 років, тоді як у первіснообщинному суспільстві цей показник становив максимум 20- 22 роки. Залежність С. т. ж. від умов та якості життя чітко простежувалася в СРСР і простежується у незалежнійRead More...
Концепція товару Концепція товару – концепція диференціації маркетингових заходів для конкретного виду товару або послуги (див. Маркетинг)....
Колізія Колізія – 1) зіткнення протилежних інтересів, поглядів, ідей тощо; 2) суперечність між окремими законами та нормативними актами однієї країни або законами різних країн....
Агент торговий Агент торговий (агент торговый) – особа, яка діє від імені фірми і виконує одну чи кілька таких функцій: виявлення потенційних клієнтів, налагодження комунікацій, реклама, збут, організація обслуговування, збирання інформації і розподіл ресурсів....
Управління якістю продукції Управління якістю продукції (управление качеством продукции) – методи і діяльність спрямовані на досягнення такої якості продукції, яка б відповідала вимогам споживачів і була конкурентоспроможною на ринку....
Дрібносерійне виробництво Дрібносерійне виробництво – виробництво обмеженої номенклатури однорідної продукції невеликими серіями або партіями. Так, якщо обладнання переналагоджується протягом робочої зміни один або декілька разів, то таке виробництво – Д. в. з переважанням предметної спеціалізації. В умовах дії тенденції до індивідуалізації попиту масштаби Д. в. в перспективі розширюватимуться....
Інструмент Інструмент – 1) технологічна оснастка, яка впливає на предмети праці й змінює їх; 2) частина І., що є складовою основних фондів і, згідно з установленими урядом критеріями, функціонує не більше року....
Забезпечення кредиту Забезпечення кредиту (обеспечение кредита) – товарно-матеріальні цінності, які служать кредиторові заставою повного і своєчасного повернення боржником одержаних у позику засобів та оплати йому належних процентів. Кредит забезпечують: відповідні гарантії, документи, наявні депозити, комерційні векселі тощо....
Ліміти кредитування Ліміти кредитування – гранична сума заборгованості позичальника за кредити банку на кінець планового періоду (ліміт заборгованості) або гранична сума видачі кредиту протягом планового періоду (ліміт видачі) – наводяться у плані фінансування або у спеціальних лімітних повідомленнях. Для оформлення фінансування та кредитування державних централізованих капітальних вкладень і здійснення розрахунків у будівництві міністерства, відомства та їх організації з управлінськими функціями подають банкам річні плани капітального будівництва, фінансування капітальних вкладень і титульні списки будівництва, що розпочинається, на весьRead More...
Завдання організації Завдання організації – сукупність робіт або їх частина, які мають бути виконані певним способом у визначений термін....
Жирний кіт “Жирний кіт” (“жирный кот”) – 1. Фінансові фірми, комерційні компанії, які отримують надприбутки за рахунок ризикових і здебільшого авантюрних операцій. 2. Новоявлені бізнесмени – діячі, що одержують великі прибутки завдяки участі у сумнівних комерційних операціях....
Головний розпорядник кредитів Головний розпорядник кредитів (главный распорядитель кредитов) – 1. Організація (установа), яка володіє наданим державою правом розпоряджатись державними бюджетними коштами (Національний банк, Міністерство фінансів). 2. На підприємствах і в організаціях керівник підприємства і головний бухгалтер....
Асигновка Асигновка (ассигновка) – документ, на підставі якого проводиться одержання і видача кредитів, позичок позичальникам – юридичним або фізичним особам....
Послання президента бюджетне Послання президента бюджетне – комплексний аналітичний матеріал, в якому розкриваються основні перспективні напрями фінансової політики, системна оцінка очікуваних доходів і витрат держави на наступний рік. Так, у США П. п. б. містить комплексний аналіз доходів і витрат бюджету не лише на наступний, а й на чотири майбутні роки....
Фінансові інститути депозитні Фінансові інститути депозитні – сукупність інститутів, що здійснюють купівлю-продаж цінних паперів (передусім в акціонерних компаній). До Ф. і. д., які вкладають кошти в комерційні фірми (депозитні інститути), належать комерційні банки, кредитно-ощадні асоціації, фонди взаємного кредиту і кредитні об’єднання, страхові компанії, пенсійні й інші подібні фонди, фінансові компанії, інвестиційні та іпотечні банки. Так, страхові компанії, що страхують життя, купують довготермінові цінні папери (облігації корпорацій), іпотечні заставні. їхні прибутки частково звільняються від оподаткування, тому еони надають перевагуRead More...
Власність державна Власність державна – привласнення державою (як суб’єктом власності) засобів виробництва, робочої сили, частки національного доходу та інших створених безпосередньо виробниками об’єктів власності та певна система суспільних відносин, що при цьому розвиваються прередусім у різних сферах суспільного відтворення. Найважливішою з них є економічна В. д., яка теоретично виражається у певній підсистемі економічних законів і категорій. В. д. належить здебільшого до колективних форм власності, оскільки її персоніфікатором в економічних системах є різний за чисельністю апарат державних чиновниківRead More...
Військове замовлення Військове замовлення – замовлення держави на виробництво і постачання зброї, військової техніки....
Базисна величина Базисна величина – величина показника, з яким порівнюється будь-яка інша /поточна, звітна/ величина. Вона є знаменником відношення, базою порівняння чи базовим рівнем....
Підприємницького доходу концепції Підприємницького доходу концепції – сукупність ідей, поглядів, положень щодо джерел підприємницького доходу, його розміру та механізму його привласнення. Вперше джерела такого доходу та його розміри намагався з’ясувати Й. Тюнен (1783-1850). Він визначав підприємницький дохід як різницю між валовим прибутком від ділової операції та виплатами: а) відсотка на інвестований капітал; б) за управління; в) страхової премії за обчислювальні втрати через ризик. Загалом дохід підприємця він розглядав як дохід за прийняття на себе ризиків. А. Тюрго стверджував,Read More...
Заставне зобов’язання Заставне зобов’язання – документ, виданий позичальником кредиторові на підтвердження його права у разі невиконання забезпеченого заставою зобов’язання одержати перевагу при задоволенні своїх претензій із вартості заставного майна....
Маркетингова інформаційна система Маркетингова інформаційна система (маркетинговая информационная система) – маркетингова структура, що об’єднує фахівців-професіоналів, забезпеченим обладнанням, сучасною технікою, методологією, здатною зібрати, узагальнити, оцінити, проаналізувати і розподілити для подальшого користування інформацією про стан, динаміку та перспективи розвитку ринку, зміни його кон’юнктури і скласти прогноз для розробки стратегії фірми, прийняття відповідних маркетингових рішень....
Обсяг виторгу від реалізації послуг Обсяг виторгу від реалізації послуг – показник результатів діяльності виробників платних послуг, що визначається як сума обсягів платних послуг офіційно врахованих організацій усіх типів і форм власності; платних послуг малих підприємств промисловості, будівництва та інших галузей, для яких надання послуг не є основною діяльністю, обсягів послуг, які реалізуються сумісними підприємствами, фірмами, компаніями, а також послуг, наданих індивідуальними підприємствами й оцінених експертним шляхом....